Κυριακή, 9 Δεκεμβρίου 2012

12 θεοί. του Ολύμπου.οι 6 αρσενικές και οι 6 θηλυκές ενέργειες

Τα 6 αρσενικά χαρακτηριστικά…των πολεμιστών! Οι ..6 θηλυκές ιδιότητες και η άνιμα  των πολεμιστών!















Αρσενικότητα!
Τι σημαίνει να… είσαι άντρας!
Κατανόηση, εξερεύνηση και ενεργοποίηση των 6 αρχετυπικών μορφών της αρσενικής πλευράς, όπως εκφράζονται από τους 6 θεούς του Ολύμπου σε ίσες ποσότητες και ισοδύναμες αναλογίες, ώστε το Μοίρασμα να γίνει σωστά, για να επιτύχει η Ένωση!
Άρης, ο ρωμαλέος!

Η φυσική αντοχή,η σωματική διάπλαση, το θάρρος, η γενναιότητα,η 
ορμητικότητα,η παρρησία,το υγιές ένστικτο,αυτό που θα λέγαμε «μύτη», η 
αμεσότητα, η ιπποσύνη, ο αυθορμητισμός,τα,υψηλά επιπέδα τεστοστερόνης 
και η ταχύτητα, είναι τα βασικά χαρακτηριστικά ενός υγιούς Άρη.

Στα αρνητικά και στην υπερβολή, θα τοποθετούσαμε την βαρβαρότητα, την 
σκληρότητα, την φιλοπόλεμο διάθεση, την ψευτομαγκιά,τον αγροίκο 
χαρακτήρα, τον πρωτογονισμό και μια γκροτέσκα συμπεριφορά.

Ερμής, ο ρήτορας!

Η καλή έκφραση του Ερμή, του αιώνιου έφηβου, είναι φυσικά η ικανότητα 
του λόγου και του Λόγου.

Ενώ η γυναίκα μπορεί να «μιλήσει» άνετα και καλύτερα μέσα από την 
σιωπή, ο άντρας, χρειάζεται να κατακτήσει την ομιλία!

Για να συμβεί αυτό χρειάζεται να μάθει να «ακούει», και πολύ καλά.

Είναι απαραίτητο να μπορεί να εκθέσει διεξοδικά τις απόψεις του, να τις 
αναλύσει, να τις συνθέσει, να τις υπερασπιστεί.

Επίσης, οι ελιγμοί της διπλωματίας,το επικοινωνιακό χάρισμα, η ευστροφία, 
η φρεσκάδα το λόγου και η νεανικότητα του ύφους, είναι μέσα στις 
ασυναγώνιστες αρετές του φτερωτού θεού!

Στην υπερβολή θα συναντήσουμε ακατάπαυστη 
φλυαρια,επιπολαιότητα,διχασμό, τυχοδιωκτισμό,διασκορπισμό, ιδιοτέλεια 
και «κλοπή».
Βέβαια και το «ψέμα» είναι πάντα… στην πρώτη γραμμή. 

Απόλλων, ο ηθοποιός!
Ο Απόλλων είναι το φως, η ζωή, η χαρά η δημιουργία, τα δημιουργήματα, τα παιδιά το παιγνίδι η σκηνή, η ελεγχόμενη τρέλλα, η αλήθεια, ο ρόλος, η αγάπη, η καρδιά.
Και ένας άντρας πρέπει να συμπεριλάβει όλες αυτές τις ιδιότητες στην 
προσωπικότητα του και να φωτίζει και να ζεσταίνει σαν ήλιος , όλους και όλα 
γύρω του. Το να ‘βλέπει’ καλά, να είναι μέσα στις προτεραιότητες του, αφού ο 
λαμπερός θεός διαθέτει μοναδική εξωτερική και εσωτερική όραση! Στην υπερβολή του πανέμορφου γιου της Λητούς, συναντούμε, τους 
φθηνούς μελοδραματισμούς, ρηχούς εντυπωσιασμούς, ανόητες επιδείξεις, 
εγωκεντρισμούς και κακής ποιότητας ‘σόου’ και”κιτς” … θεάματα.

Πλούτων, ο μάγος!

Το να λειτουργήσει ένας άντρας με τα χαρακτηριστικά του σκοτεινού θεού, 
σημαίνει ότι πρέπει…να περπατήσει στο χείλος μιας …Αβύσσου.

Σημαίνει, να κάνει βουτιά στο Άγνωστο, να το διερευνήσει, να το 
εξερευνήσει,να το ‘γευτεί’,να το κατακτήσει.

