Η έρευνα που κάναμε μέσω του διαδικτύου μας αποκαλύπτει και αυτή είναι η γνώμη του blog οτι στη Σελήνη πήγαμε. Τα στοιχεία όμως που μας έδωσε η NASA είναι πλήρως παραποιημένα και σε αυτό δεν χωράει καμιά αμφιβολία. Θα το διαπιστώσετε άλλωστε μόνοι σας κοιτώντας τις επίσημες αυτές φωτογραφίες της NASA.
Τότε τι τρέχει; Τι εξανάγκασε την NASA να παραποιήσει τις φωτογραφίες;
Την απάντηση μας την δίνει ο πρώην διευθυντής φωτογραφίας της NASA "Βρέθηκαν αρχαίες πόλεις και μηχάνημα τεχνολογίας ελέγχου της βαρύτητας στη Σελήνη"
Ο Τζόστον λέει οτι στη Σελήνη βρήκαν αρχαίες πολιτείες και εξωγήινη τεχνολογία. Οπότε ήταν υποχρεωμένοι να μην μας δώσουν τις πραγματικές εικόνες, αλλά αυτές που γύρισαν σε στούντιο.
Δείτε τις φωτογραφίες και κρίνετε μόνοι σας.
Υπάρχουν χιλιάδες ακόμη τέτοιες φωτογραφίες.
Πριν καταλήξετε όμως σε τελικά συμπεράσματα πρέπει να διαβάσετε οπωσδήποτε τα εξής άρθρα και να τα κρίνετε συνολικά:
" Η αλήθεια πίσω από το SETI(Αναζήτηση Εξωγήινης Ευφυΐας"
"Βρέθηκαν αρχαίες πόλεις και μηχάνημα τεχνολογίας ελέγχου της βαρύτητας στη Σελήνη "
Το δυστύχημα είναι ότι η ακαδημαϊκή κοινότητα της Ελλάδας βρίσκεται σε βαθύ ύπνο και η αιτία είναι οτι αυτοί που προκαλούν την παραπληροφόρηση αυτή, τις παραποιήσεις αυτές των φωτογραφίων που προαναφέραμε, ελέγχουν και τις μεγαλύτερες επιστημονικές εκδόσεις του δυτικού κόσμου. Με αποτέλεσμα η επιστημονική κοινότητα να ενημερώνεται απο έντυπα μη έγκυρα, που έχουν όμως την επίφαση της εγκυρότητας. Δείτε ακόμη δυο σχετικά άρθρα για την παραποίηση:
"ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΑΙ Η ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ"
"ΤΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΣΜΙΘΣΟΝΙΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΓΚΑΛΥΨΕΙΣ"
Στο ίδιο παιχνίδι της παραπληροφόρησης βρίσκεται και το SETI. Σκοπός είναι να αποκριβεί απο την συντριπτική πλειοψηφία της ανθρωπότητας η ύπαρξη εξωγήινης τεχνολογίας.
Προσπαθούν με κάθε τρόπο να εξασφαλίσουν οτι η τεχνολογία αυτή θα είναι διαθέσιμη μόνο απο τους Παγκοσμιοποιητές.Να προσθέσουμε ακόμη οτι οι Παγκοσμιοποιητές γνωρίζουν την ύπαρξη αυτής της τεχνολογίας επιβεβαιωμένα εδω και 300 χρόνια.
Γνωρίζουμε οτι αυτές οι απόψεις προκαλούν έντονες αντιδράσεις. Περιμένουμε τα σχόλιά σας με μετριοπάθεια και αποδεικτικά στοιχεία.
Ο υπολογιστής δείχνει οτι η Γη στην φωτογραφία επικολλήθηκε!
Η σταδιακή εξάλειψη των αποχρώσεων συμπεριλαμβανομένου του μαύρου χρωματος αποκάλυψαν οτι το μαύρο γύρω απο την Γη δεν ταιριάζει με το μαύρο στην υπόλοιπη φωτογραφία, αποκαλύπτωντας ένα ορθογώνιο παραλληλόγραμμο.
