Δευτέρα, 13 Οκτωβρίου 2014

ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΟΠΛΑ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ

Ο Ξέρξης κατά την εισβολή του στην Ελλάδα, κατέστρεψε όσα ιερά συνάντησε στο πέρασμα του, ενώ το - 480 κατευθύνθηκε προς το μαντείο των Δελφών, με σκοπό να το συλήσει.
Οι κάτοικοι των Δελφών, βλέποντας τους Πέρσες να πλησιάζουν, ρώτησαν στο μαντείο τον Απόλλωνος, αν θα έπρεπε να κρύψουν ή να μεταφέρουν τα ιερά αντικείμενα του ναού. Ο θεός δεν άφησε να τα μετακινήσουν τους είπε ότι ήταν ικανός να προστατεύσει ότι τον ανήκει.... Όταν οι βάρβαροι έφθασαν κοντά, βλέποντας από την θέση τους το ιερό, ο προφήτης που λεγόταν Ακήρατος βλέπει να μετακινούνται έμπροσθεν τον ναού όπλα ιερά που εξήλθαν από το άδυτον. Αυτά δεν επιτρεπόταν να τα αγγίζει κανείς.
Τρέχει να αναφέρει το σημείον εις τους κατοίκους που είχαν μείνει. Και οι βάρβαροι όμως, όταν έφθασαν τρέχοντας εις το ιερόν της Αθηνάς Προναίας, είδαν σημεία μεγαλύτερα από το πρώτο. Βέβαια είναι μεγάλο θαύμα να φανερωθούν από μόνα τους αυτόματα πολεμικά όπλα, έμπροσθεν τον ναού. Τα δεύτερα όμως (σημεία) που ακολούθησαν, αξίζει να τα θαυμάσεις περισσότερο απ' όλα τα φαινόμενα.

 











«Όταν οι βάρβαροι έφθασαν βιαστικοί εις τον ναόν της Αθηνάς Προναίας, πέφτουν επάνω τους κεραυνοί από τον ουρανό, δυο κορυφές από τον Παρνασσό κόβονται και κατρακυλούν επάνω τους με πολύ πάταγο και καταπλακώνουν πολλούς απ' αυτούς.... Όσοι εσώθησαν κατευθύνθησαν εις την Βοιωτίαν. Αυτοί οι βάρβαροι που επέστρεψαν, όπως μου είπαν, εκτός απ' αυτά είδαν και άλλα θεία σημεία. Δυο οπλίτες με ανάστημα μεγαλύτερο από άνθρωπο τους ακολουθούσαν σκοτώνοντας και διώκοντας τους. Οι κάτοικοι λένε ότι αυτοί οι δυο είναι οι ντόπιοι ήρωες Φύλακος και Αυτόνοος». (Ηρόδοτος, Ιστορίαι, 8,36)
Ανάλογη τύχη με τους Πέρσες είχαν και οι Γαλάτες οι οποίοι επίσης προσπάθησαν να συλήσουν το μαντείο των Δελφών, το 279 π.Χ.
«Μόλις λοιπόν συνεπλάκησαν, αμέσως κεραυνοί κατευθύνονταν εναντίων των Γαλατών και πέτρες που αποκόπηκαν από τον Παρνασσό, και άνδρες οπλισμένοι πρόξενοι, τρόμου ορθώθηκαν εναντίον των βαρβάρων. Απ' αυτούς λέγεται ότι άλλοι μεν ήλθαν από τους Υπερβόρειους. Ο Υπέροχος και ο Αμάδοκος και τρίτος, ο Πύρρος του Αχιλλέως». (Παυσανίας, Αττικά, 4,4)
Μετά την συντριβή και εξολόθρευση των βαρβάρων οι κάτοικοι των Δελφών, θέλησαν να αφήσουν μνημείο της θεϊκής βοήθειας και αρωγής, γι αυτό έστησαν τρόπαιο κοντά στον ναό της Αθηνάς Προναίας όπου έγραψαν τα εξής:
«Μνάμα τ’ αλεξάνδρου πολέμου και μάρτυρα νίκας Δελφοί μεστάσαν, Ζανί χαριζόμενοι συν Φοίβω, πτολίπορθον απωσάμενοι στίχα Μήδων και χαλκοστέφανον ρυσάμενοι τέμενος».





















Δηλαδή: Μνημείο του αμυντικού πολέμου και μάρτυρα της νίκης οι Δελφοί με έστησαν, ευχαριστούντες τον Δία και τον Φοίβο, διότι απέκρουσαν τον στρατό των Μήδων που εκπορθεί πόλεις, και έσωσαν τον χαλκοσκεπή ναό.
Το Ιερό των Δελφών διεφυλάχθει σώο κατά την εισβολή των Περσών. Και τα υπερφυσικά και παράδοξα που έγιναν τότε, θα πρέπει αναμφιβόλως να έχουν σχέση με πανάρχαιες επιστημονικές γνώσεις τις οποίες κατείχαν οι Ιερείς των Δελφών, και οι οποίες, άγνωστο πότε και πως, χάθηκαν κατά τους μεταγενέστερους χρόνους, για αυτό και έμεινε απροστάτευτος ο χώρος από τους μετέπειτα καταστροφείς του Ιερού, τους Μαίδους καθώς και τους φανατικούς εκείνους μοναχούς που αφάνισαν απαράμιλλα έργα τέχνης.

 Πηγή














Διαβάστε περισσότερα...

Δεν πιστεύεις στους Νεφελίμ; Αν δεις αυτές τις Φωτογραφίες και τα μυστικά ντοκουμέντα του FBI ... (video)


Διαβάστε περισσότερα...

Τα χέρια μας εκπέμπουν φως!!!

Τα ανθρώπινα χέρια λάμπουν, αλλά τα νύχια απελευθερώνουν το περισσότερο φως, σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη, η οποία βρήκε ότι όλα τα…
μέρη του χεριού εκπέμπουν ανιχνεύσιμα επίπεδα φωτός. Τα ευρήματα της μελέτης υποστηρίζουν προηγούμενη έρευνα, που πρότεινε ότι τα περισσότερα έμβια όντα, συμπεριλαμβανομένων των φυτών, εκπέμπουν φως.
Εφόσον η εξασθένηση και η αρρώστια φαίνονται να επηρεάζουν τη ισχύ και τη μορφή της λάμψης, η ανακάλυψη αυτή θα μπορούσε να οδηγήσει σε λιγότερο επεμβατικούς τρόπους διάγνωσης των ασθενειών.
Ο Mitsuo Hiramatsu, επιστήμονας στο Κεντρικό Ερευνητικό Εργαστήριο του Hamamatsu Photonics στην Ιαπωνία, ο οποίος διηύθυνε την έρευνα, είπε στην εφημερίδα «Discovery News», ότι τα χέρια δεν είναι τα μοναδικά τμήματα του σώματος τα οποία λάμπουν, εκπέμποντας φωτόνια, ή λεπτές φωτεινές ακτίνες ενέργειας. «Όχι μόνο τα χέρια, αλλά και το μέτωπο ή οι φτέρνες των ποδιών εκπέμπουν φωτόνια», είπε ο Hiramatsu, και συμπλήρωσε ότι σε ό,τι αφορά τα χέρια «η παρουσία φωτονίων σημαίνει ότι τα χέρια μας παράγουν φως συνεχώς».