Σημαίνει επίσης, να εμπλακεί με το μυστήριο, να γίνει μέρος του…

Να πεθαίνει και να ξαναγεννιέται μέσα από τις στάχτες του,κινούμενος με 
την δύναμη ενός πάθους και ενός έρωτα, για την γνώση, και τον άνθρωπο, 
που κάθε φορά… τον ξεπερνά! Μια Περσεφόνη, να είναι πάντα δίπλα του αναπόσπαστο μέρος της Άνιμα 
του. Τα σεξουαλικά αποθέματα της Άριας ενέργειας, εδώ, πρέπει να 
οριοθετηθούν και να κατανοηθούν, πρώτα από ένα Οδυσσέα και την 
επίσκεψη του στον Άδη, μετά την συνδιαλλαγή με την Κίρκη
και μετά από τον Ηρακλη και την τιθάσευση του Κέρβερου. Στις παρενέργειες ενός υπερβολικού Πλούτωνα θα εντάξουμε την ζήλια, την 
κτητικότητα,εκδικητικότητα,διαστροφές,σαδομαχιστικές 
αντιδράσεις,υπερβολή στο σεξ, μοναξιά, σκοτεινιά, φασισμός,απολύτος 
εγωισμός,αυτοκαταστροφή, βεβαρυμένο προσωπικό υποσυνείδητο. Με άλλα λόγια, ο Πλούτων είναι ένας πολύ δύσκολος θεός και… 
απλησίαστος.

Ποσειδών, ο ονειρευτής!

Ο θεός της θάλασσας, είναι ένα άπιαστο Όνειρο για ένα άντρα, που πρέπει, 
να κοιτάξει το Άπειρο…χωρίς να καεί, για να τον κατακτήσει και να τον 
ενσωματώσει!

Που πρέπει να κολυμπήσει στον σκοτεινό και άχρονο ωκεανό της 
Αντίληψης;…χωρίς να πνίγει!

Εδώ, ένας άντρας κινδυνεύει πολύ.

Και ο.. Οδυσσέας βασανίστηκε, επίσης πολύ!

Εδώ είναι οι νεράιδες,οι μάγισσες και τα ξωτικά .

Εδώ επίσης θα συναντήσουμε τον πονηρό Ατλάντα και την «Τέχνη».

Την Τέχνη, που μπορεί να σε λυτρώσει, αλλά μπορεί και να σε ‘τρελλάνει’,…
πυρπολώντας σε.

Εξ’αιτίας αυτού του κινδύνου, ο Πλάτων, ο μεγάλος οραματιστής, διατηρεί 
τις επιφυλάξεις του για τα θέματα …τέχνης.

Πρέπει να προετοιμαστεί κανείς πολύ καλά, για το πήδημα στην Άβυσσο.

Καθόλου εύκολος θεός και …ο Ποσειδώνας.

Ο αδελφός του Δία είναι, το Όνειρο, το μεγάλο Όνειρο, ενός και μοναδικού 
θεού.

Ενός θεού, που ονειρεύεται αυτόν τον κόσμο, τον δημιουργεί, τον εξελίσσει.

Είναι η μούσα, που ψιθυρίζει σ’ένα άντρα τα λόγια της έμπνευσης του.

Αυτή που κρατάει το χέρι του και του δείχνει τον δρόμο για τον Όλυμπο.

Είναι η Γνώση, πριν την γνώση, είναι η διαισθητική ενόραση. 
Ζευς, ο ηγέτης!
Ο Αρχών του κόσμου και πατέρας θεών και ανθρώπων, είναι η κύρια έκφραση της αρσενικής αρχής.
Μιας αρχής, που συνίσταται στο διοικεί, να κυβερνά τον κόσμο ή το σπίτι του με δικαιοσύνη, με σοφία, με δύναμη και γνώση και μνημοσύνη.
Ο άντρας πρέπει να γεννά ιδέες να πολλαπλασιάζεται.
Γι’αυτό είναι απαραίτητο να επισκέπτεται πάντα, κορυφές υψηλές, ο 
νεφεληγερέτης! Οι συλλήψεις του Δια είναι κυρίως πνευματικής μορφής και ενώνεται μ’όλα 
τα πράγματα του κόσμου, αφήνοντας απογονους.

Τα χωρίζε,ι για να τα ξεχωρίσει και μετά τα ξαναενώνει, για να τα 
κατανοήσει. Ένας άντρας επιβάλλεται να συνεργαστεί ευφυώς με την θηλυκή αρχή και 
να δημιουργήσει «παιδιά». Η καλή συνεργασία θεωρείται απαραίτητη και με τα αδέλφια του, τους …
άλλους αρχηγούς.

Ο κυριότερος απόγονος, είναι ο Ηρακλής και χρειάζεται να μεριμνήσει γι 

αυτό. Οι ηγετικές ικανότητες, μαζί με την γεναιοδωρία, είναι απαραίτητες ακόμη και 
για την διακυβέρνηση μιας οικογένειας, εκπνέοντας τον σεβασμό και την 
αγάπη των μελών της. Παρέχοντας την σιγουριά και την ασφάλεια, πως κάποιος είναι στο τιμόνι του 
καραβιού. Κάποιος,…που ξέρει ,που πηγαίνει!

