Φυσικά θα αναρωτηθεί κανείς για ποιό λόγο να υπάρχει κάτι ύποπτο στα αέρια που αφήνει ένα αεροπλάνο . Η αλήθεια είναι πως , σε μεγάλα υψόμετρα , όπου επικρατούν ιδιαίτερα χαμηλές θερμοκρασίες , περίπου -50οC ή -60οC τα αέρια που εξέρχονται από τον κινητήρα του αεροπλάνου , τα οποία είναι υπεύθυνα για την προώθησή του , είναι δυνατόν να παγώσουν αμέσως μετά την έξοδό τους, και να εμφανιστούν συμπυκνωμένα υπό μορφή λευκού νέφους . Το νέφος αυτό γίνεται αντιληπτό ώς ένα λεπτό ίχνος πίσω ακριβώς από την ουρά του αεροπλάνου . Μετά την πάροδο κάποιων λεπτών , βέβαια , το νέφος αυτό διαλύεται . Συνεπώς , κάτω από κατάλληλες συνθήκες , ένα αεροπλάνο που πετάει σε μεγάλα ύψη μπορεί να αφήνει πίσω του ένα λευκό ίχνος , του οποίου όμως το μήκος παραμένει σταθερό καθ'όλη την διάρκεια της πτήσης στις συγκεκριμένες συνθήκες .
Αυτή είναι βέβαια και η επίσημη απάντηση σε όσους βλέπουν κάτι άλλο , ύποπτο , σε αυτές τις ουρές , τις αποκαλούμενες και ως chemtrails (χημικά ίχνη ) . Τι γίνεται όμως όταν οι ουρές αυτές εμφανίζονται να ξεκινούν από κάποιο συγκεκριμένο σημείο στον ουρανό και να τερματίζουν σε κάποιο άλλο, παραμένοντας εκεί αρκετή ώρα μετά την διέλευση του αεροπλάνου ;Αν τις παρατηρήσετε καλά , θα διαπιστώσετε ότι αυτά τα αέρια δεν εκτείνονται μέχρι κάποια απόσταση από το αεροπλάνο , ούτε και εξαφανίζονται αμέσως μετά . Μετά το πέρασμα τέτοιων "ύποπτων" αεροσκαφών , παραμένει στον ουρανό ένα τεράστιο σε μήκος , και σταθερό , λευκό ίχνος , που δεν εξαφανίζεται αμέσως , αλλά είναι ορατό πολύ ώρα μετά , ενώ σταδιακά απλώνεται προς τα έξω.
Πολλές φορές δε , θα παρατηρήσετε δυο και τρεις γραμμές , παράλληλες ή κάθετες , που δημιουργούνται από διαδοχικά περάσματα τέτοιων αεροσκαφών σε αντίστοιχες πορείες . Τα ίχνη αυτά συνήθως εκτείνονται σε ευθεία γραμμή , αλλά καμιά φορά μπορεί να διαγράφουν και στροφή (όπως
φαίνεται στην εικόνα) .
Tα μέχρι τώρα στοιχεία που παρέθεσα προφανώς απορρίπτουν την εξήγηση περί κρυσταλλοποίησης των αερίων εξόδου του κινητήρα . Τα ίχνη αυτά , που παραμένουν ακόμα και μετά από μια ώρα , στο ίδιο σημείο , δεν υπακούουν σε αυτήν την φυσική αρχή . Η όλη τους συμπεριφορά υποδηλώνει πως πρόκειτια για κάτι άλλο, που έχει σκοπίμως ψεκαστεί από το διερχόμενο αεροπλάνο , και με την ιδιότητα να παραμείνει σε αυτό το ύψος για αρκετή ώρα και να απλώνεται προς τα έξω,καλύπτοντας την γύρω περιοχή .