Το φως δεν είναι ορατό στο γυμνό μάτι, έτσι ο Hiramatsu και η ομάδα του χρησιμοποίησαν έναν ισχυρό μετρητή φωτονίων για να το «δουν». Ο ανιχνευτής εντόπισε ότι τα νύχια εκπέμπουν 60 φωτόνια, τα δάχτυλα εκπέμπουν 40 και οι παλάμες είναι οι λιγότερο λαμπερές από όλα τα υπόλοιπα μέρη, εκπέμποντας σύμφωνα με τις μετρήσεις 20 φωτόνια.
Τα ευρήματα δημοσιεύονται στο τρέχον τεύχος του περιοδικού «Journal of Photochemistry and Photobiology B: Biology». Ο Hiramatsu δεν είναι σίγουρος για το λόγο που τα νύχια εκπέμπουν περισσότερο φως από τα άλλα τμήματα του χεριού, αλλά είπε πως μπορεί αυτό να οφείλεται στην ιδιότητα των νυχιών, να λειτουργούν σαν ένα πρίσμα, που διασκορπίζει το φως.
Για να βρει την αιτία της δημιουργίας του φωτός αρχικά, αυτός και ο συνάδελφός του Kimitsugu Nakamura εξέτασαν υποκείμενα που κρατούσαν πλαστικές μποτίλιες γεμάτες με καυτό ή κρύο νερό, πριν μετρηθεί η εκπομπή φωτονίων από τα χέρια τους.
Οι ερευνητές ακόμη διοχέτευσαν άζωτο ή αέριο οξυγόνο μέσα σε ένα σκοτεινό δοχείο, όπου τα υποκείμενα έβαλαν τα χέρια τους κατά τη διάρκεια της ανάλυσης. Οι ζεστές θερμοκρασίες αύξησαν την εκπομπή φωτονίων, όπως και η εισαγωγή του οξυγόνου. Το τρίψιμο ορυκτέλαιου πάνω στα χέρια, αύξησε επίσης τα επίπεδα του φωτός.

Βασισμένοι σε αυτά τα αποτελέσματα, οι επιστήμονες διατύπωσαν τη θεωρία ότι το φως που εκπέμπεται σ’ αυτές τις περιπτώσεις «είναι ένα είδος χημικής φωτοβολίας», μιας φωτοβολίας η οποία βασίζεται σε χημικές αντιδράσεις, όπως αυτές που κάνουν τις πυγολαμπίδες να λάμπουν.
Οι ερευνητές πιστεύουν ότι το 40% του φωτός προκύπτει από τη χημική αντίδραση, η οποία σταθερά λαμβάνει χώρα καθώς το δέρμα των χεριών μας αντιδρά με το οξυγόνο. Από τη στιγμή που το ορυκτέλαιο το οποίο διεισδύει μέσα στο δέρμα αυξάνει το φως, πιστεύουν πλέον ότι το 60% της λάμψης μπορεί να προέρχεται από χημικές αντιδράσεις, που λαμβάνουν χώρα μέσα στο δέρμα.
Ο Fritz-Albert Popp από το στο Διεθνές Ινστιτούτο Βιοφυσικής στη Γερμανία, ο οποίος είναι διεθνούς κύρους ειδικός σε ό,τι αφορά φωτόνια που σχετίζονται με τη βιολογία, συμφωνεί με τα ευρήματα και δεν εκπλήσσεται από αυτά.
Ο Popp είπε στην εφημερίδα Discovery News, ότι μπορούν να βρεθούν στην λάμψη που εκπέμπουν ορισμένα σημεία του σώματος, ξεκάθαρες συσχετίσεις που αφορούν το είδος και τον βαθμό, καθώς επίσης τον τύπο και τη σοβαρότητα των ασθενειών.
Ο Popp και η ομάδα του πιστεύουν ότι το φως από το μέτωπο και τα χέρια πάλλεται με τον ίδιο βασικό ρυθμό, αλλά ότι αυτοί οι παλμοί γίνονται ακανόνιστοι σε άρρωστους ανθρώπους. Μια μελέτη, που διεξήγε σε ασθενή που έπασχε από μυϊκή σκλήρυνση φαινόταν να επικυρώνει τη θεωρία.
Και αυτός και ο Hiramatsu ελπίζουν ότι μελλοντικές μελέτες θα αποκαλύψουν περισσότερα, σχετικά με την εκπομπή φωτονίων από τον άνθρωπο, ιδιότητα η οποία θα μπορούσε να οδηγήσει σε εφαρμογές ιατρικής διάγνωσης.
Μετάφραση – Απόδοση – Σχολιασμός: Esoterica.gr



 Πηγή






Διαβάστε περισσότερα...

Ο Ερμής ως ψυχοπομπός στην Αμφίπολη. Ο «Μεγάλος Μάγος» και ιεροφάντης των μυστηρίων...

Ερμής ο αγγελιοφόρος των Θεών, ο ψυχοπομπός των ανθρώπινων ψυχών, ο προστάτης των τεχνών, των γραμμάτων, των εμπόρων , των  'πανούργων' αλλά και των Φιλοσόφων.
Το όνομά του ετυμολογείται από το είρω (αναγγέλλω), ερέας και (κατά πλεονασμό του μ) Ερμέας, Ερμής με συναίρεση, ή  από το έρυμα, δηλαδή το λόγο.
Ο Αγγελιοφόρος των Θεών  ο οποίος  πρώτος ξεπέρασε το όριο που χώριζε τους ανθρώπους με τους θεούς. Έφερε τον λόγο στους  ανθρώπους,  καθιστώντας τους εν δυνάμει Θεούς,  δίνοντας τους την δυνατότητα   με την διεύρυνση της πεπερασμένης τους  διάνοιας, να ' συλλάβουν'  τα μυστήρια του σύμπαντος .








Κατ’  αυτό τον τρόπο  ο Ερμής  ταυτίζεται με τον  Λόγο   το Θεϊκό  πνεύμα. Ο  αιώνιος σύντροφος του Ήλιου της Σοφίας, ο 'Μεγάλος Μάγος' και ιεροφάντης, που διώχνει το σκότος της άγνοιας και φωτίζει το πνεύμα,  ο Ήλιος του μεσονυκτίου των Μυστηρίων (εδώ).
Ο Ερμής αναπτύσσει τον 'ενορατικό νου'  ανοίγοντας δρόμους  ώστε  να εκφραστούν δημιουργικά οι  πνευματικές  δυνατότητες του ανθρώπου. Καθιστά τον άνθρωπο έναν πνευματικό οδοιπόρο που ταξιδεύει στα ανώτερα μονοπάτια της ζωής. 
Φέρει  φτερά  στο κεφάλι (νους )  και στα πόδια (ύλη)  το ανοδικό τόξο της ύλης προς το πνεύμα προς τον πνευματικό αλλά και ζωοδότη ήλιο, ονομαζόμενος ως  και 'Λύκος του Ήλιου'.
 
