Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

ΜΑΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕ Η NASA;

Σημείωση Ελεύθερης Επιστήμης: Αφορμή για αυτό το άρθρο είναι ένας συνεχής διάλογος που γίνεται στο blog με αναγνώστες για την αξιοπιστία της NASA και γενικά του επιστημονικού κατεστημένου. Μας έχουν θέσει πολλές φορές το ερώτημα "πήγαμε πραγματικά στη Σελήνη;"


Η έρευνα που κάναμε μέσω του διαδικτύου μας αποκαλύπτει και αυτή είναι η γνώμη του blog οτι στη Σελήνη πήγαμε. Τα στοιχεία όμως που μας έδωσε η NASA είναι πλήρως παραποιημένα και σε αυτό δεν χωράει καμιά αμφιβολία. Θα το διαπιστώσετε άλλωστε μόνοι σας κοιτώντας τις επίσημες αυτές φωτογραφίες της NASA.


Τότε τι τρέχει; Τι εξανάγκασε την NASA να παραποιήσει τις φωτογραφίες;

Την απάντηση μας την δίνει ο πρώην διευθυντής φωτογραφίας της NASA "Βρέθηκαν αρχαίες πόλεις και μηχάνημα τεχνολογίας ελέγχου της βαρύτητας στη Σελήνη"

Ο Τζόστον λέει οτι στη Σελήνη βρήκαν αρχαίες πολιτείες και εξωγήινη τεχνολογία. Οπότε ήταν υποχρεωμένοι να μην μας δώσουν τις πραγματικές εικόνες, αλλά αυτές που γύρισαν σε στούντιο.

Δείτε τις φωτογραφίες και κρίνετε μόνοι σας.

Υπάρχουν χιλιάδες ακόμη τέτοιες φωτογραφίες.

Πριν καταλήξετε όμως σε τελικά συμπεράσματα πρέπει να διαβάσετε οπωσδήποτε τα εξής άρθρα και να τα κρίνετε συνολικά:

" Η αλήθεια πίσω από το SETI(Αναζήτηση Εξωγήινης Ευφυΐας"

"Βρέθηκαν αρχαίες πόλεις και μηχάνημα τεχνολογίας ελέγχου της βαρύτητας στη Σελήνη "

Το δυστύχημα είναι ότι η ακαδημαϊκή κοινότητα της Ελλάδας βρίσκεται σε βαθύ ύπνο και η αιτία είναι οτι αυτοί που προκαλούν την παραπληροφόρηση αυτή, τις παραποιήσεις αυτές των φωτογραφίων που προαναφέραμε, ελέγχουν και τις μεγαλύτερες επιστημονικές εκδόσεις του δυτικού κόσμου. Με αποτέλεσμα η επιστημονική κοινότητα να ενημερώνεται απο έντυπα μη έγκυρα, που έχουν όμως την επίφαση της εγκυρότητας. Δείτε ακόμη δυο σχετικά άρθρα για την παραποίηση:

"ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΑΙ Η ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ"

"ΤΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΣΜΙΘΣΟΝΙΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΓΚΑΛΥΨΕΙΣ"

Στο ίδιο παιχνίδι της παραπληροφόρησης βρίσκεται και το SETI. Σκοπός είναι να αποκριβεί απο την συντριπτική πλειοψηφία της ανθρωπότητας η ύπαρξη εξωγήινης τεχνολογίας.

Προσπαθούν με κάθε τρόπο να εξασφαλίσουν οτι η τεχνολογία αυτή θα είναι διαθέσιμη μόνο απο τους Παγκοσμιοποιητές.


Να προσθέσουμε ακόμη οτι οι Παγκοσμιοποιητές γνωρίζουν την ύπαρξη αυτής της τεχνολογίας επιβεβαιωμένα εδω και 300 χρόνια.


Γνωρίζουμε οτι αυτές οι απόψεις προκαλούν έντονες αντιδράσεις. Περιμένουμε τα σχόλιά σας με μετριοπάθεια και αποδεικτικά στοιχεία.


