Κυριακή 6 Μαΐου 2012
Ο ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ ΞΕΦΤΙΛΙΣΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ!! ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ!!!
Την δυσαρέσκεια των δημοσιογράφων που
βρέθηκαν στα γραφεία της Χρυσής Αυγής προκάλεσε η απαίτηση των στελεχών
του κόμματος να σηκωθούν όλοι όρθιοι κατά την είσοδο του προέδρου Νίκου
Μιχαλολιάκου στην αίθουσα.
mediagate.gr
Με το σύνθημα «Εγέρθητι»,
ζητήθηκε από τους δημοσιογράφους να σηκωθούν την ώρα της εισόδου του
αρχηγού της Χρυσής Αυγής. Όσοι δεν υπάκουσαν στην εντολή, κλήθηκαν να...
εγκαταλείψουν την αίθουσα!
Λίγο πριν είχε τεθεί η προϋπόθεση στα
ελληνικά μέσα ενημέρωσης να μπουν στην αίθουσα μόνο αν πρόκειται να
μεταδώσουν απευθείας τις δηλώσεις και όχι μαγνητοσκοπημένα.
Αντιθέτως η είσοδος στα ξένα κανάλια ήταν ελεύθερη.
mediagate.gr
ΣΕΒΑΣΜΟΣ στους ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ
παπαγαλάκια του Μνημονίου... Είχατε μάθει τόσα χρόνια να προσκυνάτε τους
δωσίλογους πολιτικάντηδες που σας πετούσαν κανένα κόκκαλο να γλείφετε
και θάβατε με κάθε τρόπο τις ενέργειες όσων δεν σας λάδωναν... Ήρθε η
ώρα να ακουστεί και η φωνή των ''μαύρων πρόβατων'' που δεν εντάσσονται
στην κατα τ'άλλα τέλεια και πολυπολισμική κοινωνία σας. Αυτά και
σ'όποιον αρέσει... Σ'όποιον δεν αρέσει προτείνουμε ξύδι ΤΟΠ...!!! ELNEWS
Διαβάστε περισσότερα...
«Ψήφισαν χάος, οι αχάριστοι Έλληνες»!
«Αχάριστοι οι Έλληνες, ψήφισαν το Χάος!», είναι το πρώτο σχόλιο των
γερμανικών Μέσων για την πρώτη «ανάγνωση» των βουλευτικών εκλογών στην
Ελλάδα μετά τη δημοσίευση των exit polls.
Διαβάστε πως διαχειρίστηκαν το θέμα των exit poll τα γερμανικά Μέσα:
Ως μάθημα για τα.... μεγάλα κόμματα χαρακτηρίζουν τα γερμανικά Media τα αποτελέσματα των exit poll των βουλευτικών Εκλογών στην Ελλάδα!
Οι Γερμανοί δημοσιογράφοι υποστηρίζουν ότι με την ψήφο τους οι Έλληνες τιμώρησαν τα μεγάλα κόμματα για τα μέτρα λιτότητας, παράλληλα όμως τιμώρησαν το Ευρώ και την Ευρωζώνη!
Διαβάστε πως διαχειρίστηκαν το θέμα των exit poll τα γερμανικά Μέσα:
Spiegel: Οι Έλληνες τιμώρησαν τα μεγάλα κόμματα για τα μέτρα λιτότητας!
Η ψηφοφορία στην Ελλάδα: μάθημα για τα μεγάλα κόμματα
Οι Έλληνες έδωσαν ένα μάθημα στα μεγάλα κόμματα στις εκλογές. Οι Σοσιαλιστές έχασαν ψήφους σε σύγκριση με το 2009, ακόμη και το 25 τοις εκατό των ψήφων. Ο νικητής μένει να είναι το κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ που μπορεί να ελπίζει για την 2η θέση στην κατάταξη.
Bild: Οι Έλληνες ψήφισαν το Χάος!
Οι Έλληνες τιμωρούν τα μέτρα και το Ευρώ
Πανωλεθρία για τους Σοσιαλιστές. Πιο δύσκολη νίκη για τους συντηρητικούς
Μοιραία για τα κυβερνητικά κόμματα στην Ελλάδα τα αποτελέσματα των Εκλογών, λόγω των σκληρών μέτρων λιτότητας - και το αποτέλεσμα δεν διευκολύνει καθόλου την κατάσταση, το αντίθετο μάλιστα ...
Μετά τις πρώτες προβλέψεις η φρίκη στην Ευρώπη είναι μεγάλη: τα κόμματα της λιτότητας, η συντηρητική Νέα Δημοκρατία (ΝΔ) και το ΠΑΣΟΚ, τιμωρήθηκαν βαριά.
Focus: Οι αχάριστοι Έλληνες χαστούκισαν στις Εκλογές τη σωτηρία του Ευρώ!
Στις ελληνικές κοινοβουλευτικές εκλογές, τα κυβερνώντα κόμματα, έχουν υποστεί δραματικές απώλειες. Έτσι, οι ψηφοφόροι αποφάσισαν να τιμωρήσουν για τα δραστικά μέτρα λιτότητας της χώρας. Για πρώτη φορά στη Βουλή η ακροδεξιά.
Πηγή
Διαβάστε πως διαχειρίστηκαν το θέμα των exit poll τα γερμανικά Μέσα:
Ως μάθημα για τα.... μεγάλα κόμματα χαρακτηρίζουν τα γερμανικά Media τα αποτελέσματα των exit poll των βουλευτικών Εκλογών στην Ελλάδα!
Οι Γερμανοί δημοσιογράφοι υποστηρίζουν ότι με την ψήφο τους οι Έλληνες τιμώρησαν τα μεγάλα κόμματα για τα μέτρα λιτότητας, παράλληλα όμως τιμώρησαν το Ευρώ και την Ευρωζώνη!
Διαβάστε πως διαχειρίστηκαν το θέμα των exit poll τα γερμανικά Μέσα:
Spiegel: Οι Έλληνες τιμώρησαν τα μεγάλα κόμματα για τα μέτρα λιτότητας!
Η ψηφοφορία στην Ελλάδα: μάθημα για τα μεγάλα κόμματα
Οι Έλληνες έδωσαν ένα μάθημα στα μεγάλα κόμματα στις εκλογές. Οι Σοσιαλιστές έχασαν ψήφους σε σύγκριση με το 2009, ακόμη και το 25 τοις εκατό των ψήφων. Ο νικητής μένει να είναι το κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ που μπορεί να ελπίζει για την 2η θέση στην κατάταξη.
Bild: Οι Έλληνες ψήφισαν το Χάος!
Οι Έλληνες τιμωρούν τα μέτρα και το Ευρώ
Πανωλεθρία για τους Σοσιαλιστές. Πιο δύσκολη νίκη για τους συντηρητικούς
Μοιραία για τα κυβερνητικά κόμματα στην Ελλάδα τα αποτελέσματα των Εκλογών, λόγω των σκληρών μέτρων λιτότητας - και το αποτέλεσμα δεν διευκολύνει καθόλου την κατάσταση, το αντίθετο μάλιστα ...
Μετά τις πρώτες προβλέψεις η φρίκη στην Ευρώπη είναι μεγάλη: τα κόμματα της λιτότητας, η συντηρητική Νέα Δημοκρατία (ΝΔ) και το ΠΑΣΟΚ, τιμωρήθηκαν βαριά.
Focus: Οι αχάριστοι Έλληνες χαστούκισαν στις Εκλογές τη σωτηρία του Ευρώ!
Στις ελληνικές κοινοβουλευτικές εκλογές, τα κυβερνώντα κόμματα, έχουν υποστεί δραματικές απώλειες. Έτσι, οι ψηφοφόροι αποφάσισαν να τιμωρήσουν για τα δραστικά μέτρα λιτότητας της χώρας. Για πρώτη φορά στη Βουλή η ακροδεξιά.
Πηγή
Διαβάστε περισσότερα...
Και κλάμα οι Πακιστανοί για τα ποσοστά του ΠΑΣΟΚ
Με δάκρυα στα μάτια υποδέχθηκαν τα χαμηλά ποσοστά του ΠΑΣΟΚ, οι
Πακιστανοί, Συριανοί, Μογγόλοι, Αφρικανοί και λοιποί λαθρομετανάστες
υποστηριχτές της παράταξης.. Τους έταξαν κάρτες μονιμοποίησης, δουλειά και άλλα πολλά, αλλα τελικά θα πάρουν τα....
Διαβάστε περισσότερα...
Οι διεθνείς κλεπτοκράτες της Τριμερούς Επιτροπής κατέστρωσαν τα σχέδιά τους στο Τόκιο
Οι συναντήσεις σε Τόκιο, Σικάγο (σύνοδος ΝΑΤΟ), Βιρτζίνια (συνάντηση Λέσχης Bilderberg) είναι μέρος του σχεδίου για τη Νέα Παγκόσμια Τάξη
Διαβάστε περισσότερα...