Σύμβολο του το κηρύκειο για το οποίο έχω γράψει εδώ .  Πολλά στοιχεία για τον Ερμή και το κηρύκειο μπορούμε επίσης να ανακαλύψουμε από  το αστρολογικό σύμβολο του Ερμή το οποίο είναι,  το κηρύκειο σε  'συμπιεσμένη' και σμίκρυνση….
Όπως βλέπουμε το   αστρολογικό σύμβολο του Ερμή σχηματίζεται από  μία ημισέληνο, ένα κύκλο, και ένα σταυρό.  Ο σταυρός συμβολίζει την ύλη  (αυτό συνείδηση)  η οποία  βρίσκεται κάτω  από τον κύκλο του πνεύματος  (ήλιος – Υπέρ συνείδηση), ενώ πάνω σε αυτόν βρίσκεται τοποθετημένο το ημικύκλιο της ανώτερης  ψυχής (Σελήνη – υπό συνείδηση), σημαίνοντας   την δυνατότητα ενσωμάτωσης (βαθύτερης κατανόησης) πνεύματος, ψυχής και ύλης. 
Ο Πλούταρχος  ( στα   «Περί Σωκράτους Δαιμόνιου & Περί εμφαινομένου προσώπου τω κύκλω της Σελήνης»), αναφέρει σχετικά πως  το σώμα, η ψυχή και ο Νους αποτελούν τρία πράγματα εντελώς διακριτά μεταξύ τους.  Για αυτό τον λόγο υπάρχουν δύο θάνατοι. 
Ο πρώτος αποτελεί χωρισμό του σώματος από τα άλλα δύο, δηλ. από την ψυχή και τον νου, και λαμβάνουν χώρα  τόσο στην Ουράνια σφαίρα όσο και εντός της γης  (Δήμητρα). Ο δεύτερος θάνατος είναι χωρισμός του νου από την ψυχή και συμβαίνει στην σελήνη.  Η ψυχή μετά τον πρώτο θάνατο στην γη με οδηγό τον Ερμή  ακολουθεί μία πορεία μέχρι τον λειμώνα, στο τρίστρατο, στο χωρικό διάστημα από την Γη έως την Σελήνη. Για 12 ημέρες.



Η άφιξή της στην Σελήνη της φέρνει χαρά και έκσταση παρόμοια με εκείνη που νιώθουν όσοι μυούνται στα μυστήρια. Έτσι η σελήνη είναι πλήρεις από τι υπάρξεις που κατόρθωσαν να ανέβουν μέχρις εκεί. Αυτές οι υπάρξεις είναι πλέον δαίμονες. 
Υπάρχει βέβαια και η αντίστροφη διαδικασία, λέγει ο Πλούταρχος : ο ήλιος σπέρνει νόες στην σελήνη και εκείνη διαμορφώνει από αυτούς ψυχές. Όταν αυτές πέσουν στη Γη, αποκτούν σώματα. Η σελήνη λοιπόν είναι το μόνος μέρος του κόσμου μας που λαμβάνει όσο και δίνει.
Επομένως, αποτελεί το μεσαίο στάδιο στην διαδικασία της οντογένεσης. Όπως στην πλατωνική 'Πολιτεία', είναι οι Μοίρες που εποπτεύουν όλη την διαδικασία: Η Άτροπος στον ήλιο την θέτει σε κίνηση, η Κλωθώ που γυρίζει στη σελήνη ενώνει και συνδέει ενώ η Λάχεση δραστηριοποιείται όταν η ψυχή πλησιάζει στη γη. Για τον  Πλούταρχο, το σώμα λαμβάνεται από την  γη, η  ψυχή από τη σελήνη,  ο νους από τον Ήλιο. Ο Ερμής δε,  είναι ο οδηγός των ψυχών…!!! 


Στη Αμφίπολη λοιπόν,  ο γενειοφόρος αρματηλάτης δεν είναι ο Φίλιππος όπως κάποιοι υποστηρίζουν,  αλλά ο Πλούτωνας….!!!




 Πηγή













Διαβάστε περισσότερα...

ΜΑΘΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΠΟΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟΒΑΛΛΕΤΕ ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΥ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΤΑ ΜΜΕ

Η παγκόσμια τρομοκρατία καλά κρατεί. Ολα τα κράτη έχουν τεθεί σε επιφυλακή για τον ιό Εμπολα και τα διεθνή ειδησεογραφικά πρακτορεία στέλνουν καθοδηγούμενες ειδήσεις σε όλα τα ΜΜΕ τρομοκρατώντας τον κόσμο ότι ο ιός Εμπολα είναι πολύ πιθανόν να μεταδοθεί ανα πάσα στιγμή σε όλο τον πλανήτη.

Αυτό που θέλουν λοιπόν τα παγκόσμια λαμόγια είναι να βρεθούν κάποια ελάχιστα θύματα τα οποία εκ των πραγμάτων θα υπάρξουν σε κάθε κράτος, όπου θα είναι μολυσμένα με τον ιό Εμπολα, και αφού πεθάνουν θα χρησιμοποιηθούν ως κράχτες για μια παγκόσμια εκστρατεία εμβολιασμών σε μια πανδημία απάτη.

Ο Εμπολα όσο υπήρχε μόνο στην Αφρική ήταν μια μη κερδοφόρα ασθένεια η οποία δημιουργήθηκε ως βιολογικό όπλο για να αφανίσει τον αυξανόμενο Αφρικανικό πληθυσμό. Η Λευκή Αδελφότητα έχει αποφασίσει να ξεκάνει πολλούς Αφρικανούς στους οποίους θα προσφέρει και τα ανάλογα θανατηφόρα πειραματικά εμβόλια κατά του Εμπολα.

Ποιός θα ενδιαφερθεί από τι πέθανε ο όποιος Αφρικανός από την όποια παρενέργεια των εμβολίων ; Κανένας! Ολοι οι αρμόδιοι θα έχουν κάνει το καλύτερο δυνατόν για να τους σώσουν εμβολιάζοντας τους (όπως κάνουν άλλωστε με άλλες αρρώστιες ήδη) μειώνοντας έτσι τον ανθρώπινο πληθυσμό κατά πολύ όπως αναφέρουν και οι ταφόπλακες της ανθρωπότητας στην Γεωργία.

Από που προέρχεται ο ιός Εμπολα;

Το Αμερικανικό Κέντρο Ελέγχου Ασθενειών, μας λέει ότι ο ιός εξαπλώνεται λόγω των ανθυγιεινών πρακτικών στα νοσοκομεία των χωρών της Αφρικής. 

Η γένεση του Έμπολα, σύμφωνα με δημοσιεύσεις εδω και δύο χρόνια από την Αθέατη γνώση, προέρχεται από ένα πυρήνα που έχει, ως κέντρο, ένα εργαστήριο βιολογικών όπλων που ανήκει στους πολυ-δισεκατομμυριούχους Τζορτζ Σόρος και τους Μπίλ και Μελίντα Γκέιτς.  Γι 'αυτό δεν μπορεί να είναι σύμπτωση ότι υπάρχει ένα εργαστήριο βιο-πολέμου σε νοσοκομείο της Σιέρα Λεόνε, με έναν κατάλογο επενδυτών που γράφει ποιος είναι ποιος της Νέας Παγκόσμιας Τάξης, συμπεριλαμβανομένων των γνωστών ευγονιστών- Τζορτζ Σόρος και Μπίλ Γκέιτς, που βρίσκονται στο επίκεντρο της επιδημίας του Έμπολα στην Αφρική. Αυτοί είναι οι πλουσιότεροι άνθρωποι στον κόσμο και κατέχουν τις κυβερνήσεις μας.