Ο υπολογιστής δείχνει οτι η Γη στην φωτογραφία επικολλήθηκε!

Η σταδιακή εξάλειψη των αποχρώσεων συμπεριλαμβανομένου του μαύρου χρωματος αποκάλυψαν οτι το μαύρο γύρω απο την Γη δεν ταιριάζει με το μαύρο στην υπόλοιπη φωτογραφία, αποκαλύπτωντας ένα ορθογώνιο παραλληλόγραμμο.

Σύννεφο σκόνης αποδεικνύει το ψεύδος της φωτογραφίας του εναέριου χαιρετισμού της σημαίας.


Ο γνωστός χαιρετισμός του John Young με άλμα στον αέρα.

Μια απο τις πιο γνωστές φωτογραφίες του «Apollo 16» είναι αυτή του Charles Duke που τραβάει τον John Young στον αέρα με με χαμηλή βαρύτητα και χαιρετάει την σημαία.

Σε άλλες μελέτες έδειξα γιατί πιστεύω οτι ο Young κρεμάστηκε στον αέρα για την φωτογραφία...και τώρα έχω την απόδειξη οτι η φωτογραφία Χάσελμπλαντ, δεξιά, ήταν μια φωτογραφία που τραβήχτηκε σε στούντιο όχι την ίδια στιγμή με το βίντεο της ίδιας σκηνής, που τραβήχτηκε απο την αντίθετη πλευρά με βιντεοκάμερα «τηλεχειριζόμενη απο το Χιούστον». Τις φωτογραφίες απο το βίντεο τις βλέπουμε πιο πάνω.
Στο βίντεο ο Young τρέχει, σταματάει, λυγίζει τα γόνατά του και πηδά δυνατά... και παρόλο που η βαρύτητα είναι το 1/6 απο αυτή της Γης καταφέρνει να πηδήξει μόλις 45 εκατοστά! Οπως όμως σταματά και πηδά σηκώνει ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΣΥΝΝΕΦΟ ΣΚΟΝΗΣ!
Η φωτογραφία Χάσελμπλαντ δεν δείχνει κανένα σημάδι του τρεξίματος, του σταματήματος ή της σκόνης, παρά τον καλύτερο φακό της κάμερας και την ταχύτητά της.

Πολύ ακριβείς οι φωτογραφίες για λόγια...



Ο «Τσάρλς Ντιούκ» τράβηξε δυο φωτογραφίες απο την Hasselblad του «Τζόν Γιάνγκ» ο οποίος εκτελεί «χαιρετισμό με άλμα» κατα την διάρκεια της αποστολής του «Απόλλο 16», χρησιμοποιώντας μια κάμερα κολλημένη στο στήθος του, αλλά οι φωτογραφίες είναι πολύ τέλειες!

Τα λόγια δεν φθάνουν για να περιγράψουν την τέλεια απάτη που βλέπουμε στις παραπάνω φωτογραφίες. Ο «Γιάνγκ» ξεκίνησε να τρέχει, έφθασε στο σημείο που έκανε το άλμα στον αέρα που η βαρύτητα είναι το 1/6 της Γης.

Δεν άφησε καθόλου πατημασιές και δεν σήκωσε καθόλου σκόνη όπως πήδηξε. «Ο Ντιούκ» τράβηξε την φωτογραφία απο μια απόσταση περίπου 6 μέτρων και στην συνέχεια είπε στον «Γιάνγκ» να κάνει άλλο ένα άλμα για να τραβήξει και άλλη μια φωτογραφία. Χωρίς να πάρει φόρα πριν κάνει το άλμα ο «Γιανγκ» κατάφερε να πηδήξει ακριβώς στο ίδιο σημείο όπως στο πρώτο του άλμα με φόρα και ο Ντιούκ κατάφερε να κρατήσει την φωτογραφική του μηχανή ακριβώς στο ίδιο σημείο και να τραβήξει την φωτογραφία όταν ο Γιάνγκ βρίσκοταν στο ίδιο ακριβώς σημείο με την πρώτη φώτο. Τυχαίο; Ή ο Γιανγκ κρατιόταν απο ένα σχοινί απο την τριγωνική καρτέλα στην κορυφή του PLSS του; Και η θέση της κάμερας είναι πάρα πολύ ακριβής(ελέξτε το με βάση την παραπάνω φώτο που είναι χωρισμένη σε παραλληλόγραμμα) για μια κάμερα που δεν έχει σκόπευτρο και είναι κολλημένη στο στήθος ενός ατόμου που κινείται και φωτογραφίζει ενα άλλο άτομο που επίσης κινείται. Η κάμερα θα ήταν αναγκαίο να τοποθετηθεί σε ένα τρίποδα, τέλεια, πράγμα που μόνο ένας επαγγελματίας φωτογράφος θα μπορούσε να κάνει.

