Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

Εδάφια που αναφέρουν την δράση του Αντίχριστου

Προκειμενου να αποκτησει την παγκοσμια εξουσια, θα ειναι πολυ πραος, ηρεμος, γαληνιος, ησυχος, καλος, αγαπητος, ευσεβης, θα ενδιαφερεται για τα προβληματα του κοσμου, θα βοηθα τους εχοντας αναγκη, θα σεβεται και θα τιμα ολους τους ανθρωπους, τους ιερεις, τους αρχοντες και ιδιαιτερα τους Εβραιους, αφου χαρη σ' αυτους θα βασιλευσει.

Θα σταματησει ολους τους πολεμους και θα φερει ειρηνη σε ολη τη γη. Θα επιλυσει διαφορα προβληματα που βασανιζαν την ανθρωποτητα οπως πεινες, αρρωστιες, ανεργια, οικονομικα, εγκληματικοτητα, τρομοκρατια κ.α.

Θα κανει πολλα ψευτοθαυματα, θα θεραπευσει πολλους αρρωστους με ανιατες ασθενειες, ωστε να πεισει ολους οτι ειναι αυτος ειναι ο μεσσιας που περιμεναν, εξομειωνοντας τον εαυτο του με τον Ιησου Χριστο.




"Θα ελθει δε ο παμμιαρος εν σχηματι τοιουτω, ως κλεπτης, δια να απατηση τα συμπαντα. Θα ειναι ταπεινος, ησυχος, θα μιση την αδικιαν, θα αποστεφηται τα ειδωλα, θα προτιμα την ευσεβειαν, αγαθος, φιλοπτωχος, ευειδης καθ' υπερβολην, ευκαταστατος, ιλαρος εις ολους, θα τιμα πολυ το γενος των Ιουδαιων, διοτι αυτοι προσμενουσι την ελευσιν εκεινου. Μεταξυ δε παντων τουτων, θα εκτελη σημεια και τερατα, φοβητρα με πολλην εξουσιαν, θα προσπαθη δολιως να αρεση εις ολους, δια να αγαπηθη ταχεως απο πολλους, δε θα λαβη δωρα... θα εξαπατα τον κοσμον υπο το προσχημα της ευταξιας, εως ου βασιλευση... και πιστευσωσιν αυτον ως θεον ισχυρον"

Αγιου Εφραιμ Συρου, Τομος Δ', 119-121


"Εν πρωτοις θα αγαπησει το εθνος των Ιουδαιων. Μετα απο αυτα ολα, θα επιτελεσει διαφορα παραξενα σημεια και τρομακτικα θαυματα, αλλα οχι αληθινα, αλλα φανταστικα, απατηλα, ωστε να παραπλανησει τους ομοιους με αυτον ασεβεις. Θα προσπαθησει δε εαν ειναι δυνατον να παραπλανησει και να κερδισει ακομη και τους εκλεκτους και να τους κανει να αποστατησουν απο την αγαπη του Χριστου. Και στην αρχη αυτο θα παρουσιαζεται παυς, αγαπητος, ησυχος, ευλαβης, ειρηνοποιος, θα μιση την αδικια, θα βδελυττεται τα δωρα, δε θα συμπαθει την ειδωλολατρεια, θα λεγει οτι αγαπα τις Γραφες, θα σεβεται τους ιερεις, θα τιμα τα γειρατεια, δε θα ανεχεται την πορνεια, θα βδελυττεται την μοιχεια, δε θα ανεχεται τους ορκους, θα ειναι φιλοξενος, φιλοπτωχος και ελεημων. Επειτα θα κανει σημεια και τερατα, θα καθαριζει λεπρους, θα σηκωνη παραλυτους, θα αποδιωχνη δαιμονες, τα μελλοντικα πραγματα θα τα βλεπει σαν παροντα, θα ανασταινει νεκρους, θα βοηθει χηρες, θα φροντιζει ορφανα, θα αγαπα τους παντες, θα συμφιλιωνει με αγαπη τους αλληλομαχομενους και θα λεγει 'να μη βασιλευσει ο ηλιος, ευρισκοντας σας σε παροργισμον'. Χρυσον δεν θα αποκτησει, αργυριον δε θα αγαπησει και τον πλουτον δεν θα τον συμπαθει. Και ολα αυτα θα τα κανει, ενω ειναι υπουλος και δολιος και επειδη θελει να κερδισει τους παντες, για να τον κανουν βασιλια. Διοτι οταν οι λαοι και οι δημοι ιδουν τοσες αρετες και τοσες δυναμεις σε αυτον, ολοι με μια γνωμη θα συγκεντρωθουν για να τον κανουν βασιλια. Μαλιστα επειδη αυτος, ο τυραννος θα αγαπησει περισσοτερο απο καθε αλλο το γενος των Εβραιων, αυτοι θα λενε αναμεταξυ των 'Μηπως ευρισκεται αραγε αλλος τοσο σπουδαιος και αγαθος και δικαιος στη γενια μας;' Ιδιαιτερα δε, θα το λενε οπως προειπαμε, το γενος των Ιουδαιων, νομιζοντας οτι θα τον ιδουν βασιλεα του κρατους των. Θα προσερχονται δε σ' αυτον και θα του λεγουν 'Ολοι πειθαρχουμε σε σενα και αναγνωριζουμε δικαιον πανω σε ολη τη γη. Ολοι ελπιζουμε να σωθουμε δια σου και δια του στοματος σου ελαβαμε δικαιοκρισια χωρις να εξαγοραζεται με δωρα. Και χρησιμοποιωντας με υπουλοτητα την πρωτινη του κατασταση ο ψευτης και ο ανομος, θα παραιτηθει απο την διξαν αυτην. Οι δε ανθρωποι θα προσμενουν και θα τον παρακαλουν να τον αναδειξουν βασιλεα."

