Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2010

Αν είχαμε μάγκα πρωθυπουργό...

Η ομιλία του πρωθυπουργού στο Συμβούλιο Αρχηγών κρατών της Ευρώπης:

"Αγαπητοί συνάδελφοι πολιτικοί αρχηγοί των Ευρωπαικών κρατών,

Οπως ξέρετε, το Μάιο με το μαχαίρι στο λαιμό, με βάλατε και υπέγραψα μία δανειακή σύμβαση, προκειμένου να μου δώσετε 110 δις ευρώ, για να μη κηρύξω πτώχευση.

Οπως επίσης γνωρίζετε, αν πτώχευε η χώρα μου, οι δικές σας χώρες θα είχαν υποστεί τεράστιες ζημιές.

Επίσης γνωρίζετε, ότι με τη δανειακή σύμβαση που με αναγκάσατε και υπέγραψα, όχι μόνο δεν χάνουν οι χώρες σας, αλλά κερδίζουν μεγάλα ποσά από τους τοκογλυφικούς τόκους με τους οποίους επιβαρύνατε τη δήθεν βοήθεια προς τη χώρα μου.


Τέλος γνωρίζετε, ότι τα μεγάλα χρέη και η διαφθορά στη χώρα μου, είχαν άμεσους συνεργάτες, αν όχι υποκινητές, τις μεγάλες εταιρείες της Γερμανίας και της Γαλλίαςκαι τους κερδοσκόπους του Λονδρέζικου Σιτυ, οι οποίες κατά τη περίοδο πριν τους Ολυμπιακούς αγώνες, καταλήστεψαν τα χρήματα του Ελληνικού λαού, με το πρόσχημα κατασκευής έργων που ποτέ δεν έγιναν, και κατόπιν με την άυξηση των επιτοκίων δανεισμού.

Με βάση όλα τα παραπάνω, αλλά και δεκάδες άλλα τέτοια συμπεράσματα, από τα οποία προκύπτει ότι βασικοί μέτοχοι, αν όχι υποκινητές της διόγκωσης του χρέους της χώρας μου, είστε εσείς,

ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΔΗΛΩΣΩ,

ΟΤΙ ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΚΗΡΥΞΩ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ.

Εχοντας ακούσει όλους τους επιφανείς οικονομολόγους του κόσμου, διαπιστώνω ότι η βοήθεια που μου παρέχετε, με τους όρους που έχετε επιβαλλει, όχι μόνο δεν βγάζει τη χώρα μου από το αδιέξοδο, αλλά τουναντίον τη σπρώχνει στην εξαθλίωση.

Δεν μπορώ να συναινέσω σε αυτό το έγκλημα εις βάρος της χώρας μου.

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΚΗΡΥΞΩ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΣΕ ΠΤΩΧΕΥΣΗ,

ΑΠΑΙΤΩ:

1.- Το δάνειο των 110 δισεκατομυρίων ευρώ, να μου δοθεί με το επιτόκιο που το λαμβάνουν οι χώρες που μου το χορηγούν, χωρίς επιπλέον τοκογλυφικό ποσοστό επιτοκίου.

2.- Να μου επιστραφούν όλα τα χρήματα που καρπώθηκαν εταιρείες όπως η ΖΗΜΕΝΣ, από τη χώρα μου, χρηματίζοντας δημόσιους λειτουργούς. Τα χρήματα αυτά είναι η διαφορά που προκύπτει από τη τιμή πώλησης των ίδιων υπηρεσιών σε άλλες χώρες. Δηλαδή , αν η Ζήμενς πουλούσε ένα τηλέφωνο 10 ευρώ στις άλλες χώρες, και 25 στην χώρα μου, να μας επιστραφούν τα 15 ευρώ. Επί πλέον να μου δοθούν όλα τα ονόματα όσων χρηματίστηκαν και τα ποσά που πήραν.