Ένα άλλο στοιχείο που συνηγορεί κατά του ότι πρόκειτια απλά για αέρια του κινητήρα , που εκπέμπονται από ένα συνηθισμένο πολιτικό αεροσκάφος , έιναι και η πορεία των συγκεκριμένων αεροσκαφών . Συγκεκριμένα στην Αθήνα , από όπου έχουν τραβηχθεί και οι φωτογραφίες , τα ίχνη αυτά ξεκινούν , συνήθως , από το νότιοδυτικό άκρο της πόλης (ποτέ νωρίτερα) , διέρχονται σχεδόν από το κέντρο και τελειώνουν στο βορειοανατολικό . Είναι όμως αυτή η διαδρομή επίσημος αεροδιάδρομος για τα πολιτικά αεροσκάφη ; Με λίγα λόγια , το επίσημο δρομολόγιο ενός πολιτικού αεροπλάνου περιλαμβάνει πορεία ακριβώς πάνω από την Αθήνα ; Δεν νομίζω . Όπως όλοι μάθαμε με το πρόσφατο ατύχημα Κυπριακής αεροπορικής εταιρίας , το σημείο ελέγχου πτήσης για τα αεροσκάφη που προσεγγίζουν το ελληνικό FIR είναι πάνω από την θάλασσα , και όλες οι προσεγγίσεις αεροσκαφών που προσγειώνονται στο Ελ.Βενιζέλος γίνονται από την μεριά της θάλασσας , όχι πάνω από την Αθήνα . Το ίδιο και με τα δρομολόγια αεροσκαφών που διασχίζουν τον ελληνικό εναέριο χώρο χωρίς όμως να προσγειώνονται . Βέβαια αυτό αποτελεί προσωπική εκτίμηση , και θα το εκτιμούσα αν είχα λάθος , να μου υποδεικνύατε την σωστή πορεία . Πάντως , και αυτό οδηγεί στο συμπέρασμα ότι δεν πρόκειται για πολιτικά αεροσκάφη που εκτελούν προκαθορισμένα δρομολόγια , αλλά για ειδικές πτήσεις με σκοπό να ψεκάσουν "κάτι" πάνω από μεγάλα αστικά κέντρα . Και φυσικά αυτό το φαινόμενο δεν παρατηρείται μόνο στην Ελλάδα , αλλά διεθνώς . Και μόνο πάνω από αστικά κέντρα ( άραγε μόνο εκεί έχουμε χαμηλές θερμοκρασίες ;)
Και φυσικά το φαινόμενο παρατηρείται σχεδόν σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας . Το ερώτημα λοιπόν είναι : τι ακριβώς είναι αυτά τα "παράξενα" αέρια που αφήνουν τα ύποπτα αεροσκάφη ; Πόσο επικύνδυνα είναι για μας ;
Βέβαια , η αλήθεια είναι ότι στο εξωτερικό έχουν υπάρξει ανακοινώσεις από επιστήμονες σχετικά με τα επονομαζόμενα και ως chemtrails . Αποκαλύπτουν ότι οι αεροψεκασμοί αυτοί γίνονται για την αντιμετώπιση του φαινόμενου του θερμοκηπίου . Τα αεροσκάφη που εκτελούν τους ψεκασμούς χρησιμοποιούν καύσιμα τύπου JP8 , που περιέχουν , σύμφωνα με πληροφορίες , οξείδια αλουμινίου ή βαρίου . Τα οξείδια αυτά δεν καίγονται , αλλά εξάγονται από τον κινητήρα μαζί με τα αέρια . Έχουν δε την ιδιότητα , ως ελαφρά σωματίδια , να αιωρούνται στην ατμόσφαιρα , στο σημείο όπου εξήχθησαν .