Του James P. Tucker, Jr( American Free Press - AFP) /ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
Η Τριμερής Επιτροπή (Trilateral Commission ή TC) πραγματοποίησε την ετήσια συνεδρίασή της στις 21 - 22 Απριλίουστο Hotel Okura στην καρδιά της επιχειρηματικής περιοχής στο κέντρο του Τόκιο. Περίπου 400 ήταν παρόντες. Κατά τη διάρκεια της συγκέντρωσης το Σαββατοκύριακο, η ομάδα των παγκοσμιοποιητών προσπάθησε να
προωθήσει το στόχο τηςπαγκόσμιας κυβέρνησης, παρά τη δίκαιη λαϊκή οργή κατά της ελίτ των διεθνών τραπεζιτών που φέρουν την ευθύνη για τη κατάρρευση των οικονομιών σε όλο τον κόσμο.
προωθήσει το στόχο τηςπαγκόσμιας κυβέρνησης, παρά τη δίκαιη λαϊκή οργή κατά της ελίτ των διεθνών τραπεζιτών που φέρουν την ευθύνη για τη κατάρρευση των οικονομιών σε όλο τον κόσμο.
Η Τριμερής Επιτροπή ιδρύθηκε το 1974, από τον διεθνή τραπεζίτηΝτέιβιντ Ροκφέλερ για
την προώθηση των στενότερων οικονομικών δεσμών μεταξύ της Ιαπωνίας, της
Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής. Από τότε, πολλά σημαίνοντα πρόσωπα
της TC έχουν υπηρετήσει σε υψηλές θέσεις στην άσκηση της αμερικάνικης
προεδρίας, τόσο Δημοκρατικοί όσο και Ρεπουμπλικάνοι.
Αν και ο Ronald Reagan καταδίκασε
αποτελεσματικά την διεθνιστική κοσμοθεωρία της Τριμερούς κατά την
εκστρατεία του το 1980 για την προεδρία, καλωσόρισε πραγματικά την ομάδα
στο Λευκό Οίκο κατά τη διάρκεια της προεδρίας του, κάτι που ίσως δεν
αποτελεί έκπληξη δεδομένου ότι ο αντιπρόεδρος του Reagan,George HW Bush, ήταν ιδρυτικό μέλος της Τριμερούς.
Η Τριμερής είναι ουσιαστικά μια junior θυγατρική της Λέσχης Bilderberg,
της πιο κλειστής και μυστικοπαθούς λέσχης στον κόσμο, η οποία σε μεγάλο
βαθμό είναι υπό την αιγίδα της τραπεζικής δυναστείας των Rothschild.
Αν
και δεν είναι ευρέως γνωστές, οι συγκεντρώσεις της TC είναι γενικά πιο
ανοικτές, σε αντίθεση με εκείνες της Μπίλντερμπεργκ, η οποία συνεδριάζει
εν κρυπτώ σε πολυτελή θέρετρα κάθε χρόνο πίσω από ένοπλους φρουρούς.
Φέτος, ο Πρεσβευτής των ΗΠΑ στην Ιαπωνία John V. Roos παρέθεσε δεξίωση υποδοχής για τους συμμετέχοντες στην αμερικανική πρεσβεία στο Τόκιο.
Μεταξύ
άλλων, η φετινή σειρά των συνομιλιών επικεντρώθηκε στις επερχόμενες
προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ, τις αναταραχές στη Μέση Ανατολή και φυσικά,
τη συνεχιζόμενη παγκόσμια οικονομική κρίση. Η αυξανόμενη δύναμη και
επιρροή της Κίνας στην περιοχή, ήταν επίσης, ένα από τα κυριότερα θέματα
στην κουβέντα, όπως και η συνεχιζόμενη διαμάχη γύρω από τις
στρατιωτικές φιλοδοξίες της Βόρειας Κορέας.
Από το 1975 ο ομότιμος συντάκτης του AFP, James P. Tucker Jr.
έχει κερδίσει ευρεία αναγνώριση για τις εκθέσεις του σχετικά με τις
δολοπλοκίες των παγκόσμιων μπλοκ εξουσίας, όπως η Λέσχη Bilderberg.
——
Στο Τόκιο, οι Trilaterals Πιέζουν για τον Τεμαχισμό του Κόσμου
Του Grace Oyama
ΤΟΚΙΟ – Οι Ιάπωνες οικοδεσπότες της Τριμερούς Επιτροπής, εξέφρασαν την ισχυρή υποστήριξή του για το στόχο της Bilderbergνα διαχωρίσει το κόσμο σε ηπειρωτικούς εμπορικούς συνασπισμούς, δημιουργώντας για παράδειγμα μια «Ένωση Ασίας -Ειρηνικού» (“Asian-Pacific Union”) παρόμοια με τη σημερινή Ευρωπαϊκή Ένωση.
Η Bilderberg θέλει επίσης μια "Αμερικανική Ένωση", ώστεόλος
ο κόσμος να συγκεντρωθεί σε τρεις μεγάλες περιοχές για τη διοικητική
ευκολία μιας παγκόσμιας κυβέρνησης στο πλαίσιο των Ηνωμένων Εθνών.
"Η Ένωση Ασίας – Ειρηνικού θα ανοίξει το εμπόριο και θα βελτιώσει την οικονομία μας πάρα πολύ", δήλωσε ο Hiroaki Fujii, πρόεδρος του Mori Arts Center στο Τόκιο, πρώην πρεσβευτής στις Ηνωμένες Πολιτείες και σύμβουλος του JapanFoundation, ο οποίος φιλοξένησε τη συνεδρίαση του τρέχοντος έτους. Τα λόγια του χειροκροτήθηκαν έντονα.
Το επίκεντρο των συνομιλιών αυτό το έτος κατά μεγάλο μέρος περιστράφηκε γύρω από ‘πιασάρικες’ φράσεις όπως"πολυπολικότητα", "intertransparency" (‘διεθνής διαφάνεια’) και "οικο-συνάφεια",
λέξεις που υποδηλώνουν την παγκόσμια οικονομική διαπλοκή, η οποία έχει
γίνει εδώ και καιρό ο στόχος των ομάδων της παγκοσμιοποίησης, όπως της
Τριμερούς Επιτροπής και της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ. Ταυτόχρονα, οι
έννοιες του κρατικού εθνικισμού, της ατομικής επικυριαρχίας (individual sovereignty) και του προστατευτισμού ήταν κάτι που απερίφραστα απέφυγαν οι ομιλητές.
Υπήρχε μια αισθητή έλλειψη κατεύθυνσης και ηγεσίας που οφείλεται στο γεγονός ότι ο David Rockefeller είναι
σε προχωρημένη ηλικία. Επιπλέον, η συμμετοχή ήταν αισθητά χαμηλή.
Κάποιος μπορεί να ελπίζει ότι αυτό σχετίζεται με την αρνητική
δημοσιότητα που έχουν λάβει οι διεθνιστικές ομάδες χάρη στα ρεποτάζ από
ανεξάρτητες εφημερίδες όπως η American Free Press και δημοσιογράφους,
όπως ο βετεράνος Jim Tucker.
Καταγγελία Π. Καμμένου για νόθευση του εκλογικού αποτελέσματος
Καταγγελία έκανε στον Άρειο Πάγο ο πρόεδρος του κόμματος «Ανεξάρτητοι
Ελληνες» όπως ανακοίνωσε ο ίδιος ο Π. Καμμένος, για νόθευση του
εκλογικού αποτελέσματος. Η καταγγελία εστάλη με φαξ στον Αρειο Πάγο, το
οποίο κοινοποιήθηκε στον πρόεδρο του ανώτατου δικαστηρίου.
Αφορμή αποτέλεσαν οι καταγγελίες για έλλειψη ψηφοδελτίων του κόμματος σε εκλογικά τμήματα. Οι καταγγελίες αφορούν το 534-ο εκλογικό τμήμα στην Κυψέλη, το 1476-ο στο Γαλάτσι, το 2039-ο στη Γλυφάδα, το 238-ο στο Κορωπί, το 162-ο στο Ν. Φάληρο.
Νωρίς το πρωι, υπήρξαν καθυστερήσεις στις αφίξεις δικαστικών αντιπροσώπων και μελών των εφορευτικών επιτροπών σε κάποια εκλογικά τμήματα, οι οποίες όμως αντιμετωπίσθηκαν σε σύντομο χρονικό διάστημα και όλα τα εκλογικά τμήματα λειτούργησαν κανονικά. Επιβεβαιωμένες καθυστερήσεις υπήρξαν στο 21-ο εκλογικό τμήμα στον Πειραιά και στο 357-ο στον Πύργο Ηλείας.
Συνολικά ψηφίζουν 9.850.802 άτομα, εκ των οποίων 4.771.377 άνδρες και 5.079.425 γυναίκες. Για πρώτη φορά ψηφίζουν 110.530 νέοι άνω των 18 ετών.