Κρατιέται απο σχοινί;



Η «αντιβαρυτική» μηχανή της NASA;


Καθώς κοιτάμε το βίντεο με τον χαιρετισμό των «Ντιούκ/Γιάνγκ» απο το «Απόλλο 16», πέφτουμε στην επάνω τρομακτική ακολουθία εικόνων. Στη μέση μεταξύ δυο πλαισίων αριστερά και δεξιά. Βλέπουμε να ξεφυτρώνει μια «λάμπα» πάνω απο το κεφάλι του. Αν το βίντεο τρέχει κανονικά δεν μπορούμε να τη δούμε...Αλλά σε μια καρέ-καρέ μελέτη βλέπουμε οτι είναι φωτογραφημένο αντικείμενο και όχι τεχνούργημα. Σε μεγέθυνση φαίνεται να είναι κάτι σαν ράβδος με δαχτυλίδι στο πάνω μέρος της και βγαίνει απο το πίσω μέρος της στολής, πίσω απο μια μικρή τριγωνική τεχνητή καρτέλα. Είναι ξεκάθαρο οτι δεν πρόκειται για την κεραία επικοινωνίας η οποία ήταν στην μπροστινή αριστερή γωνία του σακιδίου. Δεν ταιριάζει με κανέναν εξοπλισμό της NASA για τη Σελήνη. Θα μπορούσε να είναι μια απόδειξη της ύπαρξης μιας συσκευής με την οποία οι αστροναύτες μπορούσαν να κάνουν τα πηδήματα με τις βαριές στολές τους, σαν να βρίσκονταν πράγματι στη Σελήνη όπου η βαρύτητα είναι το 1/6 της Γης;
Ηταν οι αστροναύτες σαν τον Πίτερ Παν του Μπρόντγουέϊ που κρέμοταν απο κρυμμένα σχοινιά, ωστε να μπορούν να κάνουν αυτά τα πηδήματα αλλά σε ένα στούντιο στη Γη;
Εχοντας μείνει έκπληκτος ζήτησα την βοήθεια ενός ειδικού επιστήμονα που ειδικεύεται στην επεξεργασία φωτογραφιών απο τον υπολογιστή και του ζήτησα να εξετάσει το μικρό βίντεο. Το κοίταξε καρέ-καρέ και βρήκε 23 εικόνες που δείχνουν την ίδια ανωμαλία στην κορυφή των σακιδίων τόσο του Γιάνγκ όσο και του Ντιούκ.
Τα καρέ που βρήκε ήταν τα εξής: 319,320,321,322,323,324,840,841,842,843,844,845,861,862,863,864,1350,1351,1352,1368,1369,1373 και 1374. Ενας δείγμα απο αυτές έχουμε δείξει. Δεν είναι γνωστό γιατί αυτές δεν εμφανίζονται σε όλα τα καρέ.
Ισως οι φωτογραφίες στο βίντεο παραποιήθηκαν πριν την μετάδοση. Αλλά σε αυτή την περίπτωση δεν θα προέρχονται απο το φαγγάρι. Αλλά αν βρίσκοταν στο φεγγάρι, δεν θα χρειάζοταν να προσομοιώσουν την χαμηλή βαρύτητα. Υποψιάζομαι λοιπόν οτι η συσκευή στη στολή των αστροναυτών ήταν μια συσκευή «αντιβαρύτητας» της NASA για να βοηθήσει στην φωτογράφηση σε ένα επίγειο στούντιο.