Ο σκοπός τους , σύμφωνα με τους ίδιους επιστήμονες , είναι να λειτουργούν , λόγω της ανακλαστικότητας που παρουσιάζουν , ως μικροί καθρέπτες , ικανοί να αντανακλούν το φως του ηλίου προς το διάστημα , εμποδίζοντας την υπεριώδη ακτινοβολία να φτάσει τα χαμηλά στρώματα της ατμόσφαιρας , και να καταστρέψει το όζον . Έτσι , περιορίζεται η υπερθέρμανση της Γης . Με άλλα λόγια , οι ψεκασμοί αυτοί αφήνουν ένα στρώμα ανακλαστικών μεταλλικών σωματιδίων , που λειτουργούν σαν μόνωση για τις υπεριώδεις ακτίνες . Σκοπός είναι να αντιμετωπιστεί η υπερθέρμανση της γης , που συντελείται πιο έντονα από την έκλυση διοξειδίου του άνθρακα από τις μεγάλες βιομηχανικές μονάδες . Και αφού οι ΗΠΑ , και άλλες χώρες , δεν έχουν υπογράψει την συνθήκη του Κιότο , και είναι πιο ακριβό να μειωθούν οι εκπομπές καυσαερίων , η όλη έρευνα στράφηκε στην πιο φτηνή τροποποίηση της ατμόσφαιρας , αυξάνοντας την προς τα έξω ανακλαστικότητά της , για να μειωθεί η εισερχόμενη υπεριώδης ακτινοβολία . Μάλιστα , ιδιωτική εταιρεία της Αυστραλίας δηλώνει ότι έχει ήδη αρχίσει να πραγματοποιεί επισήμως αυτούς τους ψεκασμούς . Τα αεροσκάφη που εκτελούν αυτούς τους ψεκασμούς είναι στρατιωτικά τάνκερ τύπου KC-135 και KC-10 , που χρησιμεύουν για ανεφοδιασμό εν πτήση , αλλά και από λευκά αεριωθούμενα αεροσκάφη που δεν φέρουν διακριτικά , σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες . Η απελευθέρωση των μεταλλικών σωματιδίων γίνεται σε ύψος 10.000 μέτρων . Κάποια από αυτά βέβαια δεν αποκλείεται να είναι και πολιτικά αεροσκάφη .
Τo πρόγραμμα αυτό βασίζεται σε πρόταση του dr.Edward Teller , εμπνευστή της βόμβας υδρογόνου , ο οποίος έκανε την σχετική εισήγηση το 1997 με τίτλο "Φαινόμενο του Θερμοκηπίου και οι εποχές των Παγετώνων : η προοπτική Επιρροής της Πλανητικής Αλλαγής , με βάση την φυσική " . Βέβαια , αν όντως αυτός είναι ο σκοπός των αεροψεκασμών , δεν θα έπρεπε , το λιγότερο , να έχει γίνει μια επίσημη ανακοίνωση από κάποιο ίδρυμα ή εταιρία , που καθοδηγεί αυτό το πρόγραμμα ; Και επιπλέον , πόσο ασφαλή είναι αυτά τα οξείδια για τον άνθρωπο , δεδομένου ότι , σταδιακά , αυτά τα σωματίδια επικάθονται τελικά στο έδαφος ; Αναφορές από την Αμερική κάνουν λόγο για εμφάνιση παράξενων συμπτωμάτων , όπως υψηλός πυρετός , ναυτία , ζαλάδες , διάρροια , σε κατοίκους περιοχών όπου παρατηρήθηκαν αεροψεκασμοί . Και με δεδομένο ότι αυτοί οι ψεκασμοί λαμβάνουν χώρα σχεδόν καθημερινά , οι μακροπρόθεσμες συνέπειες που μπορεί να έχουν για την υγεία μας φαντάζουν τρομαχτικές . Πέραν αυτού , είναι αμφίβολο το κατά πόσον αυτά τα αεροσκάφη έχουν την απαραίτητη άδεια διέλευσης από τον εθνικό εναέριο χώρο , αλλιώς το πρόγραμμα αυτό θα είχε γνωστοποιηθεί επισήμως .
Μήπως όμως αυτοί οι αεροψεκασμοί κρύβουν κάτι άλλο ; Μήπως τα οξείδια αυτά επιτελούν άλλο σκοπό , του οποίου κάλυμμα αποτελεί αυτή η παράξενη "φροντίδα" για το περιβάλλον ; Τι σχέση έχουν όλα αυτά με το περιβόητο πρόγραμμα HAARP , του οποίου η ύπαρξη είναι επισήμως γνωστή , αλλά ο σκοπός του ασαφής και σκοτεινός ; Και μήπως τελικά αυτό που ψεκάζεται δεν έχει σχέση με μεταλλικά σωματίδια , αλλά εξυπηρετεί πιο σκοτεινούς σκοπούς ;
Πηγή
http://livegalaxy.blogspot.com/2010/07/blog-post_18.html