Σύννεφο σκόνης αποδεικνύει το ψεύδος της φωτογραφίας του εναέριου χαιρετισμού της σημαίας.
Ο γνωστός χαιρετισμός του John Young με άλμα στον αέρα.
Μια απο τις πιο γνωστές φωτογραφίες του «Apollo 16» είναι αυτή του Charles Duke που τραβάει τον John Young στον αέρα με με χαμηλή βαρύτητα και χαιρετάει την σημαία.
Σε άλλες μελέτες έδειξα γιατί πιστεύω οτι ο Young κρεμάστηκε στον αέρα για την φωτογραφία...και τώρα έχω την απόδειξη οτι η φωτογραφία Χάσελμπλαντ, δεξιά, ήταν μια φωτογραφία που τραβήχτηκε σε στούντιο όχι την ίδια στιγμή με το βίντεο της ίδιας σκηνής, που τραβήχτηκε απο την αντίθετη πλευρά με βιντεοκάμερα «τηλεχειριζόμενη απο το Χιούστον». Τις φωτογραφίες απο το βίντεο τις βλέπουμε πιο πάνω.
Στο βίντεο ο Young τρέχει, σταματάει, λυγίζει τα γόνατά του και πηδά δυνατά... και παρόλο που η βαρύτητα είναι το 1/6 απο αυτή της Γης καταφέρνει να πηδήξει μόλις 45 εκατοστά! Οπως όμως σταματά και πηδά σηκώνει ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΣΥΝΝΕΦΟ ΣΚΟΝΗΣ!
Η φωτογραφία Χάσελμπλαντ δεν δείχνει κανένα σημάδι του τρεξίματος, του σταματήματος ή της σκόνης, παρά τον καλύτερο φακό της κάμερας και την ταχύτητά της.
Πολύ ακριβείς οι φωτογραφίες για λόγια...
Ο «Τσάρλς Ντιούκ» τράβηξε δυο φωτογραφίες απο την Hasselblad του «Τζόν Γιάνγκ» ο οποίος εκτελεί «χαιρετισμό με άλμα» κατα την διάρκεια της αποστολής του «Απόλλο 16», χρησιμοποιώντας μια κάμερα κολλημένη στο στήθος του, αλλά οι φωτογραφίες είναι πολύ τέλειες!
Τα λόγια δεν φθάνουν για να περιγράψουν την τέλεια απάτη που βλέπουμε στις παραπάνω φωτογραφίες. Ο «Γιάνγκ» ξεκίνησε να τρέχει, έφθασε στο σημείο που έκανε το άλμα στον αέρα που η βαρύτητα είναι το 1/6 της Γης.
Δεν άφησε καθόλου πατημασιές και δεν σήκωσε καθόλου σκόνη όπως πήδηξε. «Ο Ντιούκ» τράβηξε την φωτογραφία απο μια απόσταση περίπου 6 μέτρων και στην συνέχεια είπε στον «Γιάνγκ» να κάνει άλλο ένα άλμα για να τραβήξει και άλλη μια φωτογραφία. Χωρίς να πάρει φόρα πριν κάνει το άλμα ο «Γιανγκ» κατάφερε να πηδήξει ακριβώς στο ίδιο σημείο όπως στο πρώτο του άλμα με φόρα και ο Ντιούκ κατάφερε να κρατήσει την φωτογραφική του μηχανή ακριβώς στο ίδιο σημείο και να τραβήξει την φωτογραφία όταν ο Γιάνγκ βρίσκοταν στο ίδιο ακριβώς σημείο με την πρώτη φώτο. Τυχαίο; Ή ο Γιανγκ κρατιόταν απο ένα σχοινί απο την τριγωνική καρτέλα στην κορυφή του PLSS του; Και η θέση της κάμερας είναι πάρα πολύ ακριβής(ελέξτε το με βάση την παραπάνω φώτο που είναι χωρισμένη σε παραλληλόγραμμα) για μια κάμερα που δεν έχει σκόπευτρο και είναι κολλημένη στο στήθος ενός ατόμου που κινείται και φωτογραφίζει ενα άλλο άτομο που επίσης κινείται. Η κάμερα θα ήταν αναγκαίο να τοποθετηθεί σε ένα τρίποδα, τέλεια, πράγμα που μόνο ένας επαγγελματίας φωτογράφος θα μπορούσε να κάνει.