Ένας “Δίας”, θα πρέπει και να νιώθει και να φέρεται σαν άρχοντας και δεν 
μπορεί να καταλήγει “δούλος” κανενός. Αλλά ακόμη και σ’ένα υπερβολικό Δια θα συναντήσουμε, τάσης αρχομανίας 
και επίδειξης,πληθωρικότητα,καταναλωτισμό,πολυτέλεια ακολασία, 
αυταρχισμό και συγκεντρωτισμό.Ο Ζευς είναι η μαγική λέξη, που γεννά την 
Ζωή, όταν το Ένα γίνεται Δύο και ακολουθούν τα… τρεις χιλιάδες πράγματα 
και… όχι μόνο. 
Ο Ζευς…του Διός!
Αυτός, που ενώνει και διαιρεί και …ξαναενώνει!
Θηλυκότητα:
Τι σημαίνει να είσαι… γυναίκα!
Οι ..6 θηλυκές ιδιότητες και η άνιμα  των πολεμιστών!
Θηλυκότητα σημαίνει ,να μπορείς να αναπτύξεις και να εναρμονίσεις
τις 6 θηλυκές αρχετυπικές ενέργειες,

όπως εκφράζονται, μέσα από τα ανθρωπομορφικά χαρακτηριστικά των 6 
Θεαινών του Ολύμπου. Να τις ενεργοποιήσεις να τις επεξεργαστείς και να τις κατανοήσεις σε 
ίσεςποσότητες και ισοδύναμες αναλογίες μεταξύ τους, ώστε καμία να μην 
υπερτερεί και καμία να μην υπολείπεται.

Αυτό σημαίνει, πως καμία θεά, να μην νιώθει υποτιμημένη ή 
υπερτιμημένη.Γυναίκα σημαίνει, να είσαι : 
Δήμητρα, η τροφός!
Να γεννάς, να ανατρέφεις παιδιά να μπορείς να τα θηλάσεις.
Να βάζεις την ” βάση “για την σωστή σωματική ανάπτυξη των παιδιών
και την φυσική τους αντοχή.
Με άλλα λόγια, να μπορείς να μεγαλώσεις και να φτιάξεις, “πολεμιστές”, τους μελλοντικούς άντρες και γυναίκες.
Υπερβολική και μονομερής ανάπτυξης της Δήμητρας σημαίνει ,υπερβολική προσκόλληση στα παιδιά. Υπερβολική προστασία ,με τις γνωστές… παρενέργειες.
Να εμποδίζεις τα παιδιά να… μεγαλώσουν, τάση προς την λαιμαργία, υπερτροφία.
Είναι η γυναίκα που ζει μόνο για τα παιδιά και “θυσιάζεται” γι αυτά , χωρίς να αναπτύσσει και τις υπόλοιπες ιδιότητες.
Ήρα, η σύντροφος!
Να στέκεσαι δίπλα σ’ένα άντρα, στο πλευρό του, στον ίδιο “ζυγό”, σοβαρή, πιστή και …βασίλισσα της καρδιάς του και του σπιτιού.
Να τον στηρίζεις, να τον συντροφεύεις ,να τον θαυμάζεις και να τον αγαπάς. Υπερβολική Ήρα σημαίνει υπερβολικούς καυγάδες, σκηνές ζηλοτυπίας 
εμμονές, υστερίες, εκδικητικότητα, αντιζηλία, με τις …γνωστές συνέπειες.

Εστία ,η οικονόμος.

Αφορά την φροντίδα του σπιτιού, των παιδιών, την διαχείριση των πόρων 
της οικογένειας , την καθαριότητα του σπιτιού και την προστασία του χώρου, 
από ξένες παρεμβολές και μολύνσεις ,καθώς επίσης και την δυνατότητα 
θεραπείας .

Ο χώρος ενός σπιτιού , του κάθε σπιτιού,πρέπει, να προστατεύεται να 
προφυλάσσεται και να παραμένει ” παρθένος”, γιατί είναι “ιερός”.

Η υπερβολή της Εστίας, θα οδηγήσει σε “μη μου άπτου” αντιδράσεις, σε 
υποχοντριασμό και σχολαστικότητα …χρονοβόρα. 
Αφροδίτη ,η ειρηνοποιός!
Η αισθητική, η αρμονία, το κάλλος, η αγάπη, η γλυκύτητα, η καλοσύνη, είναι χαρακτηριστικά, που πρέπει να βρίσκονται σε μια γυναίκα.
Υπερβολική δόση Αφροδίτης και το πιο συχνό φαινόμενο είναι η φιλαρέσκεια, αυταρέσκεια,,ναρκισσισμός, απιστίες ,επιπολαιότητα , ρηχότητα, ηδονισμός, αναποφασιστικότητα, μαλθακότητα, τρυφηλότητα, ωραιοπάθεια, νωχέλεια , επίδειξη πολυτέλειας και περιττά έξοδα.

Αθηνά, η σοφός!
Η γυναίκα θα πρέπει να καλλιεργήσει το μυαλό της, να το αναπτύξει .
Να μπορεί να αναλύσει τις έννοιες αλλά, και να τις συνθέσει, κατανοώντας 
τα θέματα ,στο σωστό, σοφό τους.. .βάθος. Να βοηθήσει ένα άντρα , με τις σωστές συμβουλές, να κρατήσει την Γνώση, 
καθαρή “αμόλυντη”, για να είναι αποτελεσματική. Να διαπαιδαγωγήσει τους αυριανούς πολεμιστές, τα παιδιά ,με “μέτρο” στην 
ανοχή, την επιείκεια και στην αυστηρότητα. Να εμπνέει σεβασμό, προσεχτική στην χρήση της σεξουαλικής ενέργειας, να 
“νικά “,χωρίς να καταφεύγει σε “πολεμικές” συρράξεις… Υπερβολική Αθηνά, συναντούμε στον ξερό και στεγνό διανοουμενισμό,στον 
ψυχρό , υλιστικό επιστημονισμό, στην επίδειξη “πολυμάθειας” και την 
υπερβολική αυστηρότητα, που υπακούει, στο γράμμα του νόμου και όχι στο 
πνεύμα.