3.- Ολα τα δάνεια - ομόλογα, δηλαδή το δημόσιο χρέος της χώρας μου, θα συνεχίσει να τρέχει με επιτόκια Γερμανίας, δηλαδή θα έχουμε κούρεμα των επιτοκίων σε μη τοκογλυφικά επίπεδα.

Αυτά είχα να δηλώσω, και θα βρίσκομαι κλεισμένος στο ξεχοδοχείο μου, αναμένοντας την απάντηση σας μέχρι

τα μεσάνυχτα. Ακριβώς τότε αν δεν έχω απάντηση, θα κηρύξω τη χώρα μου σε στάση πληρωμών, αν μέχρι

τότε δεν έχετε προλάβει να με δολοφονήσετε."

Το φαντάζεστε;;;

Σε λιγώτερο από δύο ώρες, θα είχε λυθεί το πρόβλημα της Ελλάδας.

Γιατί τα λεφτά, που κατά το χοντρό τα φάγαμε μαζί, δεν τα φάγαμε εμείς, τα πήρε πίσω η Ζήμενς, η Χοχτιφ, το C4I, ο Καλατράβα, τα αερόστατα, ο Ζακ Ρογκ, οι Γαλλικές φρεγάτες. Μαζί και οι ντόπιοι συνεργάτες τους.

Ομως , τώρα έχουμε ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ.

ΚΑι είναι και πάλι η Ελλάδα, που έχει τη δυνατότητα να σταματήσει τις κερδοσκοπικές φασιστικές ορδές της Μέρκελ και των ομοίων της.

Η ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ είναι το σύγχρονο ΟΧΙ, που μπορούμε να πούμε.

ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΟΥΜΠΑΛΑ ΟΙ ΒΗΣΙΓΟΤΘΟΙ ΑΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ.

Ομως φαίνεται ότι έχουν χαθεί, οι μάγκες πολιτικοί, από τη χώρα.

Αντε, καληνύχτα, και όταν φτάσουμε, αργά αλλά σταθερά στο επίπεδο της Ρουμανίας, ας επαναστατήσουμε.

(Αναδημοσίευση από το newsit.

Το 60,6% του ρουμανικού πληθυσμού δεν μπορεί ούτε για ένα μήνα να «επιβιώσει» με τις αποταμιεύσεις που διαθέτει σε περίπτωση που χάσει τη δουλειά του.

Το ποσοστό των Ρουμάνων που δεν είναι σε θέση να αντεπεξέλθει στις βασικές υποχρεώσεις, έστω για ένα μήνα, είναι κατά 20% υψηλότερο σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2009, όταν περίπου το 40% του πληθυσμού δήλωσε πως δεν θα μπορούσε να είναι συνεπές προς τις οικονομικές του υποχρεώσεις, αναφέρει έρευνα που διενήργησε η εταιρία Myjob.

Το ποσοστό όσων δήλωσαν πως θα μπορούσαν να ζήσουν από το «κομπόδεμά» τους για 30 ημέρες, εάν ήταν άνεργοι, μειώθηκε στο 21,77%, έναντι 29,35%, της προηγούμενης μέτρησης.

Το 3,58% των πολιτών που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσε πως ήταν σε θέση να αποταμιεύσει χρήματα το 2010 και εκτιμά ότι μπορεί να κάνει χρήση των αποταμιεύσεων για διάστημα έξι μηνών. Στην ίδια κατηγορία, το ποσοστό των πολιτών, το 2009, διαμορφώθηκε σε 7,45%.

Στο γυναικείο πληθυσμό, το ποσοστό όσων δήλωσαν πως δεν είναι σε θέση να ζήσουν από το «κομπόδεμά» τους για ένα μήνα είναι υψηλότερο έναντι του μέσου όρου (63,89%, και ξεπερνά το ποσοστό των ανδρών, το οποίο διαμορφώνεται στο 49,71%).)


Πηγή
http://irasot.capitalblogs.gr/showArticle.asp?id=28606&blid=25