Πηγή
Αφορμή αποτέλεσαν οι καταγγελίες για έλλειψη ψηφοδελτίων του κόμματος σε εκλογικά τμήματα. Οι καταγγελίες αφορούν το 534-ο εκλογικό τμήμα στην Κυψέλη, το 1476-ο στο Γαλάτσι, το 2039-ο στη Γλυφάδα, το 238-ο στο Κορωπί, το 162-ο στο Ν. Φάληρο.
Νωρίς το πρωι, υπήρξαν καθυστερήσεις στις αφίξεις δικαστικών αντιπροσώπων και μελών των εφορευτικών επιτροπών σε κάποια εκλογικά τμήματα, οι οποίες όμως αντιμετωπίσθηκαν σε σύντομο χρονικό διάστημα και όλα τα εκλογικά τμήματα λειτούργησαν κανονικά. Επιβεβαιωμένες καθυστερήσεις υπήρξαν στο 21-ο εκλογικό τμήμα στον Πειραιά και στο 357-ο στον Πύργο Ηλείας.
Συνολικά ψηφίζουν 9.850.802 άτομα, εκ των οποίων 4.771.377 άνδρες και 5.079.425 γυναίκες. Για πρώτη φορά ψηφίζουν 110.530 νέοι άνω των 18 ετών.
Πηγή
Διαβάστε περισσότερα...
Τσίπρας - Μιχαλολιάκος, πρόσωπα των εκλογών για τους ξένους...Έκπληκτοι στη Γαλλία με την άνοδο της Χρυσής Αυγής
Τα πρώτα exit polls των κρίσιμων ελληνικών εκλογών ταξιδεύουν στον κόσμο
μέσα από τα ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία, τα οποία παρακολουθούν με
αγωνία τις εξελίξεις, που θα διαμορφώσουν ένα διαφορετικό πολιτικό
σκηνικό από τη Δευτέρα......
Έτσι, το ιταλικό πρακτορείο Ansa, με δημοσίευμα που τιτλοφορείται «Ελλάδα, τα πρώτα exit polls. Η Νέα Δημοκρατία πρώτη» αναφέρεται στα ποσοστά που θέλουν το κόμμα του Αντώνη Σαμαρά να έρχεται πρώτο με 17%-20%. Επικεντρώνεται επίσης στο γεγονός ο ΣΥΡΙΖΑ αυξάνει τη δύναμή του κατακόρυφα με 15,5%-18,5%, ξεπερνώντας το ΠΑΣΟΚ με 14%-17%. Δε θα μπορούσε βέβαια να λείψει αναφορά σχετικά με τη Χρυσή Αυγή, που χαρακτηρίζεται ως νεοναζί και για πρώτη φορά ενδέχεται να μπει στη Βουλή με 6%-8%.
Στο ίδιο μοτίβο και η ιταλική Repubblica, η οποία με τίτλο της «Η Αριστερά ξεπερνά τους σοσιαλιστές. Οι νεοναζιστές μπαίνουν στη Βουλή», μιλά για μεγάλη ανατροπή στο πολιτικό σκηνικό σύμφωνα με τα πρώτα exit polls, με τον ΣΥΡΙΖΑ να έρχεται δεύτερος, αφήνοντας πίσω του το ΠΑΣΟΚ. Οσο για τη Χρυσή Αυγή που φαίνεται ότι εκλέγεται, το δημοσίευμα αποδίδει την επιτυχία για το κόμμα του Νίκου Μιχαλολιάκου στο θυμό των Ελλήνων για τα μέτρα λιτότητας.
Στην ιστοσελίδα της Washington Post μάλιστα φιλοξενείται δημοσίευμα που αφορά σχεδόν αποκλειστικά στην εκλογή της Χρυσής Αυγής, ενώ η εβραική Jerusalem Post κάνει λόγο για έντονους φόβους της εβραϊκής κοινότητας από την εκλογή της.
Στην αρχική σελίδα της ιστοσελίδας της ισπανικής El Mundo φιλοξενείται δημοσίευμα για τη «νίκη του Αντώνη Σαμαρά», στο οποίο γίνεται όμως και ειδική αναφορά στην επιτυχή πορεία της Χρυσής Αυγής, αλλά και στους προπηλακισμούς μελών της σε εκπροσώπους της Αριστεράς.
Την ίδια ώρα, η γαλλική Le Monde που μεταφέρει τον τοπικό εκλογικό παλμό, παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον για τις κρίσιμες ελληνικές τονίζοντας το γεγονός της εκλογής της Χρυσής Αυγής και σημειώνοντας τη μεγάλη άνοδο της Αριστεράς.
«Τα μεγάλα κόμματα υποφέρουν από σημαντικές απώλειες»: με αυτό τον τίτλο, το BBC μεταφέρει το κλίμα που κυριαρχεί στη χώρα μας. «Επικρατεί θυμός σε όλη την Ελλάδα εξαιτίας των σκληρών μέτρων που επιβλήθηκαν από την κυβέρνηση. Το ΣΥΡΙΖΑ είναι αντίθετο στα μέτρα λιτότητας [..] κι έρχεται δεύτερο κόμμα, αφήνοντας πίσω στην τρίτη θέση το ΠΑΣΟΚ» λέει χαρακτηριστικά το δημοσίευμα.
Παράλληλα, η τουρκική ιστοσελίδα Today’s Zaman κάνει λόγο για «θυμωμένους Ελληνες που πήγαν στην κάλπη […] και αναμενόταν να τιμωρήσουν τα δύο μεγάλα κόμματα, που είναι υπεύθυνα για το αδιέξοδο, στο οποίο βρίσκεται η χώρα».
Έκπληκτοι στη Γαλλία με την άνοδο της Χρυσής Αυγής
Έκπληκτοι με την πιθανότητα εισόδου της Χρυσής Αυγής στο ελληνικό Κοινοβούλιο δηλώνουν Γάλλοι δημοσιογράφοι που βρίσκονται στο υπουργείο Εσωτερικών για να καλύψουν τις γαλλικές προεδρικές εκλογές και οι οποίοι ουσιαστικά ενημερώνονται για τα τεκταινόμενα στην Ελλάδα από το protothema.gr.
Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με τα exit polls, η Χρυσή Αυγή βρίσκεται εντός Βουλής με ποσοστό μέχρι και 8%, ενώ αίσθηση είχε προκαλέσει στην Ευρώπη τις προηγούμενες ημέρες η άνοδος της ακροδεξιάς στην Ελλάδα.
Πηγή
Έτσι, το ιταλικό πρακτορείο Ansa, με δημοσίευμα που τιτλοφορείται «Ελλάδα, τα πρώτα exit polls. Η Νέα Δημοκρατία πρώτη» αναφέρεται στα ποσοστά που θέλουν το κόμμα του Αντώνη Σαμαρά να έρχεται πρώτο με 17%-20%. Επικεντρώνεται επίσης στο γεγονός ο ΣΥΡΙΖΑ αυξάνει τη δύναμή του κατακόρυφα με 15,5%-18,5%, ξεπερνώντας το ΠΑΣΟΚ με 14%-17%. Δε θα μπορούσε βέβαια να λείψει αναφορά σχετικά με τη Χρυσή Αυγή, που χαρακτηρίζεται ως νεοναζί και για πρώτη φορά ενδέχεται να μπει στη Βουλή με 6%-8%.
Στο ίδιο μοτίβο και η ιταλική Repubblica, η οποία με τίτλο της «Η Αριστερά ξεπερνά τους σοσιαλιστές. Οι νεοναζιστές μπαίνουν στη Βουλή», μιλά για μεγάλη ανατροπή στο πολιτικό σκηνικό σύμφωνα με τα πρώτα exit polls, με τον ΣΥΡΙΖΑ να έρχεται δεύτερος, αφήνοντας πίσω του το ΠΑΣΟΚ. Οσο για τη Χρυσή Αυγή που φαίνεται ότι εκλέγεται, το δημοσίευμα αποδίδει την επιτυχία για το κόμμα του Νίκου Μιχαλολιάκου στο θυμό των Ελλήνων για τα μέτρα λιτότητας.
Στην ιστοσελίδα της Washington Post μάλιστα φιλοξενείται δημοσίευμα που αφορά σχεδόν αποκλειστικά στην εκλογή της Χρυσής Αυγής, ενώ η εβραική Jerusalem Post κάνει λόγο για έντονους φόβους της εβραϊκής κοινότητας από την εκλογή της.
Στην αρχική σελίδα της ιστοσελίδας της ισπανικής El Mundo φιλοξενείται δημοσίευμα για τη «νίκη του Αντώνη Σαμαρά», στο οποίο γίνεται όμως και ειδική αναφορά στην επιτυχή πορεία της Χρυσής Αυγής, αλλά και στους προπηλακισμούς μελών της σε εκπροσώπους της Αριστεράς.