Εδώ ,θα συναντήσει κανείς, και τις περιπτώσεις έντονης θρησκοληψίας , 
θρησκευτικών φανατισμών, απόλυτου πουριτανισμού, “ψυχρότητα”, και 
την… Ιππολύτη…

Άρτεμις , η ανεξάρτητη!.

Μια γυναίκα χρειάζεται να παραμένει ελεύθερη !.

Ανεξάρτητη, αποστασιοποιημένη, να μην πνίγει αυτούς που αγαπά, τον 
άντρα της τα παιδιά της, τους γύρω της, με υπερβολικές φροντίδες και 
προσκολλήσεις.

Να μην νιώθει αδύνατη ανασφαλής και να κρατάει “χώρο”, για ένα κομμάτι 
του εαυτού της, 
πάντα, ανέγγιχτο και “παρθένο”.

Να προστεύει την φύση και το περιβάλλον και να περάσει αυτό το μήνυμα 
και ,στους μελλοντικούς πολίτες του κόσμου. Υπερβολική Άρτεμη, έχουμε στην περίπτωση των Αμαζόνων , των “πολύ 
“πολεμικών γυναικών, των μισαντρών, και των ακραίων πολιτικών 
ιδεολογιών , συνοδεύομενη απο υπερβολική ανεξαρτησία, νευρώσεις, ξεροκεφαλιά, αναρχισμό και 
απομόνωση.

.
Προς αποφυγήν… ενός ,ακόμη, Τρωικού πόλεμου ,

ένα μήλο, καλό είναι,

να κόβετε σε 6… ίσα κομμάτια.

Ιλιάδας και Οδύσσειας κατά προτίμησην Ομηρική


ΟΙ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΛΑΪΟΝ

…της Χώρας των Λιονταριών


 Πηγή














Διαβάστε περισσότερα...

Λόγια μεγάλων.....
















 


















                                                                                                                                                                 από την athens voice




 Πηγή













Διαβάστε περισσότερα...

ΚΟΜΙΚΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ! Για όλα τα παιδιά... και όχι μόνο....

Comics γιά μικρούς καί μεγάλους...

Μια σελίδα που μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρα τα τεύχη από 1000+ comics














http://users.sch.gr/vasanagno/comics.html 












Διαβάστε περισσότερα...

Τα αγάλματα στο νησί του Πάσχα έχουν και σώμα θαμμένο στη γη.

Το Νησί του Πάσχα, στα ισπανικά Isla de Pascua και επίσης Ράπα Νούι στην ομώνυμη τοπική γλώσσα, είναι νησί της Πολυνησίας που βρίσκεται στον Ειρηνικό και είναι επαρχία της Χιλής. Έχει έκταση 163 km2 και πληθυσμό περίπου 2.270 κατοίκους στην απογραφή του 2002, δηλαδή αύξηση 43.1% (834) από την αντίστοιχη απογραφή του 1982. Θεωρείται το πλέον απομονωμένο νησί στον κόσμο. Ο γηγενής πληθυσμός αναφέρεται στο νησί ως Ραπανούι και οι Χιλιανοί ως Isla de Pascua. Το όνομα νησί του Πάσχα οφείλεται στον Ολλανδό θαλασσοπόρο Γιάκομπ Ρόγκεβεν, ο οποίος έφτασε εκεί το Πάσχα του 1722.
 
Από τη Βικιπαίδεια,την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια....








  Εξαιρετικά ενδιαφέρον!!!Ανασκαφή το καλοκαίρι του 2011 αποκαλύπτει ότι υπάρχει και σώμα...

   

                                   

.
                                      