Κρατιέται απο σχοινί;
Η «αντιβαρυτική» μηχανή της NASA;
Καθώς κοιτάμε το βίντεο με τον χαιρετισμό των «Ντιούκ/Γιάνγκ» απο το «Απόλλο 16», πέφτουμε στην επάνω τρομακτική ακολουθία εικόνων. Στη μέση μεταξύ δυο πλαισίων αριστερά και δεξιά. Βλέπουμε να ξεφυτρώνει μια «λάμπα» πάνω απο το κεφάλι του. Αν το βίντεο τρέχει κανονικά δεν μπορούμε να τη δούμε...Αλλά σε μια καρέ-καρέ μελέτη βλέπουμε οτι είναι φωτογραφημένο αντικείμενο και όχι τεχνούργημα. Σε μεγέθυνση φαίνεται να είναι κάτι σαν ράβδος με δαχτυλίδι στο πάνω μέρος της και βγαίνει απο το πίσω μέρος της στολής, πίσω απο μια μικρή τριγωνική τεχνητή καρτέλα. Είναι ξεκάθαρο οτι δεν πρόκειται για την κεραία επικοινωνίας η οποία ήταν στην μπροστινή αριστερή γωνία του σακιδίου. Δεν ταιριάζει με κανέναν εξοπλισμό της NASA για τη Σελήνη. Θα μπορούσε να είναι μια απόδειξη της ύπαρξης μιας συσκευής με την οποία οι αστροναύτες μπορούσαν να κάνουν τα πηδήματα με τις βαριές στολές τους, σαν να βρίσκονταν πράγματι στη Σελήνη όπου η βαρύτητα είναι το 1/6 της Γης;
Ηταν οι αστροναύτες σαν τον Πίτερ Παν του Μπρόντγουέϊ που κρέμοταν απο κρυμμένα σχοινιά, ωστε να μπορούν να κάνουν αυτά τα πηδήματα αλλά σε ένα στούντιο στη Γη;
Εχοντας μείνει έκπληκτος ζήτησα την βοήθεια ενός ειδικού επιστήμονα που ειδικεύεται στην επεξεργασία φωτογραφιών απο τον υπολογιστή και του ζήτησα να εξετάσει το μικρό βίντεο. Το κοίταξε καρέ-καρέ και βρήκε 23 εικόνες που δείχνουν την ίδια ανωμαλία στην κορυφή των σακιδίων τόσο του Γιάνγκ όσο και του Ντιούκ.
Τα καρέ που βρήκε ήταν τα εξής: 319,320,321,322,323,324,840,841,842,843,844,845,861,862,863,864,1350,1351,1352,1368,1369,1373 και 1374. Ενας δείγμα απο αυτές έχουμε δείξει. Δεν είναι γνωστό γιατί αυτές δεν εμφανίζονται σε όλα τα καρέ.
Ισως οι φωτογραφίες στο βίντεο παραποιήθηκαν πριν την μετάδοση. Αλλά σε αυτή την περίπτωση δεν θα προέρχονται απο το φαγγάρι. Αλλά αν βρίσκοταν στο φεγγάρι, δεν θα χρειάζοταν να προσομοιώσουν την χαμηλή βαρύτητα. Υποψιάζομαι λοιπόν οτι η συσκευή στη στολή των αστροναυτών ήταν μια συσκευή «αντιβαρύτητας» της NASA για να βοηθήσει στην φωτογράφηση σε ένα επίγειο στούντιο.