Πολλές διαφορές στην ίδια εικόνα μέσα σε δυο αποστολές σε δυο μέρες!


Οι αστροναύτες του «Απόλλο 15», ο Σκότ και ο Ιρβιν, βρίσκοταν στο φεγγάρι για 3 ημέρες και έκαναν 3 διαφορετικές αποστολές. Στο τέλος της 2ης πήραν φωτογραφία στην οποία χαιρέτιζαν την σημαία(αριστερή φώτο). Η φώτο περιείχε αρκετά ίχνη οχήματος στο έδαφος και μερικές πατημασιές. Την επόμενη μέρα ξεκίνησαν την καταγραφή έγχρωμου βίντεο(δεξιά φώτο) και επανέλαβαν τον χαιρετισμό στη σημαία σχεδόν απο το ίδιο σημείο. Αλλά κατα τη διάρκεια της «νύχτας» κάποιος άλλαξε το τοπίο.(πορτοκαλί περιοχή). Τα ίχνη του οχήματος εξαφανίστηκαν και στην θέση τους εμφανίστηκαν πολλές πατημασιές απο μπότες. Αλλά τίποτα άλλο δεν είχε μετακινηθεί εκτός απο το βουνό. Ολα ήταν τοποθετημένα το ίδιο ακόμη και ο αστροναύτης που ποζάρει. Συγκρίνετε όλα τα σημεία με βούλες με τη βοήθεια των οριζόντιων γραμμών. Το να πετύχεις την συνοχή μιας τοποθεσίας διαφορετικές ημέρες είναι πραγματικά αξιοσημείωτο στατιστικά. Και τα δυο διαφορετικά τοπία είναι πολύ περισσότερο αξιοσημείωτο....

Σημαία χωρίς σκιά


Ο Νίλ Αρμστρονγκ τράβηξε καταπληκτικές φωτογραφίες του Μπάζ Ολντριν την στιγμή που αυτός χαιρετούσε την σημαία κατα τη διάρκεια της αποστολής «Απόλλο 11». Εντύπωση προκαλεί το πόσο όμοιες είναι οι φωτογραφίες που τράβηξε ο Αρμστρονγκ μεταξύ τους. Είχε και αυτός την κάμερα στο στήθος.

Ο Μπάζ Ολντριν κονταίνει! – Φωτογραφίες απο την αποστολή «Απόλλο 11»


Λάθος φωτισμός του «Απόλλο 11»


Κάτι δεν πάει καλά!



Ο «Μπάζ» στέκεται δίπλα στο πείραμα για τον ηλιακό άνεμο και είναι λίγο ψηλότερος απο την λευκή σημαία.

Ψήλωσε ο Μπαζ Ολντριν;
Στην συνέχεια βλέπουμε τον «Μπάζ» να στέκεται δίπλα στην σημαία του «Απόλλο 11» και είναι σχεδόν το ίδιος ψηλός με την σημαία.
Θα μπορούσαν να είναι αυτες οι δυο φιγούρες με τη στολή μοντέλα σε ένα στημένο στούντιο;

Φως απο όλες τις πλευρές



Ο Κόνραντ τοποθετήθηκε στην θέση αυτή με σχοινί;


Πως έφθασε στο σημείο ο Κόνραντ; Υπάρχουν 7 πατημασιές, όλες σε ένα μέρος κάτω απο τα πόδια του....αλλά δεν υπάρχουν καθόλου πατημασιές που να οδηγούν στο μέρος που πήγε. Τον εναπόθεσαν εκεί;

Πηγή
http://eleftheri-epistimi.blogspot.com/2010/10/nasa.html
Διαβάστε περισσότερα...

ΑΕΚ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ 1-0 (24-10-2010)


Το ντέρμπι τελείωσε νωρίς. Από τη στιγμή που ο Τζεμπούρ σκόραρε μόλις στο 4ο λεπτό κι έτσι όπως έπαιζε ο Παναθηναϊκός, ήταν σχεδόν αδύνατο να μη νικήσει η ΑΕΚ (1-0) πλησιάζοντας τους "πράσινους" στον ένα βαθμό. Στο -4 ο ΠΑΟ από την κορυφή.