Το κυβερνητικό νοσοκομείο Κένεμα στη Σιέρα Λεόνε, το οποίο ήταν στο μάτι του κυκλώνα για τον Έμπολα, στεγάζει ένα ερευνητικό εργαστήριο βιολογικών όπλων με συνδέσεις προς το Ιδρυμα Μπίλ και Μελίντα Γκέιτς και το Ίδρυμα Σόρος. Εκεί, οι επιστήμονες των ΗΠΑ εργάζονται στους ιογενείς πυρετούς, όπως ο ιός Έμπολα για δεκαετίες.

Οι ντόπιοι σίγουρα πιστεύουν ότι το νοσοκομείο Κένεμα στη Σιέρα Λεόνε είναι η αιτία της επιδημίας του ιού Έμπολα εκεί. Το Μπλούμπεργκ αναφέρει πώς οι ντόπιοι πέταξαν πέτρες στο νοσοκομείο και στο αστυνομικό τμήμα, εν μέσω φόβων ότι οι εργαζόμενοι του τομέα της υγείας χρησιμοποιούν τον Έμπολα ως τέχνασμα για να σκοτώνουν ανθρώπους και να συλλέγουν μέρη του σώματος.

Οι φόβοι αυτοί πυροδοτήθηκαν από μια «φήμη», που προφανώς ξεκίνησε από μια νοσοκόμα που εργαζόταν εκεί, που το εργαστήριο επέμενε ότι ήταν ψυχικά άρρωστη. Αυτό είναι μια κοινή και κλασική τακτική, για να δυσφημίσουν τον καταγγέλλοντα. Θα πρέπει να αναρωτηθούμε πώς ένα ψυχικά άρρωστο άτομο θεωρήθηκε ικανό προς εργασία σε μια τόσο ευαίσθητη και επικίνδυνη εγκατάσταση. Αλλά φυσικά, μάλλον ήταν εντελώς υγιής, και για να το πω ειλικρινά, ατρόμητη.

Αυτό το εργαστήριο βιολογικού πολέμου έχει εργαστεί για την ανάπτυξη διαφόρων στελεχών του ιού Έμπολα για περισσότερα από 40 χρόνια.

Αυτό το εργαστήριο του Σόρος/Γκέιτς, μέχρι στιγμής, δεν μπόρεσε να αναπτύξει ένα στέλεχος του ιού Έμπολα, που θα είναι αρκετά παθογόνο, και σίγουρα όχι ένα που θα εξαπλωθεί σε ψυχρότερα κλίματα που βρίσκονται στην Αφρική.


Έχουν προσπαθήσει να δημιουργήσουν τον Έμπολα για πάνω από 40 χρόνια. Δεν μπόρεσαν να το κάνουν, επειδή το στέλεχος Μαγίνκα του Έμπολα (το μόνο γνωστό στέλεχος που είναι μεταδοτικό μέσω της μετάδοσης με αεροζόλ) σκοτώνει τους ανθρώπους πάρα πολύ γρήγορα για να λειτουργήσει ως ευρεία εξάπλωση ενός βιολογικού όπλου.

Ποιοι έχουν την ανάγκη να κερδίσουν από μια παγκόσμια επιδημία του ιού Έμπολα; Αυτοί που θα μπορέσουν να πουλήσουν την λύση στο πρόβλημα, σωστά; Και ποιοί θα μπορούσε να είναι αυτοί; Οι Παγκόσμιες φαρμακευτικές εταιρείες για να μας σώσουν!

Τον Μάιο του 2014, ο Νεοταξίτης φασίστας Ζαν-Μαρί Λε Πεν, ιδρυτής του ακροδεξιού Εθνικού Μετώπου της Γαλλίας, είχε προτείνει ότι ο θανατηφόρος ιός Έμπολα θα μπορούσε να λύσει την έκρηξη του παγκόσμιου πληθυσμού »

Η ΝΑΣΑ επίσης, κατά την διάρκεια ενός σεμιναρίου, πρόβαλλε κάποια σλάιντς που αφορούσαν τις αναμενόμενες και προσδωκώμενες εξελίξεις της τεχνολογίας στο αμέσως προσεχές μέλλον. 

Στην κάρτα με αριθμό 52 που δημοσίευσε το 2001 η ΝΑΣΑ, η Αθέατη γνώση σας αποκάλυψε -ότι υπήρχε στα σχέδια τους μέσα από επίσημη παρουσίαση ότι ετοιμάζονταν να διεξάγουν μια "μακροπρόθεσμη εκστρατεία που δεν θα άφηνε ίχνη (κάτι σαν «σιωπηλό όπλο για ήσυχους πολέμους;"), η οποία εκστρατεία θα περιλαμβάνει διάφορα πράγματα όπως ο αερομεταφερόμενος ιός Έμπολα, (δηλαδή με ψεκασμούς από αεροπλάνα).

Ο θείος Σαμ κατέχει το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για τον Έμπολα, αλλά κατέχει επίσης και τα δικαιώματα σε όλες τις παραλλαγές του ιού Έμπολα, με τα δικαιώματα σε όλες τις έρευνες για τον Έμπολα. Ο επίσημος κάτοχος του διπλώματος Έμπολα είναι: Η κυβέρνηση των ΗΠΑ όπως αντιπροσωπεύεται από το γραμματέα του τμήματος της υγείας. Ουσιαστικά, είναι ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που διανέμεται από τη κυβέρνηση των Η. Π. Α. για την κυβέρνηση των Η. Π. Α.

Παρακαλούμε, κοιτάξτε τον αριθμό των διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας των ΗΠΑ 20120251502. ΕΔΩ

... Τώρα ξέρετε αυτό που πολύ λίγοι άνθρωποι γνωρίζουν-ότι ο Έμπολα δεν είναι μόνο σε θέση να κατοχυρωθεί με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, αλλά ότι το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας ανήκει στην κυβέρνηση των ΗΠΑ!

Θυμάστε τη γρίπη των χοίρων; Τον επίφοβο ιό H1N1; Ήταν ο αντίστοιχος «Έμπολα» του 2009 όπου όλος ο κόσμος επρόκειτο να μολυνθεί. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας κήρυξε «επίπεδο πανδημίας-6 ," δηλαδή το πιο επικίνδυνο στην κατηγορία.

Τα Αμερικανικά Κέντρα για τον Έλεγχο των Ασθενειών έβγαζαν τα δελτία τύπου σαν ζεστά κέικ, αναδεύοντας το φόβο, και την προώθηση του ανώφελου εμβολίου της γρίπης των χοίρων. 

Αυτό που έχουν τα λαμόγια κατά νού, είναι να μεταδώσουν  τον κατασκευασμένο τους ιό σε όλο τον κόσμο, να υπάρξουν κάποιοι νεκροί ώστε να αναγκαστεί το υπουργείο Υγείας να αγοράσει το πειραματικό εμβόλιο από την φαρμακευτική εταιρεία που θα το προωθήσει ως λύση να μην μολυνθούν άλλα άτομα με τον θανατηφόρο ιό. 