                         
Έτσι, ενώ είναι γνωστό ότι έχουν ένα μεγάλο κεφάλι, τα αγάλματα αυτά περιέχουν πολλά μυστικά, όπως σαφώς πάνω από το μισό μέγεθος τους είναι υπόγειο και αποκαλύπτει την ύπαρξη σώματος και χεριών.
Το ζεύγος Routledge τα ανακάλυψε στα θαμμένα αγάλματα της Νήσου του Πάσχα.  Μια ιδιωτική ομάδα ερευνών ανέσκαψε πρόσφατα   ένα άγαλμα για να ανακαλύψει πολλά πετρογλυφικά στο σώμα.
Το ηφαιστειογενές αυτό νησί που βρίσκεται στον Ειρηνικό Ωκεανό ανακαλύφθηκε από την ολλανδό πλοηγό Roggeveen Jakob, την Κυριακή του Πάσχα το έτος 1722, και αργότερα ήρθε στην κατοχή της Χιλής το 1888. Ενώ πολλά μυστήρια περιβάλλουν το Νησί του Πάσχα, η ανακάλυψη αυτών των γραπτών μπορεί να εγείρει πολλές συζητήσεις.
Στην πραγματικότητα, ενώ οι επιστήμονες σχεδόν όλοι συμφωνούν ότι αυτό είναι αποτέλεσμα γενοκτονίας, που ο πληθυσμός (περίπου 4000) του νησιού έχει εξαφανιστεί, τι γίνεται με αυτούς τους γίγαντες Pierre υπόγεια; Υπήρχαν από την αρχή από τους Rapa Nui (=ο ομφαλός του κόσμου) (ο αρχαιότερος πολιτισμός του νησιού);
Η πιο πιθανή υπόθεση είναι ότι ένα παλιρροϊκό κύμα σάρωσε το νησί και ο πρώην αρχαίος πολιτισμός του, που χάνεται στα βάθη του χρόνου, είναι κάτω από τα πόδια των τουριστών, που αγνοούν τον κρυμμένο θησαυρό που περιμένει. Τα αγάλματα δεν είχαν ταφεί, αλλά η πλημμύρα έφερε τόσα πολλά συντρίμμια, σκόνη και μπάζα, που ο πολιτισμός εξαφανίστηκε μονομιάς.



 Πηγή


















Διαβάστε περισσότερα...

Νύχτα 6ης προς 7η Σεπτεμβρίου 1955...H καταστροφή του Eλληνισμού της Πόλης


















 
Το απόγευμα της 6ης Σεπτεμβρίου 1955, όλα φαινόταν ήρεμα στήν Πόλη. 

Μια μικρή ομάδα φοιτητών ήταν συγκεντρωμένοι στην Πλατεία του Ταξίμ, στην κορυφή του Πέρα, διαδηλώνοντας εναντίον της Ελλάδος. Η Ελλάδα ήταν πάντα ό συντηρούμενος από τις Τουρκικές αρχές στό­χος του όχλου.
Οι πέντε μεγάλοι δρόμοι πού οδηγούσαν στην Πλατεία Ταξίμ γέμισαν ξαφνικά με ένα μαινόμενο όχλο οπλισμένο με τσεκούρια, φτυάρια, ρόπαλα, σκεπάρνια, σφυριά και σι­δερένιους λοστούς πού φώναζε «Kahrolsun giavourlar!» (Ανάθεμα στους γκιαούρηδες!) και «Yikin, kirin, giavourdur!» (Σπάστε, γκρεμίστε είναι γκιαούρης!).
Οταν μαζεύτηκαν 50.000 περίπου άτομα, 


αλαλάζοντος όχλου, μπήκε σε εφαρμογή η επόμενη φάση του σχεδίου: Καταστροφή όλων των ελληνικών περιουσιών και βεβήλωση όλων των Ιερών και Όσίων του Ελληνισμού της Πόλης. Οι οδηγίες πού είχαν δοθεί ήταν να μη μείνει τίποτα όρθιο. 
Ακολούθησαν ώρες πραγματικής κόλασης. Ενα μέρος του όχλου κινήθηκε στο Istiklal Caddesi, το περίφημο Πέρα, πού στο ένα χιλιό­μετρο της διαδρομής του είχε, σαν το πιο φημι­σμένο εμπορικό κέντρο της Πόλης, 700 περί­που μαγαζιά πού το συντριπτικό τους ποσοστό άνηκε σε Ελληνες.


Χρυσαφικά μεγάλης αξίας λεηλατήθηκαν μέσα σ' ελάχιστα λεπτά απ' τους συμπλεκόμενους μεταξύ τους διαδηλωτές. Οταν ο όχλος έφθασε στην Αγία Τριάδα, ακούστηκαν οι κραυγές «Ανάθεμα στους άπι­στους!» και ο όχλος εισέβαλε στην εκκλησία. Ο,τι κινητό υπήρχε στον ναό καταστράφηκε ή βεβηλώθηκε. Εικόνες, άγια σκεύη, ράσα ήταν ο στόχος του μανιασμένου όχλου.
Το Πέρα μέσα σε λίγες ώρες άρχισε να αλλάζη όψη. Ό δρόμος αποκτούσε ένα περίεργο υπόστρωμα, πού ήταν ένα μίγμα απ' τα πράγ­ματα πού καταστρεφόταν: μηχανήματα, γούνες, ρολόγια, παπούτσια, λάδια, τυριά, υφά­σματα, πιατικά, ρούχα, διάφορα άλλα είδη τροφίμων και ένδυσης, ανακατεμένα, κάτω απ' το βάρος του όχλου πού κινιόταν συνεχώς, δημιούργησαν σιγά-σιγά μια υπερυψωμένη μάζα λασπώδη καί λιγδερή. 