Την ίδια ώρα, η γαλλική Le Monde που μεταφέρει τον τοπικό εκλογικό παλμό, παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον για τις κρίσιμες ελληνικές τονίζοντας το γεγονός της εκλογής της Χρυσής Αυγής και σημειώνοντας τη μεγάλη άνοδο της Αριστεράς.
«Τα μεγάλα κόμματα υποφέρουν από σημαντικές απώλειες»: με αυτό τον τίτλο, το BBC μεταφέρει το κλίμα που κυριαρχεί στη χώρα μας. «Επικρατεί θυμός σε όλη την Ελλάδα εξαιτίας των σκληρών μέτρων που επιβλήθηκαν από την κυβέρνηση. Το ΣΥΡΙΖΑ είναι αντίθετο στα μέτρα λιτότητας [..] κι έρχεται δεύτερο κόμμα, αφήνοντας πίσω στην τρίτη θέση το ΠΑΣΟΚ» λέει χαρακτηριστικά το δημοσίευμα.
Παράλληλα, η τουρκική ιστοσελίδα Today’s Zaman κάνει λόγο για «θυμωμένους Ελληνες που πήγαν στην κάλπη […] και αναμενόταν να τιμωρήσουν τα δύο μεγάλα κόμματα, που είναι υπεύθυνα για το αδιέξοδο, στο οποίο βρίσκεται η χώρα».
Έκπληκτοι στη Γαλλία με την άνοδο της Χρυσής Αυγής
Έκπληκτοι με την πιθανότητα εισόδου της Χρυσής Αυγής στο ελληνικό Κοινοβούλιο δηλώνουν Γάλλοι δημοσιογράφοι που βρίσκονται στο υπουργείο Εσωτερικών για να καλύψουν τις γαλλικές προεδρικές εκλογές και οι οποίοι ουσιαστικά ενημερώνονται για τα τεκταινόμενα στην Ελλάδα από το protothema.gr.
Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με τα exit polls, η Χρυσή Αυγή βρίσκεται εντός Βουλής με ποσοστό μέχρι και 8%, ενώ αίσθηση είχε προκαλέσει στην Ευρώπη τις προηγούμενες ημέρες η άνοδος της ακροδεξιάς στην Ελλάδα.
Πηγή
Διαβάστε περισσότερα...
Στο διάβολο το μνημόνιο…
Ο ελληνικός λαός σήμερα αποφάσισε και η απόφασή του αυτή θα
πρέπει να γίνει σεβαστή από φίλους και εχθρούς. Είναι δε τόσο βροντερή η
απόφασή του, που δεν επιδέχεται καμία αμφισβήτηση ή ερμηνεία.
Και η απόφασή του είναι μια και μοναδική «Στο διάβολο το μνημόνιο».
Με την σημερινή του ετυμηγορία, ο ελληνικός λαός, στην ουσία ακύρωσε το μνημόνιο.
Μετά από αυτή την απόφαση, αλίμονο σε εκείνο το κόμμα ή σε εκείνον τον πολιτικό που θα διανοηθεί να επιμείνει σε μνημονιακές λογικές και μνημονιακές πολιτικές.
Πέτρος Χασάπης
Πηγή
Και η απόφασή του είναι μια και μοναδική «Στο διάβολο το μνημόνιο».
Με την σημερινή του ετυμηγορία, ο ελληνικός λαός, στην ουσία ακύρωσε το μνημόνιο.
Μετά από αυτή την απόφαση, αλίμονο σε εκείνο το κόμμα ή σε εκείνον τον πολιτικό που θα διανοηθεί να επιμείνει σε μνημονιακές λογικές και μνημονιακές πολιτικές.
Πέτρος Χασάπης
Πηγή
Περισσότερους από 25 βουλευτές εκλέγει η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ
Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα των exit poll η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ εκλέγει περισσότερους από 25 βουλευτές...
Πηγή
Πηγή
Διαβάστε περισσότερα...
Σε ποια γλώσσα μίλησαν ο Πιλάτος με τον Χριστό;
Διαβάστε
τα στοιχεία εκείνα τα οποία αποδεικνύουν, ότι η συνομιλία μεταξύ
Ποντίου Πιλάτου και Ιησού Χριστού έγινε στην ελληνική γλώσσα, αφού α)
δεν αναφέρουν τα ευαγγέλια την ύπαρξη κάποιου διερμηνέα και β) η
ελληνική γλώσσα ήταν διαδεδομένη παντού και οι πάντες γνώριζαν,
τουλάχιστον, στην εξελληνισμένη Παλαιστίνη, να μιλούν και να γράφουν
ελληνικά!..
Χάλκινο
νόμισμα που κόπηκε από τον Πόντιο Πιλάτο. Οπίσθια όψη: Ελληνικά
γράμματα TIBEPIOY KAICAPOC (Τιβερίου Καίσαρα ) Πρόσθια όψη Ελληνικά
γράμματα IOYLIA KAICAPOC ([Ιουλία -μητέρα του-Καίσαρα)
ΕΙΝΑΙ
ένα θέμα που προβληματίζει πολλούς ερευνητές. Αν δηλαδή η συνομιλία που
έγινε μεταξύ του Πόντιου Πιλάτου και του Ιησού Χριστού έγινε ή όχι στην
ελληνική γλώσσα. Ας δούμε, όμως τι λένε ακριβώς οι 4 ευαγγελιστές και
θα επανέλθουμε:
1. ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ:
«…
11 Ο δε Ιησούς έστη έμπροσθεν τού ηγεμόνος· και επηρώτησεν αυτόν ο
ηγεμών λέγων· Σύ εί ο βασιλεύς των Ιουδαίων; ο δε έφη αυτώ· Σύ λέγεις.
12 και εν τώ κατηγορείσθαι αυτόν υπό των αρχιερέων και των πρεσβυτέρων
ουδέν απεκρίνατο. 13 τότε λέγει αυτώ ο Πιλάτος· Ουκ ακούεις πόσα σου
καταμαρτυρούσι; 14 και ουκ απεκρίθη αυτώ προς ουδέ έν ρήμα, ώστε
θαυμάζειν τον ηγεμόνα λίαν. 15 Κατά δε την εορτήν ειώθει ο ηγεμών
απολύειν ένα τώ όχλω δέσμιον ον ήθελον. 16 είχον δε τότε δέσμιον
επίσημον λεγόμενον Βαραββάν. 17 συνηγμένων ούν αυτών είπεν αυτοίς ο
Πιλάτος· Τίνα θέλετε απολύσω υμίν, Βαραββάν ή Ιησούν τον λεγόμενον
Χριστόν; 18 ήδει γάρ ότι διά φθόνον παρέδωκαν αυτόν. 19 Καθημένου δε
αυτού επί τού βήματος απέστειλε προς αυτόν η γυνή αυτού λέγουσα· Μηδέν
σοί και τώ δικαίω εκείνω· πολλά γάρ έπαθον σήμερον κατ' όναρ δι' αυτόν.
20 Οι δε αρχιερείς και οι πρεσβύτεροι έπεισαν τους όχλους ίνα αιτήσωνται τον Βαραββάν, τον δε Ιησούν απολέσωσιν. 21 αποκριθείς δε ο ηγεμών είπεν αυτοίς· Τίνα θέλετε από των δύο απολύσω υμίν; οι δε είπον· Βαραββάν. 22 λέγει αυτοίς ο Πιλάτος· Τί ούν ποιήσω Ιησούν τον λεγόμενον Χριστόν; λέγουσιν αυτώ πάντες· Σταυρωθήτω. 23 ο δε ηγεμών έφη· Τί γάρ κακόν εποίησεν; οι δε περισσώς έκραζον λέγοντες· Σταυρωθήτω. 24 ιδών δε ο Πιλάτος ότι ουδέν ωφελεί, αλλά μάλλον θόρυβος γίνεται, λαβών ύδωρ απενίψατο τας χείρας απέναντι τού όχλου, λέγων· Αθώός ειμι από τού αίματος τού δικαίου τούτου· υμείς όψεσθε. 25 και αποκριθείς πάς ο λαός είπε· Τό αίμα αυτού εφ' ημάς και επί τα τέκνα ημών. 26 τότε απέλυσεν αυτοίς τον Βαραββάν, τον δε Ιησούν φραγελλώσας παρέδωκεν ίνα σταυρωθή…» (Ματθ. 27, 11-26).