Η ΑΕΚ έβαλε το γκολ νωρίς, αλλά ήταν πολύ καλύτερη από τον Παναθηναϊκό। Το ντέρμπι του ΟΑΚΑ βάφτηκε στα "κιτρινόμαυρα" χάρη στο ωραίο πλασέ του Ράφικ Τζεμπούρ μόλις στο τέταρτο λεπτό κι αφού είχε προηγηθεί ολέθριο λάθος του Σαριέγκι. Πρώτη ήττα για τον Παναθηναϊκό, που είχε απουσίες αλλά ήταν και ακίνδυνος για ενενήντα σχεδόν λεπτά! Αποδεκατίστηκε και η ΑΕΚ, που είχε, όμως προσανατολισμούς και έπαιζε...ποδόσφαιρο.

Διαιτητής: Σιδηρόπουλος

Βοηθοί: Σαραϊδάρης-Βασιλειάδη

Κίτρινες κάρτες: Μπερνς, Γκαρθία

Γκολ: 4' Τζεμπούρ (1-0)

ΑΕΚ: Σάχα, Αργυρίου, Νταντόμο (83 Καράμπελας), Δέλλας, Νασούτι, Καφές, Λαγός, Μάκος (66' Γκέντζογλου), Γκερέιρο (74 Λεονάρντο), Μπερνς, Τζεμπούρ

Παναθηναϊκός: Τζόρβας, Βύντρα, Σπυρόπουλος (84 Ιωαννίδης), Μπουμσόνγκ, Σαριέγκι (71 Μαυρίας), Κατσουράνης, Σιμάο (46 Καραγκούνης), Ζιλμπέρτο, Γκαρθία, Χριστοδουλόπουλος, Σισέ.

Εκπλήξεις γκάφα και 0-1

Η ΑΕΚ ξεκίνησε με ένα περίεργο σχήμα, τουλάχιστον όσον αφορά στα πρόσωπα, καθώς οι οπαδοί της είδαν μάλλον με απορία τα ονόματα του Γκερέιρο και του Νταvτόμο στην βασική ενδεκάδα. Ο Χιμένεθ έκρυβε εκπλήξεις στην κατάρτιση του 4-2-3-1, ενώ ο Νιόπλιας με την τριάδα Ζιλμπέρτο, Κατσουράνη και Σιμάο, έδειχνε να πηγαίνει πιο "συντηρητικά" το παιχνίδι.

Πριν, πάντως, ζεσταθούν οι δυο ομάδες η ΑΕΚ μπήκε μπροστά στο σκορ! Ο Γιόσου Σαριέγκι προσπαθώντας να ελέγξει την κίνηση του Μπουμσόνγκ, έχασε την ισορροπία του και η κεφαλιά που έκανε ουσιαστικά ...έστρωσε τη μπάλα στον σέντερ-φορ της "Ένωσης". Ο Αλγερινός, έχοντας το πεδίο ελεύθερο (ο Μπουμσόνγκ δεν πρόλαβε να δώσει βοήθεια) πήρε τη μπάλα και πλάσαρε ιδανικά τον Τζόρβα γράφοντας το 0-1.

Ο Παναθηναϊκός που είχε προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί την απειρία του Αργυρίου, στέλνοντας τη μπάλα προς τα αριστερά και στον Χριστοδουλόπουλο, έβλεπε τους γηπεδούχους να αποκτούν αέρα και ψυχολογία.

Η ΑΕΚ άρχισε να πατάει γερά στο χορτάρι, αφού έτσι κι αλλιώς ο Παναθηναϊκός ήταν δύσκολο να "κάνει παιχνίδι", με τον Σισέ απομονωμένο στην επίθεση. Ο Καφές έκανε καλή δουλειά, ο Αργυρίου άρχισε να συνέρχεται από τα δεξιά και η πρόθεση των "κιτρινόμαυρων", προφανώς με εντολή του Χιμένεθ ήταν εμφανής. Πίεση από ψηλά, ειδικά στους επιρρεπείς στο λάθος στόπερ των "πρασίνων".