Αγιου Ιππολυτου, ΒΕΠΕΣ 6, 284-285


"Κατα παντα γαρ εξομοιουσθαι βουλεται ο πλανος τω υιω του θεου. Λεων μεν ο Χριστος, και λεων μεν ο αντιχριστος. Βασιλευς ο Χριστος (Ιω. ιη' 37), και βασιλευς επιγειος ο αντιχριστος, εδειχθη ο σωτηρ ως αρνιον (Ιω. α', 29), και αυτος ομοιως φανησεται ως αρνιον, ενδοθεν λυκος ων (Ματθ. ζ' 15). Εμπεριτομος ηλθεν ο σωτηρ εις τον κοσμον, και αυτος ομοιως ελευσεται. Απεστειλεν ο κυριος τους αποστολους εις παντα τα εθνη (Ματθ. κη' 19), και αυτος ομοιως πεμψει ψευδαποστολους. Συνηγαγε τα διεσκορπισμενα προβατα ο σωτηρ (Ιω. ια', 52), και αυτος ομοιως επισυναξει τον διεσκορπισμενον λαον των Ιουδαιων. Εδωκεν ο κυριος σφραγιδα τοις εις αυτον πιστευουσιν (Ματθ. κη', 19 - Αποκ. ζ',2 / θ', 4), και αυτος δωσει ομοιως. Εν σχηματι ανθρωπου εφανη ο κυριος (Φιλιπ. β', 7), και αυτος εν σχηματι ανθρωπου ελευσεται. Ανεστησεν ο σωτηρ και απεδειξε την αγιαν σαρκα αυτου ως ναον (Ιω. β' 19), και αυτος αναστησει τον εν Ιεροσολυμοις λιθινον ναον."

Εχοντας τα σκηπτρα της εξουσιας, θα απαιτησει απο ολους να τον προσκυνησουν υποχρεωτικα σαν θεο, δειχνοντας τον πραγματικο του πολυ αυστηρο, αποτομο, ακαταστατο, φοβερα αειδη, μισητο, βδελυκτο εαυτο, κανοντας ψευτοθαυματα ωστε να εντυπωσιαζει τον κοσμο. Παραλληλα θα απαιτησει να φερουν ολοι ανεξαιρετως την σφραγιδα του, το χαραγμα του, το χξσ' (666) στο δεξι χερι (το οποιο συμβολιζει τις καλες πραξεις) ή στο μετωπο ωστε να μας αποχριστοποιησει (κατα την ωρα του Αγιου Βαπτισματος μας, ο ιερεας χριει σταυροειδως με το Αγιον Μυρον -που συμβολιζει την Χαρη του Αγιου Πνευματος- τον πιστο στο μετωπο λεγοντας 'Σφραγις δωρεας Πνευματος Αγιου' για να φωτιστει και αγιασθει ο νους του ανθρωπου και εν συνεχεια σε ολα τα μελη του σωματος.)



"Επειτα υψουται η καρδια του και θα εμεση ο Δρακων την πικροτητα του. Ταρασσων δε την οικουμενην κινει τα περατα, θλιβει τα συμπαντα, και μιαινει τας ψυχας. Οχι πλεον ως ευλαβης, αλλα πολυ αυστηρος εις ολα΄αποτομος, οργιλος, θυμωδης, ακαταστατος, φοβερος, αειδης, μισητος, βδελυκτος, ανημερος, αλαστωρ, αναιδης και προσπαθων να εμβαλη εις το βοθρον της ασεβειας ολον το ανθρωπινον γενος. Πληθυνει σημεια ψευδως, και οχι αληθως΄ και ενω παρισταται πολυς λαος και ευφημει αυτον, βαλλει φωνην ισχυραν, ωστε να σαλευθη ο τοπος, επι του οποιου ιστανται οι οχλοι, λεγων 'Γνωρισατε ολοι οι λαοι την δυναμιν μου και την εξουσιαν΄ μεταθετει ορη, και αναγει νησους απο την θαλασσαν με πλανην και φαντασιαν΄ και ενω πλανα τον κοσμον και φανταζει τα συμπαντα, πολλοι θα δοξαζωσι και θα πιστευσωσιν αυτον ως θεον ισχυρον"