20 Οι δε αρχιερείς και οι πρεσβύτεροι έπεισαν τους όχλους ίνα αιτήσωνται τον Βαραββάν, τον δε Ιησούν απολέσωσιν. 21 αποκριθείς δε ο ηγεμών είπεν αυτοίς· Τίνα θέλετε από των δύο απολύσω υμίν; οι δε είπον· Βαραββάν. 22 λέγει αυτοίς ο Πιλάτος· Τί ούν ποιήσω Ιησούν τον λεγόμενον Χριστόν; λέγουσιν αυτώ πάντες· Σταυρωθήτω. 23 ο δε ηγεμών έφη· Τί γάρ κακόν εποίησεν; οι δε περισσώς έκραζον λέγοντες· Σταυρωθήτω. 24 ιδών δε ο Πιλάτος ότι ουδέν ωφελεί, αλλά μάλλον θόρυβος γίνεται, λαβών ύδωρ απενίψατο τας χείρας απέναντι τού όχλου, λέγων· Αθώός ειμι από τού αίματος τού δικαίου τούτου· υμείς όψεσθε. 25 και αποκριθείς πάς ο λαός είπε· Τό αίμα αυτού εφ' ημάς και επί τα τέκνα ημών. 26 τότε απέλυσεν αυτοίς τον Βαραββάν, τον δε Ιησούν φραγελλώσας παρέδωκεν ίνα σταυρωθή…» (Ματθ. 27, 11-26).
2. ΚΑΤΑ ΜΑΡΚΟΝ:
«1
Καί ευθέως επί το πρωί συμβούλιον ποιήσαντες οι αρχιερείς μετά των
πρεσβυτέρων και γραμματέων και όλον το συνέδριον, δήσαντες τον Ιησούν
απήνεγκαν και παρέδωκαν τώ Πιλάτω. 2 και επηρώτησεν αυτόν ο Πιλάτος· Σύ
εί ο βασιλεύς των Ιουδαίων; ο δε αποκριθείς είπεν αυτώ· Σύ λέγεις. 3 και
κατηγόρουν αυτού οι αρχιερείς πολλά, αυτός δε ουδέν απεκρίνατο. 4 ο δε
Πιλάτος πάλιν επηρώτα αυτόν λέγων· Ουκ αποκρίνη ουδέν; ίδε πόσα σου
καταμαρτυρούσιν. 5 ο δε Ιησούς ουκέτι ουδέν απεκρίθη, ώστε θαυμάζειν τον
Πιλάτον. 6 Κατά δε εορτήν απέλυεν αυτοίς ένα δέσμιον όνπερ ητούντο. 7
ήν δε ο λεγόμενος Βαραββάς μετά των συστασιαστών δεδεμένος, οίτινες εν
τή στάσει φόνον πεποιήκεισαν. 8 και αναβοήσας ο όχλος ήρξατο αιτείσθαι
καθώς αεί εποίει αυτοίς. 9 ο δε Πιλάτος απεκρίθη αυτοίς λέγων· Θέλετε
απολύσω υμίν τον βασιλέα των Ιουδαίων;
10 εγίνωσκε γάρ ότι διά φθόνον παραδεδώκεισαν αυτόν οι αρχιερείς. 11 οι δε αρχιερείς ανέσεισαν τον όχλον ίνα μάλλον τον Βαραββάν απολύση αυτοίς. 12 ο δε Πιλάτος αποκριθείς πάλιν είπεν αυτοίς· Τί ούν θέλετε ποιήσω ον λέγετε τον βασιλέα των Ιουδαίων; 13 οι δε πάλιν έκραξαν· Σταύρωσον αυτόν. 14 ο δε Πιλάτος έλεγεν αυτοίς· Τί γάρ εποίησε κακόν; οι δε περισσοτέρως έκραξαν· Σταύρωσον αυτόν. 15 ο δε Πιλάτος βουλόμενος τώ όχλω το ικανόν ποιήσαι, απέλυσεν αυτοίς τον Βαραββάν, και παρέδωκε τον Ιησούν φραγελλώσας ίνα σταυρωθή. (Μάρκ. 15, 1-15)
10 εγίνωσκε γάρ ότι διά φθόνον παραδεδώκεισαν αυτόν οι αρχιερείς. 11 οι δε αρχιερείς ανέσεισαν τον όχλον ίνα μάλλον τον Βαραββάν απολύση αυτοίς. 12 ο δε Πιλάτος αποκριθείς πάλιν είπεν αυτοίς· Τί ούν θέλετε ποιήσω ον λέγετε τον βασιλέα των Ιουδαίων; 13 οι δε πάλιν έκραξαν· Σταύρωσον αυτόν. 14 ο δε Πιλάτος έλεγεν αυτοίς· Τί γάρ εποίησε κακόν; οι δε περισσοτέρως έκραξαν· Σταύρωσον αυτόν. 15 ο δε Πιλάτος βουλόμενος τώ όχλω το ικανόν ποιήσαι, απέλυσεν αυτοίς τον Βαραββάν, και παρέδωκε τον Ιησούν φραγελλώσας ίνα σταυρωθή. (Μάρκ. 15, 1-15)
3. ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ:
«1
Καί αναστάν άπαν το πλήθος αυτών ήγαγον αυτόν επί τον Πιλάτον. 2
ήρξαντο δε κατηγορείν αυτού λέγοντες· Τούτον εύρομεν διαστρέφοντα το
έθνος και κωλύοντα Καίσαρι φόρους διδόναι, λέγοντα εαυτόν Χριστόν
βασιλέα είναι. 3 ο δε Πιλάτος ηρώτησεν αυτόν λέγων· Σύ εί ο βασιλεύς των
Ιουδαίων; ο δε αποκριθείς αυτώ έφη· Σύ λέγεις. 4 ο δε Πιλάτος είπε προς
τους αρχιερείς και τους όχλους ότι ουδέν ευρίσκω αίτιον εν τώ ανθρώπω
τούτω. 5 οι δε επίσχυον λέγοντες ότι ανασείει τον λαόν διδάσκων καθ’
όλης της Ιουδαίας, αρξάμενος από της Γαλιλαίας έως ώδε. 6 Πιλάτος δε
ακούσας Γαλιλαίαν επηρώτησεν ει ο άνθρωπος Γαλιλαίός εστι· 7 και
επιγνούς ότι εκ της εξουσίας Ηρώδου εστίν, ανέπεμψεν αυτόν προς Ηρώδην,
όντα και αυτόν εν Ιεροσολύμοις εν ταύταις ταίς ημέραις. 8 ο δε Ηρώδης
ιδών τον Ιησούν εχάρη λίαν· ήν γάρ εξ ικανού θέλων ιδείν αυτόν διά το
ακούειν αυτόν πολλά περί αυτού, και ήλπιζέ τι σημείον ιδείν υπ' αυτού
γινόμενον. 9 επηρώτα δε αυτόν εν λόγοις ικανοίς· αυτός δε ουδέν
απεκρίνατο αυτώ.
10 ειστήκεισαν δε οι γραμματείς και οι αρχιερείς εντόνως κατηγορούντες αυτού. 11 εξουθενήσας δε αυτόν ο Ηρώδης σύν τοίς στρατεύμασιν αυτού και εμπαίξας, περιβαλών αυτόν εσθήτα λαμπράν ανέπεμψεν αυτόν τώ Πιλάτω. 12 εγένοντο δε φίλοι ό τε Ηρώδης και ο Πιλάτος εν αυτή τή ημέρα μετ' αλλήλων· προϋπήρχον γάρ εν έχθρα όντες προς εαυτούς. 13 Πιλάτος δε συγκαλεσάμενος τους αρχιερείς και τους άρχοντας και τον λαόν 14 είπε προς αυτούς· Προσηνέγκατέ μοι τον άνθρωπον τούτον ως αποστρέφοντα τον λαόν, και ιδού εγώ ενώπιον υμών ανακρίνας ουδέν εύρον εν τώ ανθρώπω τούτω αίτιον ών κατηγορείτε κατ' αυτού. 15 αλλ' ουδέ Ηρώδης· ανέπεμψα γάρ υμάς προς αυτόν· και ιδού ουδέν άξιον θανάτου εστί πεπραγμένον αυτώ. 16 παιδεύσας ούν αυτόν απολύσω. 17 ανάγκην δε είχεν απολύειν αυτοίς κατά εορτήν ένα. 18 ανέκραξαν δε παμπληθεί λέγοντες· Αίρε τούτον, απόλυσον δε ημίν Βαραββάν· 19 όστις ήν διά στάσιν τινά γενομένην εν τή πόλει και φόνον βεβλημένος εις την φυλακήν.
