Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Ή μας δουλεύει, ή τον δουλεύουνε, και μας δουλεύει καθ υπαγόρευση...

Εμείς τηρούμε τις υποσχέσεις μας, δεν θα δώσουμε σε κανέναν το δικαίωμα να παίζει με την αξιοπρέπεια του Ελληνικού Λαού”, είπε ο Πρωθυπουργός απαντώντας εμμέσως πλην σαφώς στις απαιτήσεις της Τρόικας για πώληση δημόσιας περιουσίας.

Στόχος της Κυβέρνησης είναι όπως είπε ο Πρωθυπουργός να διασφαλίσει αρχικά με νόμο την απαγόρευση πώλησης δημόσιας περιουσίας και στη συνέχεια μετά από συζήτηση στη Βουλή να υπάρξει και σχετικό άρθρο στο Σύνταγμα της χώρας.
Δεν είμαστε υπερήφανοι που κάθε τόσο έρχονται κάποιοι κύριοι για να μας ελέγξουν πρόσθεσε ο κ. Παπανδρέου λέγοντας ότι στόχος της κυβέρνησης είναι η εικόνα αυτή να αλλάξει.

Βρε Γιώργο μου, βρε πρωθυπουργέ μου,

Είναι δυνατόν να αμολάς τέτοιες κοτσάνες;;

Ποιο νομο θα περάσεις ρε φίλε;

Μέχρι που φτάνει πια το δούλεμα.

ΝΑ εδώ αριστερά σου έχω ΟΛΟΚΛΗΡΗ τη δανειακή σύμβαση, άσε το γυμναστηριο,

και διάβασε τη ρε αγόρι μου.


Αφού ρε Γιώργο, η σύμβαση που έχει υπογράψει ο Παπακωσταντίνου,

λέει ΡΗΤΑ,

ότι η σύμβαση διέπεται ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ,

και αρμόδια για την επίλυση είναι ταΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ,

ποιόν δουλέυεις ρε Γιώργο;;;

Δε πα να κάνεις 62 νόμους, και 48 Συντάγματα,

αφού ρε μεγάλε

δεν ισχύουν για τη περίπτωση του μνημονίου.

ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΑΠΑΓΟΡΕΨΕΙΣ ΤΗ ΠΩΛΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ,

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ;;;;

Ε, τότε τι θάχει μείνει ρε φίλε, το τείχος της Ακρόπολης;;;;

Ακου, λέει δεν είμαστε περήφανοι που έρχονται κάθε τρεις μήνες και μας ελέγχουν.

Μας δουλεύεις πρωθυπουργέ και δεν κάνει, γιατί έχουμε και νεύρα.

Κάθε τρεις μήνες έρχονται οι απ έξω.

Οι μέσα, μας ελέγχουν ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ!!!

Να σου πω ρε πρωθυπουργέ,

αρχίζει να μου μπαίνει στο μυαλό η ιδέα , ότι και σένα σε δουλεύουνε.

Λες τόσο αληθινά όλες αυτές τις μαλακίες, που δεν μπορεί παρά να τις πιστεύεις.

Μήπως μόλις γυρνάς από ταξίδι, και πριν φύγεις για το επόμενο,

σε ενημερώνουν τίποτε λαμόγια,

και σου λενε, αυτό ναπεις και θα ησυχάσει ο κόσμος;;;

Δηλαδή μήπως σε δουλέυουνε και σένα, κι εσύ τα ΄χαφτεις, και μετά δουλεύεις και μας;;

Λοιπόν άκου τι θα κάνουμε.

Επειδή εγώ σ αγαπάω και σε εμπιστεύομαι,

κάθε φορά που γυρνάς στην Ελλάδα, και σε ενημερώνουνε, θα μου στέλνεις ένα μειλ,

εδώ στο μπλογκ, και θα μου λες:

"Ηρακλή με ενημέρωσαν να πω αυτό, τι λές;; Να το πω;;"

ΚΑι γω , θα σου λέω , αν πάνε να σου την φέρουνε.

Εντάξει;;

Οχι, τίποτε άλλο, αλλά γιατί μπορεί να γυρίσεις από κανένα ταξίδι, και να μας πεις ξαφνικά,

ότι είμαστε ανεξάρτητη και ελεύθερη χώρα,

και αντε μετά να προλαβαίνουμε τα εγκεφαλικά ανά την Επικράτεια.

Γι αυτό σου λέω.

Για να μην σε δουλεύουνε και για να μη μας δουλεύεις,

στέλνε μου πριν ένα μειλ, κι εγώ θα σου λέω την αλήθεια.

Τι με ρώτησες;

Τι θα πει αλήθεια;;;;

Πηγή
http://irasot.capitalblogs.gr/listArticles.asp