Θέλουν να δούν πως θα πάει το πράγμα γενικά και πόσο δυνατός είναι ο ιός για να σκοτώσει ανθρώπινο πληθυσμό εκτός των συνόρων της Αφρικής. Ουσιαστικά είναι ενα πείραμα για να διαπιστώσουν τα ποσοστά θνησιμότητας του Εμπολα και να προωθήσουν τα ανώφελα εμβόλια τους. Το έχουν επαναλάβει δύο με τρείς φορές τα τελευταία χρόνια χωρίς επιτυχία να τον εξαπλώσουν εκτός Αφρικής, σε Αμερική και Ευρώπη, κάτι που φαίνεται να πετυχαίνουν σήμερα.

Επιμέλεια άρθρου: Vagedim
Φωτογραφία: Vagedim

Πηγή 


Διαβάστε περισσότερα...

Τι λέει η μυθολογία για τον Ερμή που έφερνε τους νεκρούς στον Κάτω Κόσμο

Ο Ερμής ή με το επικό όνομα Ερμείας, είναι ένας απ' τους παλαιότερους θεούς με γνήσια Ελληνική «λαϊκή» καταγωγή.
Κατά τη μυθολογία γεννήθηκε σε μια σπηλιά στην Κυλλήνη (στο σημερινό όρος Ζήρια) της Κορινθίας, από τον Δία και την πανέμορφη Νύμφη Μαία, την κόρη του Άτλαντα.
Στον Όμηρο μνημονεύεται με το αρχαιότερο όνομά του Ερμής ο Κυλλήνιος, αλλά και με τους επιθετικούς προσδιορισμούς «εύσκοπος αργεϊφόντης», «διάκτορος», δηλαδή ψυχοπομπός. Στον Όμηρο χρησιμοποιούνται συχνότερα τα επίθετα «χρυσόραβδος» Ερμής, «αγγελιοφόρος» Ερμής, ενώ στον Ησίοδο «ξακουστός κήρυκας των θεών» και «προστάτης των βοσκών και των αιγοπροβάτων».