Στό μεταξύ το σχέδιο της καταστροφής όλων των ελληνικών περιουσιών της Πόλης βρισκόταν σε πλήρη εξέλιξη: Εκατό ομάδες εκτελούσαν το φρικιαστικό τους έργο σε μια τεράστια έκταση απ' τον Βόσπορο ως τη θά­λασσα του Μαρμαρά. Οι επί κεφαλής των διαδηλωτών με καταλό­γους σπιτιών και καταστημάτων των Ελλή­νων, διεύθυναν τις ομάδες του όχλου.
Ηταν ένας οργανωμένος τυφώνας πού σά­ρωνε τα πάντα στο πέρασμα του. Δεκάδες Ελληνες πολίτες και κληρικοί κακοποιήθη­καν. Λεηλατήθηκαν ή παραδόθηκαν στις φλό­γες 73 ελληνικές εκκλησίες. Καταστράφηκαν εικόνες, αγιογραφίες και σκεύη ανεκτίμητης ιστορικής και αρχαιολογικής άξιας. Κατα­στράφηκαν ολοσχερώς και τα 26 Ελληνικά σχολεία. Ή Πατριαρχική Σχολή του Φαναρι­ού πού ιδρύθηκε το 1453 και ή Θεολογική Σχο­λή της Χάλκης υπέστησαν το μένος του όχλου με ιδιαίτερη βαρβαρότητα. Το Ζάππειο Λύκειο δέχτηκε την επιδρομή του όχλου που κα­τρακύλησε απ' τις μεγάλες μαρμάρινες σκάλες το άγαλμα του ευεργέτου του Σχολείου Κων­σταντίνου Ζάππα και, κατέστρεψε όχι μόνο θρανία, πιάνο, αίθουσα τελετών αλλά έκανε και τεράστια ζημιά στις τοιχογραφίες πού κο­σμούσαν το εσωτερικό του σχολείου. 4.340 ελληνικά καταστήματα λεηλατήθηκαν και κα­ταστράφηκαν. 2.600 σπίτια Ελλήνων βρέθη­καν στο μάτι του κυκλώνα και παραδόθηκαν στο μένος καί την πρωτοφανή λύσσα του ό­χλου. Ρημάχτηκαν κυριολεκτικά καί κατα­στράφηκαν τα γραφεία και τα πιεστήρια των τριών μεγάλων ελληνικών εφημερίδων της Κωνσταντινούπολης.


 
Στό Ελληνικό νεκροταφείο του Σισλί μία ομάδα τυφλωμένων απ' το μίσος διαδηλωτών επί δύο ολόκληρες ώρες κατέστρεφε τάφους καί σταυρούς, έσκαβε τους πιο πρόσφατους καί έβγαζε έξω τα πτώματα μαχαιρώνοντας καί κομματιάζοντας τα.
Στήν Παναγία των Βλαχερνών, πού χτίστη­κε πάνω στα θεμέλια Βυζαντινού ναού του 470 μ.Χ., ο όχλος των διαδηλωτών κατέστρεψε με απίστευτη μανία ό,τι οι Ελληνες κατάφεραν να διατηρήσουν για χίλια τετρακόσια ογδόντα πέντε χρόνια.

 
Στόν Αγιο Γεώργιο στα Ψωμαθιά, μια εκ­κλησία χτισμένη τον 13ο αιώνα πού οι Τούρκοι ονόμαζαν kanli kilise (ματωμένη εκκλησία) απ' το αίμα πού έχυσαν στο σημείο εκείνο την ημέρα της άλωσης της Κωνσταντινούπολης, η μανία των διαδηλωτών μετέτρεψε την ιστορι­κή εκκλησία σε σωρό ερειπίων.
Στήν Ιερά Μονή της Ζωοδόχου Πηγής, γνωστή σαν Βαλουκλιώτισσα, οι αστυνομικοί καί ο νυχτοφύλακας πού υποτίθεται ότι τη φύ­λαγαν, καθοδήγησαν τον όχλο στην καταστρο­φή καί στη λεηλασία του ιστορικού Μοναστη­ρίου. Καί οι τρεις μοναχοί πού βρισκόταν τη νύχτα της 6ης Σεπτεμβρίου στο Μοναστήρι είτε θανατώθηκαν είτε βασανίστηκαν. Ό 90χρονος μοναχός Χρύσανθος Μαντάς βρήκε τραγικό θάνατο μέσα στις φλόγες της φωτιάς πού άναψαν για να τον κάψουν. Ό 6Οχρονος ηγούμενος, επίσκοπος Παμφιλίου Γεράσιμος, βασανίστηκε καί τραυματίστηκε βαρεία στο κεφάλι. Ό 35χρονος ιερέας Ευάγ­γελος χτυπήθηκε καί βασανίστηκε. Ό όχλος απαιτούσε τη σταύρωση του πού τελικά δεν έγινε, γιατί οι διαδηλωτές ήθελαν να απολαύ­σουν μία αργή καί σαδιστική σταύρωση, αλλά καθυστέρησαν πολύ, τους πρόλαβε ο Στρατιωτικός Νόμος πού κηρύχτηκε τα μεσάνυχτα καί φοβήθηκαν τις συνέπειες του. Οί Πατριαρχικοί Τάφοι καί τα σκηνώματα των μεγάλων ευεργετών του Γένους πού από το 1850 καί μετά τοποθετούντο στον αυλόγυρο της Ιεράς Μονής, καταστράφηκαν με καννιβαλική μανία. Οι Πατριαρχικοί Τάφοι ανοί­χτηκαν καί τα οστά των νεκρών σκορπίστηκαν στους δρόμους.
21 ελληνικά εργοστάσια καταστράφηκαν ολοκληρωτικά. Σέ όσα βρισκόταν στα παράλια του Βοσπόρου οι μηχανές καί τα εργαλεία πετάχτηκαν στη θάλασσα.
110 ελληνικά εστιατόρια καί ξενοδοχεία λε­ηλατήθηκαν, καταστράφηκαν ή παραδόθη­καν στις φλόγες. Καί τα 27 ελληνικά φαρμα­κεία λεηλατήθηκαν καί καταστράφηκαν.
Οι βιασμοί γυναικών, ανεξάρτητα απ' την ηλικία τους, υπολογίζεται ότι ξεπέρασαν τους 200 τη νύχτα εκείνη, ενώ παρέμεινε άγνωστος ο τελικός αριθμός των νεκρών, πού ξεπέρασε τους 20, παρ' όλο πού οι οδηγίες πού είχαν δο­θεί απαγόρευαν τις δολοφονίες.
Το οργανωμένο σχέδιο της ολοκληρωτικής καταστροφής των περιουσιών των Ελλήνων της Κωνσταντινούπολης διήρκεσε 6 ώρες πε­ρίπου. Στίς 12 τα μεσάνυχτα καί, αφού οι τέλεια οργανωμένες ομάδες είχαν σχεδόν ολοκληρώ­σει το έργο τους, η Τουρκική Κυβέρνηση ευαρεστήθηκε να κηρύξει Στρατιωτικό Νόμο σε μια Πόλη παραδομένη στις φλόγες. Το σχέ­διο τους σημείωσε καταπληκτική επιτυχία. Το σύνολο σχεδόν των ελληνικών περιουσιών κα­ταστράφηκε. Ό ελληνικός πληθυσμός τρομο­κρατήθηκε. Οί απειλές για τη ζωή όσων είχαν επιβιώσει ήταν διάχυτες στην ατμόσφαιρα. Ό στόχος τους λαβώθηκε θανάσιμα, Ό Ελ­ληνισμός της Κωνσταντινούπολης δεν επρό­κειτο να συνέλθει ποτέ από το χτύπημα της νύ­χτας αυτής. Σιγά-σιγά καραβάνια ολόκληρα από Ελληνες εγκατέλειπαν την Βασιλεύουσα για να εξασφαλίσουν τουλάχιστον τη ζωή τους.