Αγιου Εφραιμ Συρου, Τομος Δ', 120-121


"Και στη συνεχεια αλαζονευεται στην καρδια του, και ο προτερον πραυς θα γινει σοβαρος και εκεινος που επεδιωκε την αγαπην, θα γινει ανελεημων. Ο ταπεινος κατα την καρδια, θα γινει υψηλοφρονας και απανθρωπος. Αυτος που δηθεν μισουσε την αδικια θα καταδιωξει τους δικαιους. Επειτα, αφου ανελθη στην εξουσια ως βασιλευς, θα προκαλεσει πολεμον. Και τρεις μεγαλους βασιλεις θα εκμηδενισει με θυμο, των Αιγυπτιων, των Λιβυων και των Αιθιοπων. Και κατοπιν θα οικοδομισει τον ναον στα Ιεροσολυμα και θα τον ανυψωσει ταχυτατα και θα τον αποδωσει στους Ιουδαιους. Επειτα θα υψηλοφρονησει απεναντι καθε ανθρωπου και οχι μονον, αλλα και κατα του Θεου θα λαλησει βλασφημα, νομιζοντας ο δολιος οτι στη συνεχεια θα ειναι επι της γης αιωνιος βασιλευς. Δεν γνωριζει ομως ο ταλαιπωρος οτι η βασιλεια του πολυ γρηγορα καταργειται και θα απολαυσει ταχεως το ετοιμασμενο για αυτον πυρ της κολασεως μαζι με ολους τους πειθαρχουντες σε αυτον, και ειχαν γινει δουλοι του"

Αγιου Ιππολυτου, ΒΕΠΕΣ 6, 285


"Και ποιει παντας, τους μικρους και τους μεγαλους και τους πλουσιους και τους πτωχους και τους ελευθερους και τους δουλους, ινα δωσωσιν αυτοις χαραγμα επι της χειρος αυτων της δεξιας η επι των μετωπων αυτων και ινα μη τις δυνηται αγορασαι ή πωλησαι ει μη ο εχων το χαραγμα, το ονομα του θηριου η τον αριθμον του ονοματος αυτου. Ωδε η σοφια εστιν΄ο εχων νουν ψηφισατω τον αριθμον του θηριου, αριθμος γαρ ανθρωπου εστι και ο αριθμος αυτου χξς."

"Παρασυρει δε και πειθει ολους, τους μικρους και τους μεγαλους, τους πλουσιους και τους πτωχους, τους ελευθερους και τους δουλους, να προσκυνησουν το ειδωλον και να υποταχθουν εις το θηριον και να τους δωσουν ανεξαλειπτον χαραγμενην σφραγιδα εις το δεξι των χερι και εις τα μετωπα των, οπως γινεται με τους δουλους, (δια να διαλαλουν ετσι την ισοβιον υποταγην των εις το θηριον). Και δια να θλιψη και ταλαιπωρηση τους Χριστιανους, πειθαναγκαζει, κανεις να μη ημπορει να αγοραση η πωληση, εκτος εκεινων που εχουν το χαραγμα και την σφραγιδα του θηριου, η οποια σφραγις ειναι το ονομα του θηριου, ή ο αριθμος, που συμβολιζουν τα γραμματα του ονοματος του. Εδω ειναι η θεια σοφια΄ εκεινος που εχει φωτισμενον και καθαρον νουν ας υπολογιση το συνολον των αριθμων, που συμβολιζουν τα γραμματα του ονοματος του. Διοτι ειναι αριθμος ονοματος ανθρωπου. Και ο αριθμος αυτος, που βγαινει, απο την αθροισιν των γραμματων λαμβανομενων ως αριθμων, κατα το ελληνικον συστημα, ειναι εξακοσια εξηκοντα εξ ή χξς'. Ειναι δε το ονομα του Αντιχριστου."

Αποκαλυψις Ιωαννου, ιγ' 16,17,18 - Καινη Διαθηκη, Ερμηνευτικη αποδοση Ι.Θ. Κολιτσαρα

Πηγή
http://sapfiros.blogspot.com/2010/12/blog-post_6649.html
http://sapfiros.blogspot.com/2010/12/666.html