Πολλές διαφορές στην ίδια εικόνα μέσα σε δυο αποστολές σε δυο μέρες!
Οι αστροναύτες του «Απόλλο 15», ο Σκότ και ο Ιρβιν, βρίσκοταν στο φεγγάρι για 3 ημέρες και έκαναν 3 διαφορετικές αποστολές. Στο τέλος της 2ης πήραν φωτογραφία στην οποία χαιρέτιζαν την σημαία(αριστερή φώτο). Η φώτο περιείχε αρκετά ίχνη οχήματος στο έδαφος και μερικές πατημασιές. Την επόμενη μέρα ξεκίνησαν την καταγραφή έγχρωμου βίντεο(δεξιά φώτο) και επανέλαβαν τον χαιρετισμό στη σημαία σχεδόν απο το ίδιο σημείο. Αλλά κατα τη διάρκεια της «νύχτας» κάποιος άλλαξε το τοπίο.(πορτοκαλί περιοχή). Τα ίχνη του οχήματος εξαφανίστηκαν και στην θέση τους εμφανίστηκαν πολλές πατημασιές απο μπότες. Αλλά τίποτα άλλο δεν είχε μετακινηθεί εκτός απο το βουνό. Ολα ήταν τοποθετημένα το ίδιο ακόμη και ο αστροναύτης που ποζάρει. Συγκρίνετε όλα τα σημεία με βούλες με τη βοήθεια των οριζόντιων γραμμών. Το να πετύχεις την συνοχή μιας τοποθεσίας διαφορετικές ημέρες είναι πραγματικά αξιοσημείωτο στατιστικά. Και τα δυο διαφορετικά τοπία είναι πολύ περισσότερο αξιοσημείωτο....
Σημαία χωρίς σκιά
Ο Νίλ Αρμστρονγκ τράβηξε καταπληκτικές φωτογραφίες του Μπάζ Ολντριν την στιγμή που αυτός χαιρετούσε την σημαία κατα τη διάρκεια της αποστολής «Απόλλο 11». Εντύπωση προκαλεί το πόσο όμοιες είναι οι φωτογραφίες που τράβηξε ο Αρμστρονγκ μεταξύ τους. Είχε και αυτός την κάμερα στο στήθος.
Ο Μπάζ Ολντριν κονταίνει! – Φωτογραφίες απο την αποστολή «Απόλλο 11»
Λάθος φωτισμός του «Απόλλο 11»
Κάτι δεν πάει καλά!
Ο «Μπάζ» στέκεται δίπλα στο πείραμα για τον ηλιακό άνεμο και είναι λίγο ψηλότερος απο την λευκή σημαία.
Ψήλωσε ο Μπαζ Ολντριν;
Στην συνέχεια βλέπουμε τον «Μπάζ» να στέκεται δίπλα στην σημαία του «Απόλλο 11» και είναι σχεδόν το ίδιος ψηλός με την σημαία.
Θα μπορούσαν να είναι αυτες οι δυο φιγούρες με τη στολή μοντέλα σε ένα στημένο στούντιο;
Φως απο όλες τις πλευρές
Ο Κόνραντ τοποθετήθηκε στην θέση αυτή με σχοινί;
Πως έφθασε στο σημείο ο Κόνραντ; Υπάρχουν 7 πατημασιές, όλες σε ένα μέρος κάτω απο τα πόδια του....αλλά δεν υπάρχουν καθόλου πατημασιές που να οδηγούν στο μέρος που πήγε. Τον εναπόθεσαν εκεί;
Πηγή
http://eleftheri-epistimi.blogspot.com/2010/10/nasa.html
Διαβάστε περισσότερα...