 Πηγή














Διαβάστε περισσότερα...

O Νοστράδαμος επιβεβαιώνει Παίσιο και Πατρο-Κοσμά! Συγκλονιστικές προφητείες για την Ελλάδα, που επαληθεύτηκαν!

Συγκλονίζει ο Νοστράδαμος με τα τετράστιχά του για την Ελλάδα, που οι μελετητές του 5ου Βιβλίου του φέρνουν στο φώς! Ως και μερικά χρόνια πρίν, οι απόψεις των διίσταντο, μιας και δεν ήταν βέβαιο οτι επρόκειτο για μια χώρα της Ευρώπης, όπως η Ελλάδα. Σήμερα όμως...τα λόγια του μεγάλου αυτού ανδρός συγκλονίζουν με την καθαρότητά τους! 

Τα παρακάτω χωρίς αμφισβήτηση έχουν να κάνουν με την τωρινή κατάσταση που βιώνουμε στην Ελλάδα, επιβεβαιώνοντας έτσι και τις προφητείες των πατέρων της εκκλησίας μας (Πατροκοσμά Αιτωλού, Πατέρα Παΐσιου, Ιωσήφ Βατοπεδινού, κ.ά.)

 
  


Ο διασυρμός και χλευασμός της Ελλάδος από τους Δυτικούς

Η Κόρη του Φωτός, από τους φίλους της θα καταδικαστεί. 
Ότι τάχα το σκότος στη Παλιά Γη έχει φέρει. 
Θα την βρίζουν και θα την χτυπούν, θα λένε ότι αυτή φταίει. 
Αλλά σύντομα θα καταλάβουν το λάθος τους.

Ερμηνεία: Η κόρη τους φωτός είναι η Ελλάδα (Ελ=φως, 'λάδα' εκ του 'λας' που σημαίνει γη ή χώρα, δηλαδή Ελλάδα = Χώρα του Φωτός.) Όταν λέει φίλους εννοεί τους Ευρωπαίους οι οποίοι θα γυρίσουν την πλάτη τους στην Ελλάδα επειδή θα νομίζουν ότι αυτή ευθύνεται για την κρίση στην Ευρωζώνη(«ότι τάχα το σκότος στη Παλιά Γη έχει φέρει»). Παλιά Γη είναι η Ευρώπη. Θα την κατηγορούν και θα την χλευάζουν αλλά όταν οι ίδιες τους οι χώρες βρεθούν στην ίδια κατάσταση με την Ελλάδα θα καταλάβουν το λάθος τους (τον διασυρμό της Ελλάδος).

Αποτυχία επίλυσης της οικονομικής κρίσης

Η αρρενωπή γυναίκα θα ασκήσει πίεση στον βορρά. 
Θα δημιουργήσει δυσφορία σχεδόν σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Δύο αποτυχίες θα την θέσουν σε τέτοια έλλειψη ισορροπίας. 
Ώστε ζωή και θάνατος θα ισχυροποιήσουν τους Ανατολικούς Ευρωπαίους.