Η μυθολογία αναφέρει ότι αμέσως μετά τη γέννησή του επινόησε και κατασκεύασε την πρώτη λύρα και έδειξε, από τη βρεφική του ακόμη ηλικία, την επιδεξιότητά του να μπορεί να κλέβει ακόμη και τα βόδια του Απόλλωνα. Ο Ερμής, όπως και ο Προμηθέας, επειδή ανακάλυψε τη φωτιά και τα πυρεία, και συγχρόνως τη θυσία, προφανώς μια θυσία για το δωδεκάθεο, θεωρείται κατά βάση «ένας ανταγωνιστής του δόλιου πυρφόρου Προμηθέα».
Ο Ερμής, μολονότι στην επική ποίηση φαίνεται να έχει βοηθητική θέση έναντι των άλλων ολύμπιων θεών, πολύ γρήγορα εξελίχθηκε σε τόσο πολυσχιδή θεότητα ώστε κάλυπτε σχεδόν κάθε εκδήλωση της ζωής.
Είναι ο πλέον πολυάσχολος θεός, καθώς έχει πολλά καθήκοντα στον Επάνω Κόσμο: πριν απ' όλα είναι ο αγγελιοφόρος του Δία, είναι επίσης θεός των διασταυρώσεων των δρόμων και των ορίων (συνόρων) (Ερμής Τρικέφαλος ή Τετρακέφαλος), προστάτης των θυρών των σπιτιών και των πυλών των ναών (Πύλαιος και Προπύλαιος Ερμής), θεός των γραμμάτων και της ρητορικής (λόγιος Ερμής), προστάτης των αθλητών και των αγώνων (αγώνιος Ερμής), προστάτης των εμπόρων (αγοραίος και κερδώος Ερμής) -μάλιστα προστάτευε όχι μόνο το θεωρούμενο σήμερα ως νόμιμο, αλλά και το τυχαίο εύρημα, το λεγόμενο έρμαιον, που σημαίνει «δώρο του Ερμή», δηλαδή το θεόσταλτο δώρο (εξ ου και Ερμής Τύχων) ή το απροσδόκητο πολύτιμο εύρημα ή ακόμη και το προϊόν κλοπής ή αρπαγής (εξ ου και άναξ φηλητών ή δόλιος ή ληιστήρ Ερμής).
Κατά τη Γιγαντομαχία, φορώντας την Άϊδος κυνήν (αόρατη περικεφαλαία), σκότωσε τον γίγαντα Ιπόλλυτο, έσωσε τον Δία επανασυνδέοντας τα νεύρα των ποδιών του, τα οποία είχε κόψει ο Τυφωέας και απελευθέρωσε τον θεό Άρη, τον οποίον είχαν φυλακίσει οι Αλωάδες για ένα και πλέον έτος.
Σε όλη την αρχαιότητα ο Ερμής θεωρούνταν ο πιο έξυπνος και ο πιο φιλάνθρωπος θεός (Ερμής αλεξίκακος και αγαθών δωτήρ) και γι' αυτό ο πιο αγαπητός και διασκεδαστικός θεός του ελληνικού πανθέου, «έκφραση όλων των προτερημάτων και όλων των ελαττωμάτων του αρχαίου Έλληνα». Σε όλη την ιστορία του όμως, την πρώτη θέση είχαν τα χθόνια γνωρίσματά του και ιδίως η γνωστή πανελλήνια ιδιότητα του ψυχοπομπού ή ψυχαγωγού.
Ως ψυχοπομπός στον Κάτω Κόσμο εξυπηρετεί τον Πλούτωνα και την Περσεφόνη. Συγκεκριμένα μεταφέρει τις ψυχές των νεκρών και συγχρόνως παρευρίσκεται στο δικαστήριο του Άδη, δηλαδή εκτελεί καθήκοντα με τα οποία απέκτησε εξαιρετική θέση ανάμεσα στους θεούς του Κάτω Κόσμου.
Πολλές είναι οι αρχαίες πηγές που παρουσιάζουν τον Ερμή συνδεμένο με καθαρά χθόνιες θεότητες, όπως είναι η Δήμητρα, ο Πλούτων, ο Τροφώνιος κ.ά. «Χθόνιο», λ.χ., αποκαλούν τον Ερμή ο Σοφοκλής, ο Αισχύλος και ο Ευριπίδης. Δεν είναι όμως απίθανο η ιδιότητα του χθόνιου θεού να προήλθε από την άλλη ιδιότητά του, του κήρυκα των θεών και του ψυχοπομπού.
Έτσι, σαν κήρυκας μπορούσε να διαβιβάσει ειδήσεις ή ευχές από τον Επάνω Κόσμο στον Κάτω ή να μεταφέρει τις ψυχές στους χθόνιους, και ως εκ τούτου να θεωρήθηκε και ο ίδιος χθόνιος. Στους Ορφικούς Ύμνους, ο Ερμής ο χθόνιος οδηγεί τις «αθάνατες ψυχές» στον Άδη και τις ξαναφέρνει πίσω στον Επάνω Κόσμο (για καινούριες ενσωματώσεις).
Ως ψυχαγωγός αναφέρεται επίσης και στις «Χοηφόρους» του Αισχύλου (στ. 622), μολονότι ο Ορέστης αναμένει από αυτόν όχι απλά να διαβιβάσει την ευχή του στους άλλους χθόνιους και στο νεκρό πατέρα του, αλλά και να τον συμπαρασταθεί στην προσπάθειά του να εκδικηθεί τους δολοφόνους του πατέρα του (στ. 727-29). Τη χθόνια θεότητά του μαρτυρεί και ο Παυσανίας, ο οποίος αναφέρει ότι είδε στον Άρειο Πάγο άγαλμα του Ερμή δίπλα σε αγάλματα των άλλων μεγάλων «υπογαίων θεών».
Για την εξαιρετική θέση του Ερμή ανάμεσα στους θεούς του Κάτω Κόσμου μας πληροφορεί και ο Πλούταρχος, καθώς στη γιορτή Ελευθέρια της Πλάταιας συνήθιζαν πρώτα να προσεύχονται στον χθόνιο Ερμή και στον χθόνιο Δία κατά τη θυσία του ταύρου και κατόπιν να καλούν στην «αιμακουρία» τις ψυχές εκείνων που είχαν σκοτωθεί στη μάχη κατά των Περσών, το 479 π.Χ..
Τον Ερμή όμως, ως φοβερό χθόνιο θεό, τον επικαλούνταν οι Έλληνες κατά τον 5ο π.Χ. αι. και στους λεγόμενους «καταδέσμους» (defixiones), δηλαδή στις επικλήσεις προς τους νεκρούς ή τους χθόνιους θεούς, για να βλάψουν όσους μισούσαν. Στην αρχαϊκή εποχή κάθε ταφικό μνημείο ήταν αφιερωμένο ως «άγαλμα» του ψυχοπομπού θεού του Κάτω Κόσμου.
Ο Πίνδαρος, ένα λίθινο γλυπτικό έργο στημένο πάνω σε τάφο το αποκαλεί «άγαλμα Αϊδα». Πάντως, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι στον Όμηρο δε γίνεται μνεία του πορθμέα Ερμή, αφού οι ψυχές των νεκρών και στην Ιλιάδα και στην Οδύσσεια μπαίνουν στον Άδη «χωρίς τη βοήθεια κάποιου πλωτού μέσου, αρκεί βέβαια να έχουν καεί».
Όπως αναφέραμε στην προηγούμενη ενότητα, το ρόλο του πορθμέα (του περαματάρη) στη μεταγενέστερη (μεθομηρική) εποχή θα τον χρεωθεί ο Χάρων (Χάροντας), ο οποίος μετέφερε με το πλεούμενό του τους νεκρούς στην απέναντι όχθη των ποταμών του Κάτω Κόσμου (κυρίως της φοβερής Στύγας) και της Αχερουσίας λίμνης.
Η ιστορία του θεού Ερμή είναι ίσως η πιο διδακτική για την εξέλιξη και τη διαρκή ανανέωση του περιεχομένου όλων των χθόνιων θεών. Μάλιστα η περίπτωση του Ερμή δικαιώνει τη νεότερη επιστημονική έρευνα, σύμφωνα με την οποία -όπως προαναφέρθηκε- κάθε μελέτη ή παρουσίαση της ελληνικής θρησκείας θα πρέπει να ξεκινάει από την προ-ομηρική θρησκεία των Ελλήνων.
Σ αυτήν λοιπόν την πλούσια «λαϊκή» θρησκευτική παράδοση και στο τελετουργικό της μπορεί κανείς να ανιχνεύσει τις άφθονες χθόνιες καταβολές κάθε ολύμπιου θεού και να καταγράψει την εξέλιξη και τη σταδιακή ανανέωσή του, η οποία σε μερικές περιπτώσεις είναι τόσο σημαντική, ώστε από την αρχική θεότητα δεν επιζεί παρά μόνο το όνομα, όπως λ.χ. η περίπτωση του χθόνιου θεού Ερμή, στη μετεξέλιξη του οποίου αξίζει να κάνουμε μια σύντομη αναφορά:
Ο Ερμής, στα πρώιμα χρόνια είχε συνδεθεί με τους παρόδιους λιθοσωρούς που ήταν είτε τάφοι είτε «όροι» (ορόσημα). Και το ελληνικό όνομά του εξάλλου σημαίνει κυριολεκτικά «αυτόν που προβάλλει μέσα από σωρό με πέτρες».
Υπήρχε λοιπόν μια παλιά συνήθεια του αρχαίου Έλληνα αγρότη που, όταν έβρισκε στο δρόμο ένα σωρό από πέτρες, έριχνε άλλη μια πέτρα επάνω του, γιατί πίστευε ότι κάποια θεϊκή δύναμη (θεός-δαίμων) κατοικούσε μέσα σ' αυτές. Ο Μ. Nilsson θεωρεί ότι σ' αυτήν τη συνήθεια υποκρύπτονται ίχνη παλιάς λιθολατρίας, και σημειώνει ότι αυτές τις πέτρες τις ονόμαζαν «έρμα» και την μεγαλύτερη από αυτές -στην κορυφή του σωρού- την ονόμαζαν «Ερμή».
Και ο W. Burkert επισημαίνει ότι οι λιθοσωροί, όπως και η πρωτόγονη οριοθέτηση των περιοχών με φαλλό, είχαν πάντοτε την ίδια αποτρεπτική δύναμη. Οι λιθοσωροί αυτοί, δηλαδή οι «Ερμές», τους οποίους οι άνθρωποι της υπαίθρου χρησιμοποιούσαν ως «οδοδείκτες» για τους ταξιδιώτες, αλλά και ως ορόσημα των αγρών και των ιδιωτικών κτημάτων, φαίνεται πως αποτελούσαν τεμένη του χθόνιου Ερμή, ο οποίος μάλιστα τιμωρούσε όποιον τολμούσε να καταπατήσει ξένη γη.