20 πάλιν ούν ο Πιλάτος προσεφώνησε, θέλων απολύσαι τον Ιησούν. 21 οι δε επεφώνουν λέγοντες· Σταύρωσον σταύρωσον αυτόν. 22 ο δε τρίτον είπε προς αυτούς· Τί γάρ κακόν εποίησεν ούτος; ουδέν άξιον θανάτου εύρον εν αυτώ· παιδεύσας ούν αυτόν απολύσω. 23 οι δε επέκειντο φωναίς μεγάλαις αιτούμενοι αυτόν σταυρωθήναι, και κατίσχυον αι φωναί αυτών και των αρχιερέων. 24 ο δε Πιλάτος επέκρινε γενέσθαι το αίτημα αυτών, 25 απέλυσε δε αυτοίς τον Βαραββάν τον διά στάσιν και φόνον βεβλημένον εις την φυλακήν, ον ητούντο, τον δε Ιησούν παρέδωκε τώ θελήματι αυτών..» (Λουκ. 23, 1-25)
10 ειστήκεισαν δε οι γραμματείς και οι αρχιερείς εντόνως κατηγορούντες αυτού. 11 εξουθενήσας δε αυτόν ο Ηρώδης σύν τοίς στρατεύμασιν αυτού και εμπαίξας, περιβαλών αυτόν εσθήτα λαμπράν ανέπεμψεν αυτόν τώ Πιλάτω. 12 εγένοντο δε φίλοι ό τε Ηρώδης και ο Πιλάτος εν αυτή τή ημέρα μετ' αλλήλων· προϋπήρχον γάρ εν έχθρα όντες προς εαυτούς. 13 Πιλάτος δε συγκαλεσάμενος τους αρχιερείς και τους άρχοντας και τον λαόν 14 είπε προς αυτούς· Προσηνέγκατέ μοι τον άνθρωπον τούτον ως αποστρέφοντα τον λαόν, και ιδού εγώ ενώπιον υμών ανακρίνας ουδέν εύρον εν τώ ανθρώπω τούτω αίτιον ών κατηγορείτε κατ' αυτού. 15 αλλ' ουδέ Ηρώδης· ανέπεμψα γάρ υμάς προς αυτόν· και ιδού ουδέν άξιον θανάτου εστί πεπραγμένον αυτώ. 16 παιδεύσας ούν αυτόν απολύσω. 17 ανάγκην δε είχεν απολύειν αυτοίς κατά εορτήν ένα. 18 ανέκραξαν δε παμπληθεί λέγοντες· Αίρε τούτον, απόλυσον δε ημίν Βαραββάν· 19 όστις ήν διά στάσιν τινά γενομένην εν τή πόλει και φόνον βεβλημένος εις την φυλακήν.
20 πάλιν ούν ο Πιλάτος προσεφώνησε, θέλων απολύσαι τον Ιησούν. 21 οι δε επεφώνουν λέγοντες· Σταύρωσον σταύρωσον αυτόν. 22 ο δε τρίτον είπε προς αυτούς· Τί γάρ κακόν εποίησεν ούτος; ουδέν άξιον θανάτου εύρον εν αυτώ· παιδεύσας ούν αυτόν απολύσω. 23 οι δε επέκειντο φωναίς μεγάλαις αιτούμενοι αυτόν σταυρωθήναι, και κατίσχυον αι φωναί αυτών και των αρχιερέων. 24 ο δε Πιλάτος επέκρινε γενέσθαι το αίτημα αυτών, 25 απέλυσε δε αυτοίς τον Βαραββάν τον διά στάσιν και φόνον βεβλημένον εις την φυλακήν, ον ητούντο, τον δε Ιησούν παρέδωκε τώ θελήματι αυτών..» (Λουκ. 23, 1-25)
4. ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ:
«… 29 εξήλθεν ούν ο Πιλάτος έξω προς αυτούς και είπε· Τίνα κατηγορίαν φέρετε κατά τού ανθρώπου τούτου;
30 απεκρίθησαν και είπον αυτώ· Ει μη ήν ούτος κακοποιός, ουκ αν σοι παρεδώκαμεν αυτόν. 31 είπεν ούν αυτοίς ο Πιλάτος· Λάβετε αυτόν υμείς και κατά τον νόμον υμών κρίνατε αυτόν. είπον ούν αυτώ οι Ιουδαίοι· Ημίν ουκ έξεστιν αποκτείναι ουδένα· 32 ίνα ο λόγος τού Ιησού πληρωθή ον είπε σημαίνων ποίω θανάτω ήμελλεν αποθνήσκειν. 33 Εισήλθεν ούν εις το πραιτώριον πάλιν ο Πιλάτος και εφώνησε τον Ιησούν και είπεν αυτώ· Σύ εί ο βασιλεύς των Ιουδαίων; 34 απεκρίθη αυτώ ο Ιησούς· Αφ' εαυτού σύ τούτο λέγεις ή άλλοι σοι είπον περί εμού; 35 απεκρίθη ο Πιλάτος· Μήτι εγώ Ιουδαίός ειμι; το έθνος το σόν και οι αρχιερείς παρέδωκάν σε εμοί· τι εποίησας; 36 απεκρίθη Ιησούς· Η βασιλεία η εμή ουκ έστιν εκ τού κόσμου τούτου· ει εκ τού κόσμου τούτου ήν η βασιλεία η εμή, οι υπηρέται αν οι εμοί ηγωνίζοντο, ίνα μη παραδοθώ τοίς Ιουδαίοις· νύν δε η βασιλεία η εμή ουκ έστιν εντεύθεν. 37 είπεν ούν αυτώ ο Πιλάτος· Ουκούν βασιλεύς εί σύ; απεκρίθη Ιησούς· Σύ λέγεις ότι βασιλεύς ειμι εγώ. εγώ εις τούτο γεγέννημαι και εις τούτο ελήλυθα εις τον κόσμον, ίνα μαρτυρήσω τή αληθεία· πάς ο ών εκ της αληθείας ακούει μου της φωνής. 38 λέγει αυτώ ο Πιλάτος· Τί εστιν αλήθεια; και τούτο ειπών πάλιν εξήλθε προς τους Ιουδαίους και λέγει αυτοίς· Εγώ ουδεμίαν αιτίαν ευρίσκω εν αυτώ. 39 έστι δε συνήθεια υμίν ίνα ένα υμίν απολύσω εν τώ πάσχα· βούλεσθε ούν υμίν απολύσω τον βασιλέα των Ιουδαίων;
40 εκραύγασαν ούν πάλιν πάντες λέγοντες· Μή τούτον αλλά τον Βαραββάν. ήν δε ο Βαραββάς ληστής» (Ιω. 18,29-40)
30 απεκρίθησαν και είπον αυτώ· Ει μη ήν ούτος κακοποιός, ουκ αν σοι παρεδώκαμεν αυτόν. 31 είπεν ούν αυτοίς ο Πιλάτος· Λάβετε αυτόν υμείς και κατά τον νόμον υμών κρίνατε αυτόν. είπον ούν αυτώ οι Ιουδαίοι· Ημίν ουκ έξεστιν αποκτείναι ουδένα· 32 ίνα ο λόγος τού Ιησού πληρωθή ον είπε σημαίνων ποίω θανάτω ήμελλεν αποθνήσκειν. 33 Εισήλθεν ούν εις το πραιτώριον πάλιν ο Πιλάτος και εφώνησε τον Ιησούν και είπεν αυτώ· Σύ εί ο βασιλεύς των Ιουδαίων; 34 απεκρίθη αυτώ ο Ιησούς· Αφ' εαυτού σύ τούτο λέγεις ή άλλοι σοι είπον περί εμού; 35 απεκρίθη ο Πιλάτος· Μήτι εγώ Ιουδαίός ειμι; το έθνος το σόν και οι αρχιερείς παρέδωκάν σε εμοί· τι εποίησας; 36 απεκρίθη Ιησούς· Η βασιλεία η εμή ουκ έστιν εκ τού κόσμου τούτου· ει εκ τού κόσμου τούτου ήν η βασιλεία η εμή, οι υπηρέται αν οι εμοί ηγωνίζοντο, ίνα μη παραδοθώ τοίς Ιουδαίοις· νύν δε η βασιλεία η εμή ουκ έστιν εντεύθεν. 37 είπεν ούν αυτώ ο Πιλάτος· Ουκούν βασιλεύς εί σύ; απεκρίθη Ιησούς· Σύ λέγεις ότι βασιλεύς ειμι εγώ. εγώ εις τούτο γεγέννημαι και εις τούτο ελήλυθα εις τον κόσμον, ίνα μαρτυρήσω τή αληθεία· πάς ο ών εκ της αληθείας ακούει μου της φωνής. 38 λέγει αυτώ ο Πιλάτος· Τί εστιν αλήθεια; και τούτο ειπών πάλιν εξήλθε προς τους Ιουδαίους και λέγει αυτοίς· Εγώ ουδεμίαν αιτίαν ευρίσκω εν αυτώ. 39 έστι δε συνήθεια υμίν ίνα ένα υμίν απολύσω εν τώ πάσχα· βούλεσθε ούν υμίν απολύσω τον βασιλέα των Ιουδαίων;
40 εκραύγασαν ούν πάλιν πάντες λέγοντες· Μή τούτον αλλά τον Βαραββάν. ήν δε ο Βαραββάς ληστής» (Ιω. 18,29-40)
«1
Τότε ούν έλαβεν ο Πιλάτος τον Ιησούν και εμαστίγωσε. 2 και οι
στρατιώται πλέξαντες στέφανον εξ ακανθών επέθηκαν αυτού τή κεφαλή, και
ιμάτιον πορφυρούν περιέβαλον αυτόν 3 και έλεγον· Χαίρε ο βασιλεύς των
Ιουδαίων· και εδίδουν αυτώ ραπίσματα. 4 εξήλθεν ούν πάλιν έξω ο Πιλάτος
και λέγει αυτοίς· Ίδε άγω υμίν αυτόν έξω, ίνα γνώτε ότι εν αυτώ ουδεμίαν
αιτίαν ευρίσκω. 5 εξήλθεν ούν ο Ιησούς έξω φορών τον ακάνθινον στέφανον
και το πορφυρούν ιμάτιον, 6 και λέγει αυτοίς· Ίδε ο άνθρωπος. ότε ούν
είδον αυτόν οι αρχιερείς και οι υπηρέται, εκραύγασαν λέγοντες· Σταύρωσον
σταύρωσον αυτόν. λέγει αυτοίς ο Πιλάτος· Λάβετε αυτόν υμείς και
σταυρώσατε· εγώ γάρ ουχ ευρίσκω εν αυτώ αιτίαν. 7 απεκρίθησαν αυτώ οι
Ιουδαίοι· Ημείς νόμον έχομεν, και κατά τον νόμον οφείλει αποθανείν, ότι
εαυτόν Θεού υιόν εποίησεν. 8 Ότε ούν ήκουσεν ο Πιλάτος τούτον τον λόγον,
μάλλον εφοβήθη, 9 και εισήλθεν εις το πραιτώριον πάλιν και λέγει τώ
Ιησού· Πόθεν εί σύ; ο δε Ιησούς απόκρισιν ουκ έδωκεν αυτώ.
