Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

ΟΙ «ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΕΣ» ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ «ΑΠΟΛΥΣΟΥΝ» ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΚΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΦΘΑΝΕΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ!

Πριν από καιρό είχα κάνει ανάρτηση με μία γνωστή μου μακροχρόνια άνεργη με εξώγαμο παιδί - μάλλον αγνώστου πατρός - που ξαφνικά άλλαξαν οι συνθήκες της ζωής της. Έφυγε από το μικρό σπιτάκι της υποβαθμισμένης περιοχής που έμενε με το παιδί της, πήγε σε προάστιο και οδηγεί ένα αρκετά ακριβό αυτοκίνητο. Όπως μου είχε εξομολογηθεί τότε όλα αυτά χάρη στη νέα της δουλειά.

Απόρησα επειδή γνωρίζω την ανεργία που μαστίζει τους Έλληνες και γνωρίζοντας επίσης ότι τα τυπικά της προσόντα είναι ιδιαίτερα φτωχά για κάποιο γραφείο , γνωρίζοντας επίσης ότι αφού δεν έχει καμιά ειδικότητα σε τέχνη και ξέροντας καλά ότι η Ελληνίδα σήμερα είναι απίθανο να βρει εργασία σαν ανειδίκευτη εργάτρια ή κάτι παρόμοιο, τη ρώτησα τι κάνει και έχει τόσο καλές απολαβές και μου είχε πει ότι με λίγες ώρες εργασία την ημέρα αμοίβεται πολύ καλά αλλά έχει ένα μειονέκτημα αυτή η δουλειά. Πρέπει να πηγαίνει και σε επαρχίες σε διαδηλώσεις υπέρ των μεταναστών!!!!
Όπως γίνεται αντιληπτό η κυρία αυτή εργάζεται σε ΜΚΟ!

Δεν την ξαναείδα από τότε ώσπου χθες τηλεφώνησε η μητέρα της στη δική μου μητέρα και ούτε λίγο ούτε πολύ την παρακάλεσε να μας πει να πάμε να συμπαρασταθούμε στις διαδηλώσεις που γίνονται για συμπαράσταση στους καημένους τους πεινασμένους τους ξένους!!!!!!!! Διαφορετικά κινδύνευε η κόρη της να χάσει το ψωμί της!!!!Τη δουλειά της!!!!!

Μετά από αυτό το τηλεφώνημα επικοινώνησα κι εγώ με τη μητέρα της αντιρατσίστριας για να μάθω περισσότερα και να της πω κι εγώ με τη σειρά μου τι είναι στην πραγματικότητα οι «καημένοι και πεινασμένοι ξένοι».
Δεν διαφώνησε μαζί μου σε όσα της εξέθεσα, κι εκείνη είχε την ίδια γνώμη όπως όλοι οι Έλληνες αλλά μου είπε ότι η κόρη της είναι αναστατωμένη, την παρακάλεσε να μιλήσει σε φίλους και γνωστούς γιατί προσπαθούν να μαζέψουν κόσμο για αυτές τις διαμαρτυρίες να φανεί ότι ενδιαφέρονται πολλοί να νομιμοποιηθούν οι ξένοι, γιατί αλλιώς αν αρχίσει το κράτος να κυνηγάει πραγματικά τους παράνομους μετανάστες, θα απολυθεί η κόρη της και μετά «πού θα ξαναβρεί δουλειά;»!
Μου είπε ακόμα ότι αν είχε μια σταθερή δουλειά η κόρη της, δεν θα ανακατευόταν με αυτούς σε καμία περίπτωση αλλά πρέπει κι αυτή να ζήσει και να μεγαλώσει το παιδί της.
Σε αυτό το σημείο και όσον αφορά την προηγούμενη ανάρτηση με αυτό το θέμα, θυμήθηκα ένα σχόλιο αναγνώστη που έλεγε ότι οι ΜΚΟ στρατεύουν άτομα άνεργα, χωρίς προσόντα και με ανάγκες για να τους υπηρετούν πιστά.

Δεν ήθελα να διαπληκτιστώ με μια ταλαιπωρημένη μάνα κι έτσι αποφάσισα να μιλήσω με την ίδια την «αντιρατσίστρια».

Εν ολίγοις της είπα επί λέξει ότι εγώ στη θέση της θα πήγαινα να γίνω πόρνη να εκδίδω το σώμα μου αν είχα ανάγκη, αλλά δεν θα δεχόμουν ποτέ να εκπορνεύσω την Ελλάδα μας, αυτή την πατρίδα για την οποία στο παρελθόν χύθηκαν ποταμοί αίματος για την ελευθερία της, δεν θα δεχόμουν να εργαστώ για την υποδούλωσή της στους ξένους εισβολείς.

Γίνεται αντιληπτό ότι με τις δηλώσεις Παπουτσή περί φράγματος στον Έβρο και περί μη νομιμοποίησης παρανόμων, περί μελλοντικών απελάσεων των λαθραίων και μετά από το στημένο πανηγυράκι της Νομικής, τα μεγάλα κεφάλια των ΜΚΟ ανησυχούν πολύ σοβαρά γιατί φοβούνται ότι θα τους κοπεί το «έμβασμα», η μάσα.
Φοβούνται τόσο πολύ ότι θα χάσουν τον πακτωλό χρημάτων που εισπράττουν για να «αναπτύξουν δράσεις υπέρ των μεταναστών», που έχουν ξαμολύσει τα στελέχη τους να μαζεύουν κόσμο στις διαμαρτυρίες ώστε να φαίνονται πολλοί και να επηρεάσουν την κοινή γνώμη και τα Μέσα Ενημέρωσης, την ίδια την Κυβέρνηση επίσης.

Πηγή
http://eglimatikotita.blogspot.com/2011/02/blog-post_1045.html