Ο ΠΑΟ είχε κοπεί στη μέση, αφού ούτε ο Γκαρθία που ήταν στο δεξί άκρο της μεσαίας γραμμής μπορούσε να προσφέρει λύσεις.

'Αλλη φάση, πάντως, εκτός από το γκολ δεν είχε βγει στη συμπλήρωση μισής ώρας ντέρμπι. Άντε να πούμε για την κεφαλιά του Δέλλα στο 34, από το καλοχτυπημένο φάουλ του Μπερνς.

Από το πουθενά δοκάρι

Η πρώτη φορά που ο Παναθηναϊκός φάνηκε απειλητικός ήταν στο 41, όταν ο Λουίς Γκαρθία, έκανε μια ατομική προσπάθεια κέρδισε την κόντρα και σούταρε δυνατά. Τα πόδια των αμυντικών της ΑΕΚ και το δοκάρι έσωσαν τον Σάχα. Δεν ήταν πάντως από κάποια οργανωμένη προσπάθεια και γι αυτό, ο Νιόπλιας είχε δώσει, ήδη, εντολή για προθέρμανση στον Καραγκούνη. Ίσως, μάλιστα, να είχε, ήδη, αργήσει!

Η ΑΕΚ απάντησε στην ευκαιρία του ΠΑΟ, με ένα ωραίο συνδυασμό Μπερνς-Τζεμπούρ, με τη μπάλα να φτάνει στον Γκερέιρο, που σημάδεψε τα...περιστέρια στο 44. Ένα λεπτό αργότερα, ο Γκαρθία έκανε λάθος και ο Λαγός σούταρε δυνατά αλλά η μπάλα έφυγε άουτ από το αριστερό δοκάρι του Τζόρβα.

Καραγκούνης και απειλή ΑΕΚ

Ο Νιόπλιας έριξε στο ξεκίνημα της επανάληψης τον Καραγκούνη αποσύροντας τον Σιμάο, ο Χιμένεθ έμεινε με τους ίδιους και η ΑΕΚ απείλησε πρώτη, όταν ο Νταντόμο έπιασε δυνατό σουτ, που παραλίγο να αιφνιδιάσει τον Τζόρβα (έδιωξε σε κόρνερ). Η δεύτερη ήταν και πιο ... κλασική ευκαιρία. Ο Νταντόμο αλώνισε από τα αριστερά, έβγαλε ωραία σέντρα, ο Τζεμπούρ βρέθηκε μόνος του στη περιοχή, αλλά δεν πήδηξε στον σωστό χρόνο και δε μπόρεσε να σκοράρει!

Αμέσως μετά, ο Σισέ πήρε για πρώτη φορά στο ματς (!) μια σωστή πάσα, εξαπέλυσε τη βολίδα που πέρασε άουτ, όμως, από τα δοκάρια του Σάχα.

Η "Ένωση", ωστόσο, έδειχνε ορεξάτη. Κι είχε συνδυασμούς. Όπως αυτός του Γκερέιρο με τον Τζεμπούρ, που έβγαλε τον Αλγερινό σε φάση για σουτ, που πέρασε, όμως, άουτ. Η ΑΕΚ πήγαινε από αριστερά, όπου ο Σπυρόπουλος έμενε αρκετές φορές μόνος του, με έναν και δυο παίκτες (Νταντόμο-Λαγός) καθώς ο Γκαρθία δεν μπορούσε να ακολουθήσει και να δώσει βοήθειες.

Ο Παναθηναϊκός προσπάθησε να έχει κατοχή της μπάλας, αλλά και πάλι δε μπορούσε να δημιουργήσει κάτι καλό για να αξιοποιήσει τον Σισέ, που έμοιαζε ολομόναχος στην επίθεση. Στο 64 ο Τζόρβας έσωσε με ωραία απόκρουση το καλό σουτ του Λαγού, από την πάσα του Τζεμπούρ.