10 λέγει ούν αυτώ ο Πιλάτος· Εμοί ου λαλείς; ουκ οίδας ότι εξουσίαν έχω σταυρώσαί σε και εξουσίαν έχω απολύσαί σε; 11 απεκρίθη Ιησούς· Ουκ είχες εξουσίαν ουδεμίαν κατ' εμού, ει μη ήν δεδομένον σοι άνωθεν· διά τούτο ο παραδιδούς με σοι μείζονα αμαρτίαν έχει. 12 εκ τούτου εζήτει ο Πιλάτος απολύσαι αυτόν· οι δε Ιουδαίοι έκραζον λέγοντες· Εάν τούτον απολύσης, ουκ εί φίλος τού Καίσαρος. πάς ο βασιλέα εαυτόν ποιών αντιλέγει τώ Καίσαρι. 13 ο ούν Πιλάτος ακούσας τούτον τον λόγον ήγαγεν έξω τον Ιησούν, και εκάθισεν επί τού βήματος εις τόπον λεγόμενον Λιθόστρωτον, Εβραϊστί δε Γαββαθά· 14 ήν δε παρασκευή τού πάσχα, ώρα δε ωσεί έκτη· και λέγει τοίς Ιουδαίοις· Ίδε ο βασιλεύς υμών. 15 οι δε εκραύγασαν· Άρον άρον, σταύρωσον αυτόν. λέγει αυτοίς ο Πιλάτος· Τόν βασιλέα υμών σταυρώσω; απεκρίθησαν οι αρχιερείς· Ουκ έχομεν βασιλέα ει μη Καίσαρα. 16 τότε ούν παρέδωκεν αυτόν αυτοίς ίνα σταυρωθή…» (Ιω.19, 1-15).
10 λέγει ούν αυτώ ο Πιλάτος· Εμοί ου λαλείς; ουκ οίδας ότι εξουσίαν έχω σταυρώσαί σε και εξουσίαν έχω απολύσαί σε; 11 απεκρίθη Ιησούς· Ουκ είχες εξουσίαν ουδεμίαν κατ' εμού, ει μη ήν δεδομένον σοι άνωθεν· διά τούτο ο παραδιδούς με σοι μείζονα αμαρτίαν έχει. 12 εκ τούτου εζήτει ο Πιλάτος απολύσαι αυτόν· οι δε Ιουδαίοι έκραζον λέγοντες· Εάν τούτον απολύσης, ουκ εί φίλος τού Καίσαρος. πάς ο βασιλέα εαυτόν ποιών αντιλέγει τώ Καίσαρι. 13 ο ούν Πιλάτος ακούσας τούτον τον λόγον ήγαγεν έξω τον Ιησούν, και εκάθισεν επί τού βήματος εις τόπον λεγόμενον Λιθόστρωτον, Εβραϊστί δε Γαββαθά· 14 ήν δε παρασκευή τού πάσχα, ώρα δε ωσεί έκτη· και λέγει τοίς Ιουδαίοις· Ίδε ο βασιλεύς υμών. 15 οι δε εκραύγασαν· Άρον άρον, σταύρωσον αυτόν. λέγει αυτοίς ο Πιλάτος· Τόν βασιλέα υμών σταυρώσω; απεκρίθησαν οι αρχιερείς· Ουκ έχομεν βασιλέα ει μη Καίσαρα. 16 τότε ούν παρέδωκεν αυτόν αυτοίς ίνα σταυρωθή…» (Ιω.19, 1-15).
Η συνομιλία έγινε στα ελληνικά!..
Σε
δύο τηλεοπτικές εκπομπές που κάναμε στο παρελθόν με τον (αείμνηστο
σήμερα) φίλο μου, συγγραφέα και ιστορικό ερευνητή Διονύση Γ. Χιώνη, όπου
παρουσιάζαμε το βιβλίο του: «Μιλούσε ο Χριστός ελληνικά;», μεταξύ άλλων
αναφέρθηκαν τα εξής:
«... Μα και
όταν συνελήφθη ο Χριστός, μας λέει ο Ευαγγελιστής: «Οι αρχιερείς και οι
υπηρέτες, εκραύγασαν λέγοντες˙ σταύρωσον, σταύρωσον αυτόν. Λέγει αυτοίς ο
Πιλάτος λάβετε αυτόν υμείς και σταυρώσατε˙ εγώ γαρ ουχ ευρίσκω εν αυτώ
αιτίαν. Απεκρίθησαν αυτώ οι Ιουδαίοι˙ ημείς νόμον έχομεν και κατά τον
νόμον ημών οφείλει αποθανείν ότι εαυτόν υιόν Θεού εποίησεν». (Ιωάν. 19,
6-7)
Και αλλού: «Και εισήλθεν (ο Πιλάτος) εις το Πραιτώριον και λέγει τω Ιησού˙ πόθεν ει σύ; ο δε Ιησούς απόκρισιν ουκ έδωκεν αυτώ. Λέγει ουν αυτώ ο Πιλάτος εμοί ου λαλείς; Ουκ οίδας ότι εξουσίαν έχω σταυρώσαι σε και εξουσίαν έχω απολύσαι σε; Απεκρίθη Ιησούς ουκ είχες εξουσίαν ουδεμίαν κατ’ εμού, ει μη ην σοι δεδομένον άνωθεν». ( Ιωάν. 19,9-11).
Θα ήταν λοιπόν πολύ αφελές να πιστέψη κανείς έστω και προς στιγμήν ότι ο περήφανος αυτός Ρωμαίος κυβερνήτης, ο άνθρωπος της κραταιάς Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, θα μιλούσε μαζί με το Χριστό και τους Εβραίους γλώσσα αραμαϊκή ή εβραϊκή τη στιγμή που, όπως είναι γνωστό, ήξερε μόνο λατινικά και ελληνικά.
Τώρα, ίσως κάποιοι ρωτήσουν, γιατί δεν τους μίλαγε λατινικά; Μα γιατί είναι ιστορικώς εξακριβωμένο ότι η λατινική γλώσσα ποτέ δεν μιλήθηκε από το λαό της Ανατολής. Άλλωστε, όλοι στην Ιερουσαλήμ γνώριζαν να μιλούν μόνο την ελληνική γλώσσα.
Μια γλώσσα που έχουμε καθήκον να τη διαφυλάξουμε εμείς οι Έλληνες ως κόρη οφθαλμού. Και αυτό, βέβαια όχι από στείρο εθνικισμό, αλλά από πεποίθηση ότι ο Ελληνισμός του τότε, του σήμερα και του αύριο (γλώσσα- πολιτισμός – φιλοσοφία – επιστήμες – τέχνες) εξέφραζε, εκφράζει και θα εκφράζει τον άνθρωπο στην ανώτερη αξία του.
Ας το προσέξουμε τώρα όσο ποτέ άλλοτε όλοι μας σήμερα που «οι καιροί ου μενετοί». Σήμερα που τα σχέδια των εχθρών του Ελληνισμού δεν είναι άλλα, παρά ο οριστικός και παντελής αφανισμός της Ελλάδας μας.