Μολονότι η «παρουσία» του θεού των «συνόρων» (Ερμή) εμπόδιζε την παράνομη καταπάτηση, οι γείτονες φαίνεται ότι μετακινούσαν τα σύνορα, για να επεκτείνουν τη δική τους γη, με αποτέλεσμα οι ιδιοκτήτες των κτημάτων να χρησιμοποιούν ως ορόσημα ακόμη μεγαλύτερες πέτρες σε όρθια εμφανή θέση. Στην κορυφή αυτών των λιθοσωρών (είτε «όροι» ήταν είτε τάφοι) στηνόταν μία ακόμη μεγαλύτερη πέτρα, η «ερμαϊκή στήλη». Ο Παυσανίας αναφέρει ότι οι λιθοσωροί αυτοί χρησιμοποιούνταν και ως σύνορα των χωρών.
Στις λίθινες ή αργότερα ξύλινες αυτές «Ερμές», τις οποίες μεταγενέστερα τοποθετούσαν σε διασταυρώσεις οδών, στις πλατείες των πόλεων και στις εισόδους των σπιτιών ή των ναών, τονίζονταν με έμφαση οι φαλλοί. Από την παρουσία των φαλλών, σύμβολο της γονιμικής του ιδιότητας, ο Ηρόδοτος συμπεραίνει ότι ο Ερμής ήταν προϊστορικός θεός, τον οποίο οι Αθηναίοι είχαν παραλάβει από τους Πελασγούς. Τέλος, το 520 π.Χ. ο γιος του Πεισίστρατου Ίππαρχος πρότεινε στους Αθηναίους τη λίθινη μορφή του Ερμή που αργότερα επιβλήθηκε γενικώς.
Αξίζει να αναφέρουμε στο σημείο αυτό την επισήμανση του Μ. Nilsson ότι από την αντίληψη των αγροτικών λαών ότι μέσα στις πέτρες κατοικούσε κάποια θεϊκή «δύναμη» (ένας δαίμων) που είχε ανάγκη από εξαγνισμούς και χοές, δημιουργήθηκε η αντίληψη για την υπόγεια κατοικία των νεκρών, δηλαδή για το σκοτεινό Άδη κάπου βαθιά, κάτω από τη γη.
Κατά συνέπεια, μέσα από τις «δαιμονικές τελετουργίες» των αγροτικών λαών, γεννήθηκε η πίστη σε ένα θεό που θα παραλαμβάνει τις ψυχές των νεκρών, για να τις οδηγεί στον Κάτω Κόσμο ή μερικές φορές θα τις επαναφέρει στην εδώ ζωή. Και αυτός ο θεός ήταν ο Ερμής Ψυχοπομπός ή Ψυχαγωγός.
Ως ψυχοπομπός, ο Ερμής, αναφέρεται καταρχάς στη «δευτερο-νέκυια» της Οδύσσειας να παραλαμβάνει τις ψυχές των σκοτωμένων μνηστήρων και, με το χρυσό και όμορφο μαγικό ραβδί του, να τις οδηγεί απευθείας στον Άδη («κατ' ευρώεντα κέλενθα») μέχρι τον ασφοδελόν λειμώνα, «ένθα ναίουσι ψυχαί, είδωλα καμόντων» και όχι όπως αναφέρουν οι μεταγενέστερες δοξασίες και δείχνουν οι αττικές λήκυθοι να οδηγεί τις ψυχές στη λέμβο («ακάτιο») του πορθμέα Χάροντα.
Ο ψυχοπομπός Ερμής σε αγγειογραφίες εμφανίζεται να επαναφέρει στον Επάνω Κόσμο τη βασίλισσα του Άδη, την Κόρη Περσεφόνη, να μεταφέρει τη νεκρή Αλκμήνη από τη Θήβα στα Νησιά των Μακάρων και να συνοδεύει τον Πρίαμο κατά τη μεταφορά του Έκτορα για ενταφιασμό. Με την ίδια ιδιότητα ο Ερμής μεταφέρει και την Ελένη στην Αίγυπτο, αφήνοντας στη θέση της ένα ομοίωμά της. Επίσης, ο Ερμής, παριστάνεται στο περίφημο ανάγλυφο του Ορφέα να υπενθυμίζει στην Ευρυδίκη, πιάνοντάς της ελαφρά το χέρι, ότι πρέπει να επιστρέψει οριστικά στον Κάτω Κόσμο.
Κατά τη μυθολογία, ο Ερμής, φορά φτερωτά χρυσά σανδάλια, με τα οποία μπορεί σαν γλάρος να γλυστρά πάνω στα κύματα, όποτε χρειάζεται, ενώ κρατάει τη θαυματουργική του ράβδο, με την οποία όποτε θέλει αποκοιμίζει ή ξυπνά από τον ύπνο τους ανθρώπους. Γι' αυτό άλλωστε τιμάται και ως υπνοδότης, ύπνου προστάτης και ονειροπομπός.
Κατά το Διογένη Λαέρτιο (8,31) ο Πυθαγόρας αποκαλούσε τον Ερμή «θεϊκό ταμία των ψυχών», «πομπαίο» και «πυλαίο και χθόνιο», επειδή συνόδευε τις ψυχές των νεκρών στο υποχθόνιο βασίλειο μέσω της «Πύλης» του Άδη, όπου και φρόντιζε ο ίδιος ο Ερμής να συγκεντρωθούν οι καθαρές ψυχές στον «υψηλότερο χώρο», ενώ οι ακάθαρτες να βρεθούν σε «άρρηκτα δεσμά» με τις Ερινύες.
Στη Θεσσαλία είχε επικρατήσει η συνήθεια στα ελληνιστικά και στα ρωμαϊκά χρόνια να χαράζουν ή να ζωγραφίζουν κάτω από το όνομα του νεκρού, στο κάτω μέρος της επιτάφιας στήλης, μια μικρή ερμαϊκή στήλη με τις λέξεις «Ερμάου χθονίου», που σημαίνουν ότι η στήλη με το όνομα του νεκρού αφιερωνόταν στο χθόνιο Ερμή.
Και ο Πλούταρχος αναφέρει την τοπική συνήθεια των κατοίκων του Άργους, τριάντα ημέρες μετά το θάνατο συγγενικού τους προσώπου να θυσιάζουν για τον Ερμή, ο οποίος «δέχεται τις ψυχές των ανθρώπων, όπως το χώμα δέχεται τα σώματά τους». Παρόμοιο μνημόσυνο για τους δικούς τους νεκρούς είχαν και οι Αθηναίοι στη γιορτή των Χύτρων, την τρίτη και τελευταία ημέρα των Ανθεστηρίων, οπότε θυσίαζαν για τον ψυχοπομπό Ερμή και όχι για τους ολύμπιους θεούς.
Η δημοτικότητα του Ερμή αυξήθηκε σε πολύ μεγάλο βαθμό στα ύστερα χρόνια της αρχαιότητας, τότε που ολοκληρώθηκε και η μετεξέλιξή του, καθώς απέκτησε πολλαπλές ιδιότητες εντελώς ξένες προς την αρχική του χθόνια φύση. Έτσι, από χθόνιος θεός του Κάτω Κόσμου και ψυχοπομπός των νεκρών ψυχών θα μετεξελιχθεί μέχρι και σε θεό των γυμναστηρίων και του αθλητισμού, προστάτη των αθλητικών αγώνων.
Πολλά γυμνάσια αφιερώθηκαν τότε στον Ερμή τον αγώνιο ή εναγώνιο, τον οποίο τιμούσαν συνήθως μαζί με τον Ηρακλή. Σε αρκετά γυμνάσια έχουν βρεθεί πολλά αναθήματα με την επιγραφή «Ερμήι και Ηρακλεί», ενώ, όπως μας πληροφορεί ο Παυσανίας, στη Μεγαλόπολη υπήρχε κοινός ναός για τους δύο θεούς, κοντά σε στάδιο. Μεγάλες γιορτές προς τιμήν του Ερμή, ως προστάτη των αθλητών και αθλητικών συλλόγων (τα λεγόμενα Ερμαία) τελούνταν σε πολλές πόλεις της Ελλάδας και της Ρώμης, ενώ η τέταρτη ημέρα του μήνα ήταν αφιερωμένη στον Ερμή, όπως στη Ρώμη η τετάρτη ημέρα της εβδομάδας.
Οι Ρωμαίοι πρώτοι μεταμόρφωσαν τον Ερμή σε θεό εμπορίου, τον Mercurius, με το γεμάτο βαλάντιο στο χέρι. Πάντως, τα γυμναστήρια με τον καιρό έχασαν τον αρχικό χαρακτήρα της σωματικής αγωγής, καθώς σε ειδικές αίθουσές τους, μετά τις σωματικές ασκήσεις γινόντουσαν και θεωρητικά μαθήματα. Μάλιστα δίδασκαν διακεκριμένοι λόγιοι της εποχής (ιδίως ρήτορες και φιλόσοφοι), με αποτέλεσμα ο Ερμής αυτόματα να γίνει προστάτης και των γραμμάτων και της ρητορικής (λόγιος Ερμής).
Ριζικά επίσης άλλαξε και η εικαστική του παράσταση: ενώ οι αρχαϊκοί αγγειογράφοι, εκφράζοντας τις μεταθανάτιες αντιλήψεις της εποχής τους, απεικόνιζαν σε λευκές ληκύθους το σκυθρωπό χθόνιο Ερμή, ως σεβάσμιο γενειοφόρο ψυχοπομπό, κατά την κλασική και ιδιαίτερα την ελληνιστική εποχή παριστανόταν ως ωραίος έφηβος με καλογυμνασμένο (πραξιτέλειο) σώμα, όπως φαίνεται από το γυμνό άγαλμά του που βρέθηκε στην Άνδρο (μόνο ένα φίδι που ελίσσεται σε παρακείμενο κορμό δέντρου, μαρτυρεί το χθόνιο χαρακτήρα του).
Άλλωστε, μ' αυτήν τη μορφή ο Ερμής γίνεται αργότερα, μαζί με τον Έρωτα και τον Ηρακλή, ο θεός της αθλούμενης νεολαίας και των γυμναστηρίων. «Η πραξιτέλεια αυτή εικόνα του Ερμή απέχει τόσο πολύ από τη σεβάσμια μορφή του παλιού χθόνιου θεού, ώστε φαίνεται σα να παριστάνει άλλο θεό», επισημαίνει ο Ν. Παπαχατζής.
Ο Ερμής παριστάνεται συνήθως και με φτερωτά πέδιλα και με το πλατύγυρο καπέλο του, τον πέτασο, σύμβολα της αέρινης ταχύτητας του αγγελιοφόρου θεού και κρατώντας τη μαγική χρυσή ράβδο του, το κηρύκειον, αρχαιότατο σύμβολο της ποιμενικής του φύσης και της αφθονίας. Άλλα ιερά σύμβολα, εκτός από τον φαλλό, σύμβολο γονιμότητας, είναι η αόρατη κυνή, το ξίφος και το δρέπανο, σύμβολα της χθόνιας φύσης του, ο δίσκος, σύμβολο του θεού προστάτη της γυμναστικής και των αθλητικών αγώνων, ο αυλός (σύριγξ), η λύρα και η κιθάρα, σύμβολα της μουσικής του φύσης, και τέλος το βαλάντιον, σύμβολο του θεού προστάτη του εμπορίου και των συναλλαγών.

