Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Ανέκδοτο : Αποφασίζει ένα ßράδυ ο Χριστός να επισκεφτεί τα Ζωνιανά.

Αποφασίζει ένα ßράδυ ο Χριστός να επισκεφτεί τα Ζωνιανά.
Χτυπάει µια πόρτα, του ανοίγουν ...
-Καλώς τονε τον Σύντεκνο. Κάτσε να ξεκουραστείς
-Μα ξέρετε εγώ είµαι ο ...
-Εδώ πρώτα καθόµαστε και µετά συστηνόµαστε

Τι να κάνει ο Χριστός κάθεται

-Βάλε µωρή Μαρία να φάµε.
-Μα ξέρετε εγώ είµαι ο ...
-Εδώ πρώτα τρώµε και µετά συστηνόµαστε....
Τι να κάνει ο Χριστός τρώει.

-Φέρε µωρή Μαρία το ρατσί να πιούµε που /ρθε ο ξένος
-Μα ξέρετε εγώ είµαι ο ...
-Εδώ πρώτα πίνουµε και µετά συστηνόµαστε

Τι να κάνει ο Χριστός κατεßάζει τσι ρατσιές του.

-Φέρε µωρέ Σήφη τη νέα σοδειά να την δοκιµάσουµε.
--Μα ξέρετε εγώ είµαι ο ...
-Εδώ πρώτα καπνίζουµε και µετά συστηνόµαστε

Τι να κάνει ο Χριστός κατεßάζει δυο τζούρες.

-Και τώρα ωρέ Σύντεκνε ποιος είσαι του λόου σου?
-Είµαι ο Ιησούς Χριστός.
-Στο 'πα ρε Σήφη, εφέτος η σοδειά είναι άπιαστη!!!

Πηγή

http://loutrakiblog.blogspot.com/2011/01/blog-post_915.html