Αναμφιβόλως ο Ιησούς Χριστός μιλούσε τόσο πολύ την ελληνική γλώσσα σαν να ήταν μητρική Του και αυτό μπορούμε να το συναγάγουμε απ’ τα όσα στοιχεία μέσα σε τούτο το βιβλίο αναφέρω.
Βλέπουμε ότι σ’ όλη τη ζωή Του διδάσκει και μιλά μόνον προς τους Εβραίους των ελληνικών πόλεων της Γαλιλαίας, που όπως μας βεβαιώνουν οι τότε ιστορικοί, μιλιόταν μόνο η Κοινή ελληνική γλώσσα. Όμως δεν παραλείπει να μιλά και στους Έλληνες αποίκους, κατοίκους της Γαλιλαίας και των γύρω από αυτή ελληνιστικών πόλεων και χωριών, όπως της ελληνικής Δεκαπόλεως, της Περαίας, της Τραχωνίτιδας χώρας και της Φοινίκης, οι κάτοικοι των οποίων δεν μιλούσαν την αραμαϊκή. Ποτέ δεν εδίδαξε στην ύπαιθρο της Σαμάρειας και της Ιουδαίας γιατί στα χωριά αυτά μιλιόταν μια ελληνορωμαϊκή διάλεκτος.
Μπορεί βέβαια για πολύ μικρό διάστημα να μίλησε στα Ιεροσόλυμα, αλλά μόνο στις μεγάλες θρησκευτικές γιορτές των Εβραίων˙ και τούτο γιατί τότε βρισκόντουσαν εκεί άνθρωποι (προσκυνητές) από όλες τις χώρες και τα χωριά της Παλαιστίνης που μιλούσαν την ελληνική Κοινή».
Και αλλού: «Και εισήλθεν (ο Πιλάτος) εις το Πραιτώριον και λέγει τω Ιησού˙ πόθεν ει σύ; ο δε Ιησούς απόκρισιν ουκ έδωκεν αυτώ. Λέγει ουν αυτώ ο Πιλάτος εμοί ου λαλείς; Ουκ οίδας ότι εξουσίαν έχω σταυρώσαι σε και εξουσίαν έχω απολύσαι σε; Απεκρίθη Ιησούς ουκ είχες εξουσίαν ουδεμίαν κατ’ εμού, ει μη ην σοι δεδομένον άνωθεν». ( Ιωάν. 19,9-11).
Θα ήταν λοιπόν πολύ αφελές να πιστέψη κανείς έστω και προς στιγμήν ότι ο περήφανος αυτός Ρωμαίος κυβερνήτης, ο άνθρωπος της κραταιάς Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, θα μιλούσε μαζί με το Χριστό και τους Εβραίους γλώσσα αραμαϊκή ή εβραϊκή τη στιγμή που, όπως είναι γνωστό, ήξερε μόνο λατινικά και ελληνικά.
Τώρα, ίσως κάποιοι ρωτήσουν, γιατί δεν τους μίλαγε λατινικά; Μα γιατί είναι ιστορικώς εξακριβωμένο ότι η λατινική γλώσσα ποτέ δεν μιλήθηκε από το λαό της Ανατολής. Άλλωστε, όλοι στην Ιερουσαλήμ γνώριζαν να μιλούν μόνο την ελληνική γλώσσα.
Μια γλώσσα που έχουμε καθήκον να τη διαφυλάξουμε εμείς οι Έλληνες ως κόρη οφθαλμού. Και αυτό, βέβαια όχι από στείρο εθνικισμό, αλλά από πεποίθηση ότι ο Ελληνισμός του τότε, του σήμερα και του αύριο (γλώσσα- πολιτισμός – φιλοσοφία – επιστήμες – τέχνες) εξέφραζε, εκφράζει και θα εκφράζει τον άνθρωπο στην ανώτερη αξία του.
Ας το προσέξουμε τώρα όσο ποτέ άλλοτε όλοι μας σήμερα που «οι καιροί ου μενετοί». Σήμερα που τα σχέδια των εχθρών του Ελληνισμού δεν είναι άλλα, παρά ο οριστικός και παντελής αφανισμός της Ελλάδας μας.
Αναμφιβόλως ο Ιησούς Χριστός μιλούσε τόσο πολύ την ελληνική γλώσσα σαν να ήταν μητρική Του και αυτό μπορούμε να το συναγάγουμε απ’ τα όσα στοιχεία μέσα σε τούτο το βιβλίο αναφέρω.
Βλέπουμε ότι σ’ όλη τη ζωή Του διδάσκει και μιλά μόνον προς τους Εβραίους των ελληνικών πόλεων της Γαλιλαίας, που όπως μας βεβαιώνουν οι τότε ιστορικοί, μιλιόταν μόνο η Κοινή ελληνική γλώσσα. Όμως δεν παραλείπει να μιλά και στους Έλληνες αποίκους, κατοίκους της Γαλιλαίας και των γύρω από αυτή ελληνιστικών πόλεων και χωριών, όπως της ελληνικής Δεκαπόλεως, της Περαίας, της Τραχωνίτιδας χώρας και της Φοινίκης, οι κάτοικοι των οποίων δεν μιλούσαν την αραμαϊκή. Ποτέ δεν εδίδαξε στην ύπαιθρο της Σαμάρειας και της Ιουδαίας γιατί στα χωριά αυτά μιλιόταν μια ελληνορωμαϊκή διάλεκτος.
Μπορεί βέβαια για πολύ μικρό διάστημα να μίλησε στα Ιεροσόλυμα, αλλά μόνο στις μεγάλες θρησκευτικές γιορτές των Εβραίων˙ και τούτο γιατί τότε βρισκόντουσαν εκεί άνθρωποι (προσκυνητές) από όλες τις χώρες και τα χωριά της Παλαιστίνης που μιλούσαν την ελληνική Κοινή».
Τι λέει ο Λεωνίδας Ιω. Φιλιππίδης
Ο
άλλος μεγάλος Καθηγητής της Ιστορίας των Θρησκευμάτων της Θεολογικής
Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, Λεωνίδας Ιω. Φιλιππίδης, εις το έργο
του: «ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΗΣ ΚΑΙΝΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ ΕΞ ΑΠΟΨΕΩΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΚΑΙ
ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΚΗΣ» (Αθήνα 1958) υποστηρίζει ότι: «Ο Καίσαρ ευρίσκει
ελληνικήν γραφήν και γλώσσαν». Και πιο κάτω: «άρα και εν Παλαιστίνη ήτο η
ελληνική». Εις την σελίδα 539 του εν λόγω βιβλίου του υποστηρίζει,
πέραν των άλλων ότι:
«Ο Πιλάτος εγνώριζε την ελληνικήν, ήτις ήτο τότε η κρατούσα εν τη οικουμένη γλώσσα, της λατινικής περιοριζόμενης μόνον εν τω στρατώ, 56 αλλ’ η μετά των αραμαϊστί λαλούντων Εβραίων χρησιμοποίησις υπ’ αυτού της ελληνικής είναι απίθανον μόνον κατά τον εν τω εσωτερικώ του Πραιτωρίου διάλογον του Πιλάτου μετά του Ιησού, 57 όστις εν τη παγγνωσία αυτού εγνώριζε και ηδύνατο λαλείν πάσαν γλώσσαν και την ελληνικήν άρα, δεν αποκλείεται η χρησιμοποίησις της ελληνικής ή της λατινικής υπ’ αμφοτέρων.»
«Ο Πιλάτος εγνώριζε την ελληνικήν, ήτις ήτο τότε η κρατούσα εν τη οικουμένη γλώσσα, της λατινικής περιοριζόμενης μόνον εν τω στρατώ, 56 αλλ’ η μετά των αραμαϊστί λαλούντων Εβραίων χρησιμοποίησις υπ’ αυτού της ελληνικής είναι απίθανον μόνον κατά τον εν τω εσωτερικώ του Πραιτωρίου διάλογον του Πιλάτου μετά του Ιησού, 57 όστις εν τη παγγνωσία αυτού εγνώριζε και ηδύνατο λαλείν πάσαν γλώσσαν και την ελληνικήν άρα, δεν αποκλείεται η χρησιμοποίησις της ελληνικής ή της λατινικής υπ’ αμφοτέρων.»
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
Χωρίς
αμφιβολία, η συνομιλία μεταξύ Ποντίου Πιλάτου και Ιησού Χριστού έγινε
στην ελληνική γλώσσα, αφού α) δεν αναφέρουν τα ευαγγέλια την ύπαρξη
κάποιου διερμηνέα και β) η ελληνική γλώσσα ήταν διαδεδομένη παντού και
οι πάντες γνώριζαν, τουλάχιστον, στην εξελληνισμένη Παλαιστίνη, να
μιλούν και να γράφουν ελληνικά!..(*)
Πηγή
Διαβάστε περισσότερα...
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)