Πηγή 

Διαβάστε περισσότερα...

Ερευνα κατά ΣΥΡΙΖΑ, εδώλιο για Π.Καμμένο: Το "μαχαίρι" της "ανεξάρτητης Δικαιοσύνης" είναι πάντα δίκοπο...

Ο αριστερός ΣΥΡΙΖΑ και οι "κεντρώοι" - κατά δήλωση του προέδρου τους Π.Καμμένου - Ανεξάρτητοι Ελληνες, χειροκροτούσαν την "ανεξάρτητη" δικαιοσύνη που φυλάκιζε τους βουλευτές και τα στελέχη του "εγκληματικού" Λαϊκού Συνδεσμου-Χρυσή Αυγή, αλλά αυτά αυτά τα χέρια που υπογράφουν προφυλακίσεις και διώξεις είναι "δίκοπα μαχαίρια".
Κάποιοι παλαιοί κοινοβουλευτικοί λένε ότι "Τα δίκοπα μαχαίρια τα κρατάνε πάντα οι κυβερνητικοί". Αρα σήμερα οι κυβερνητικοί που ελέγχονται από τους ξένους; Ποιος ξέρει;


Σήμερα "άστραψε η άλλη πλευρά του μαιχαιριού": Δεν πρόλαβε να κάνει την δήλωση περί προσπάθειας χρηματισμού βουλευτών από επιχειρηματίες που πρόσκεινται στην κυβέρνηση, ο εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Πάνος Σκουρλέτης και αμέσως η εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Ευτέρπη Κουτζαμάνη,διέταξε την διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης σε βάρος του, προκειμένου να ερευνηθεί εάν έχει διαπραχθεί το αδίκημα της δωροδοκίας βουλευτή. Την έρευνα θα διενεργήσει αντιεισαγγελέας Εφετών.
Αν αποδειχθεί ότι δεν υπάρχει τέτοιο αδίκημα, θα διαταχθεί η δίωξη του βουλευτή για διασπορά ψευδών ειδήσεων...
Την ίδια ημέρα, τελείως τυχαία, λίγο μετά την ανακοίνωση της αυριανής συνάντησης του πρόεδρου των ΑΝΕΛ Πάνου Καμμένου με τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα, ανακοινώθηκε ότι καθίζουν στο εδώλιο τον πρώτο, λόγω της περσινής δήλωσης του "Να λιντσάρουν τον Πάχτα" (ναι, τον σημιτικό πρώην υπουργό που έριξε την κυβέρνησή του μετά το σκάνδαλο του 2004) που θεωρήθηκε προτροπή σε αδικοπραξία.
Ενα εδώλιο για τον Καμμένο, μία προκαταρτική έρευνα κατά του ΣΥΡΙΖΑ και μία επαπειλούμενη δίωξη σε βάρος βουλευτή του, ουσιαστικά, όταν αγριέψουν τα πράγματα μέχρι τον Φεβρουάριο μπορεί να δούμε και κάποιους άλλους να κάνουν παρέα στους "εγκληματίες" του Λαϊκού Συνδέσμου που έχει κλειστεί στην φυλακή...
Η δήλωση Σαμαρά, δεν αφήνει κανένα περιθώριο για την "πηγή" των παραπάνω εξελίξεων:
«Χαιρετίζω την παρέμβαση των Δικαστικών Αρχών για τα άθλια υπονοούμενα του ΣΥΡΙΖΑ περί χρηματισμού Βουλευτών.
Μόλις προχθές, είχα καταγγείλει τον κ. Τσίπρα στη Βουλή, για πρωτοφανή απόπειρα τρομοκράτησης του φρονήματος και σπίλωσης της συνείδησης όσων βουλευτών θα ψηφίσουν τον επόμενο Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας.
Καλώ τον κ. Τσίπρα να τεκμηριώσει αμέσως τις καταγγελίες του με ονόματα και στοιχεία.
Διαφορετικά, αποκαλύπτεται ως παράγοντας αποσταθεροποίησης και υποκινητής πολιτικής ανωμαλίας, σε κρίσιμες για τον τόπο στιγμές».
Και βέβαια ακολούθησε η δήλωση του "συνταγματολόγου" Ε.Βενιζέλου που χαρακτήρισε "Δικονομικά και θεσμικά επιβεβλημένη χαρακτήρισε την επείγουσα προκαταρκτική εξέταση που παρήγγειλε η Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου".

Πηγή 

Διαβάστε περισσότερα...