Ερμηνεία: Η αρρενωπή γυναίκα είναι είτε η Μέρκελ είτε η Λαγκάρντ. Οι δύο αποτυχίες είναι η αποτυχία της επίλυσης του προβλήματος της οικονομικής κρίσης. Η πρώτη αποτυχία έχει να κάνει με την κρίση στην Ελλάδα και η δεύτερη με την παγκόσμια κρίση. Μέσα από την κρίση θα ανατείλουν οι για χρόνια αδύναμοι ανατολικοί Ευρωπαίοι, δηλαδή οι ορθόδοξοι (οι οποίοι θα ενισχυθούν από την Ρωσία του Πούτιν.)

Οι G20 για την Ελλάδα

Θα πουν οι δυνατοί, στο άκρο του Θρόνου, 
ότι με το δίκιο τους, ο χρυσός της τους ανήκει. 
Μα δεν θα προφτάσουν στη σκιά της Γης. 
Τα γεγονότα τρέχουν σε μια μεγάλη πόλη.

Ερμηνεία: Οι δυνατοί είναι οι G20 και το άκρο του θρόνου είναι η βάση των τραπεζιτών στην Wall Street, στην Νέα Υόρκη, οι οποίοι θα διεκδικήσουν τα μεταλλεύματα και το πετρέλαιο της Ελλάδος μη την δικαιολογία ότι η Ελλάδα χρωστάει πολλά στο ΔΝΤ. Αλλά δεν θα προλάβουν να κάνουν τίποτα (όπως άλλωστε επιβεβαιώνουν οι πατέρες της εκκλησίας μας στις δικές τους προφητείες) επειδή κάτι θα συμβεί, μάλλον πόλεμος, στη Μεγάλη Πόλη που δεν είναι άλλη από την Κωνσταντινούπολη! Η «σκιά της γης» ήταν δύσκολο να ερμηνευθεί, αλλά μάλλον ο Νοστράδαμος αναφέρεται στην Ιερουσαλήμ όπου μάλλον θα γίνει εμπόλεμη σύρραξη και έτσι οι G20 θα ασχοληθούν με τον πόλεμο και θα αφήσουν την Ελλάδα στην άκρη.

Η πείνα στην Ελλάδα

Στις Κυκλάδες, στην Πείρινθο, και στην Λάρισα, 
στην Σπάρτη και ολόκληρη την Πελοπόννησο, 
ένας τρομερός λιμός, μια μάστιγα από ψεύτικη σκόνη 
Εννιά μήνες θα διαρκέσει δίνοντας μορφή σε όλα.

Ερμηνεία: Η Ελλάδα θα πεινάσει (όπως είπε και ο Πατροκοσμάς, ο Παΐσιος και ο Ιωσήφ ο Βατοπεδινός) και η πείνα θα διαρκέσει από τρεις μήνες μέχρι ένα χρόνο (όπως προφήτεψε ο Παΐσιος). Ο Νοστράδαμος μας λέει ότι θα διαρκέσει εννιά μήνες. Η πείνα όμως θα είναι «φτιαχτή», ψεύτικη, αλλά θα είναι τόσο έντονη που θα εξαπλωθεί σαν μάστιγα. «Δίνοντας μορφή σε όλα» εννοεί πως οι Έλληνες θα έρθουν πιο κοντά παίρνοντας μορφή, γινόμενοι έτσι πιο ανθρώπινοι. Δηλαδή η κρίση θα τους φέρει πιο κοντά και θα τους ενώσει.

Το μέλλον των καταπιεσμένων

Οι καταπιεσμένοι, αφέντες θα γίνουν. 
Γιατί ο Θεός την σειρά αλλάζει. 
Το φως της, τον κόσμο ξανά θα φέξει. 
Και τότε όλοι τους θα θυμηθούν ποια είναι Αυτή.

Ερμηνεία: (Η προφητεία αυτή δεν έχει σχέση μόνο με την Ελλάδα, αλλά με όλους όσοι ήταν καταπιεσμένοι και θα γίνουν στο τέλος αφέντες.) «Και τότε όλοι τους θα θυμηθούν ποια είναι Αυτή» Όπως είπαν ο Παΐσιος και ο Ιωσήφ ο Βατοπεδινός, η Ελλάδα θα αρχίσει η ίδια να εκμεταλλευτεί τα πετρέλαιά της και θα γίνει υπερδύναμη («Το φως της, τον κόσμο ξανά θα φέξει»), «όλοι οι Έλληνες θα τρώνε με χρυσά κουτάλια.» Και όχι μόνο οι Έλληνες αλλά και όλοι οι ορθόδοξοι λαοί Σέρβοι, Ρουμάνοι κτλ. επειδή η προφητεία φέρεται γενικά σε όλους όσους ήταν καταπιεσμένοι.





Διαβάστε περισσότερα...

The Typewriter" - η Γραφομηχανή σαν Μουσικό Όργανο (Κρουστό)


Διαβάστε περισσότερα...