Τραυματισμοί και ρίσκο Νιόπλια

Κάπου εκεί η ΑΕΚ ατύχησε. Ο Μάκος, που είχε δώσει πολλές μάχες μέχρι τότε στη μεσαία γραμμή, τραυματίστηκε. Στη θέση του (στο 66) πέρασε ο λίγο πιο αργός Γκέντζογλου. Η πρώτη φάση του Παναθηναϊκού, με την ΑΕΚ να έχει αυτή τη σύνθεση, βρήκε τους "πράσινους" να αλλάζουν τέσσερις φορές τη μπάλα στον καλύτερό τους συνδυασμό. Ο Σισέ, όμως, πλάσαρε χωρίς δύναμη. Τρία λεπτά αργότερα (69), ο Γκαρθία πήρε το ριμπάουντ σούταρε δυνατά αλλά ο Σάχα ήταν στη θέση του.

Ο Νιόπλιας δεν είχε άλλη επιλογή, από να ρισκάρει. Ο Μαυρίας ενίσχυσε τη μεσαία γραμμή και την επίθεση του ΠΑΟ, με τον Σαριέγκι να πηγαίνει στον πάγκο και τον Κατσουράνη να πηγαίνει στόπερ. Φανερή του πρόθεση να βάλει περισσότερους παίκτες στην περιοχή της ΑΕΚ. Είχαμε, όμως, συμπληρώσει 71 λεπτά αγώνα. Στο 74' τραυματιζόταν και ο Γκερέιρο, δίνοντας τη θέση του στον Λεονάρντο.

Στα πουλιά ο Ζιλμπέρτο... και τέλος

Ο Παναθηναϊκός δεν δημιουργούσε, αλλά πάταγε περιοχή. Από την πάσα του Σπυρόπουλου, το πάτημα της μπάλας από τον Σισέ και μια κόντρα έβγαλαν τον Ζιλμπέρτο Σίλβα μόνο του απέναντι στον Σάχα. Στη μεγαλύτερη ευκαιρία του Παναθηναϊκού ο Βραζιλιάνος σούταρε στα πουλιά. Πριν συμπληρωθεί ένα λεπτό κι ενώ ήμασταν ήδη στο 85, ο Λεονάρντο πήρε την κεφαλιά πάσα του Τζεμπούρ, σούταρε δυνατά και ο Τζόρβας απογειώθηκε για να διώξει σε κόρνερ.

Όλα είχαν τελειώσει. Ο Παναθηναϊκός δεν μπορούσε, η ΑΕΚ κράτησε τη μπάλα και μαζί μια πολύ σπουδαία νίκη, με ένα σωρό απουσίες αλλά περισσό πάθος και σαφώς ορθολογική προσέγγιση του παιχνιδιού. Ο Τζεμπούρ έκανε ό,τι ήθελε τον Σαριέγκι και ήταν σπουδαίος. Βάζοντας και το μοναδικό γκολ της ΑΕΚ, ήταν σίγουρα ο MVP.

Μεγάλο ματς από Μάκο, Νταντόμο και Λαγό, ενώ ο Μπερνς ήταν διαρκής κίνδυνος για την άμυνα του Παναθηναϊκού. Αρχοντική και η εμφάνιση του Δέλλα, που έδωσε πολλές λύσεις αν και η άμυνα της ΑΕΚ δεν πιέστηκε.

Δύσκολα μπορεί να βρει κανείς διακριθέντα από τον Παναθηναϊκό. Λίγο ο Βύντρα, λίγο ο Μπουμσόνγκ άντε και ο Τζόρβας που είχε καλές αντιδράσεις μετά το γκολ. Από κει και πέρα το απόλυτο μηδέν...

Χωρίς προβλήματα η διαιτησία του Σιδηρόπουλου, σε ένα ματς, άλλωστε, που δεν είχε και παγίδες!

Πηγή
http://sport24.gr/football/ellada/SuperLeague/aek-panathhnaikos_1-0.600178.html
http://www.youtube.com/watch?v=S6ZBwP4QzCI
Διαβάστε περισσότερα...