Από τη μύγα ξύγκι το ΥΠ. Οικονομικών. Τόσα του λείπουν του κου Παπακωνσταντίνου για να πληρώσει το χρέος και βάλθηκε να κυνηγήσει και τις ... αντίκες.
Γιατί υπουργέ μου; Αν καλώς δώσατε τις πινακίδες που το μεμπτόν; Αν κακώς τις δώσατε και αφήσατε ορθάνοιχτα παράθυρα, πάλι εσείς φταίτε με τις υπηρεσίες σας που κάνετε διάτρητους κανονισμούς. Και αν δεν κάνουμε λάθος μιλάμε για αμάξια τριάντα ετών και πάνω, που έχετε αρμέξει πλουισιοπάροχα. Κι άλλο γάλα να βγάλουν οι γρηές αγελάδες;
ΥΓ Λάθος κάνει ο συντάκτης ως προς τα τέλη ταξινόμησης. ΜΙλάμε για παλιά αυτοκίνητα που είχαν κανονικές πινακίδες είχαν πληρώσει δασμούς, τελωνεία και κερατόσημα και απλώς με αυτό τον τρόπο απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας.
Αμα θέλουν οι υπουργάρες ας κάνουν κανένα έλεγχο για αυτοκόλλητο και απόδειξη τελών κυκλοφορίας στους δρόμους. Θα βρουν μπόλικους τζαμπατζήδες, από ανάγκη ή ...ιδεολογία.
Διαβάζουμε στην ΗΜΕΡΗΣΙΑ
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =105989157
Στο στόχαστρο του υπ. Οικονομικών οι κάτοχοι ΙΧ με πινακίδες «αντίκας»
Του Γιώργου Ανδρή
andris@pegasus.gr
Στο στόχαστρο του υπουργείου Οικονομικών έχουν εισέλθει αυτή τη φορά οι ιδιοκτήτες παλαιών αυτοκινήτων οι οποίοι φαίνεται πως τα κυκλοφορούν κανονικά στη χώρα μας μη έχοντας καταβάλλει Τέλη Ταξινόμησης αλλά ούτε τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας με την αιτιολογία ότι είναι αντίκες...
Ωστόσο σύμφωνα με στοιχεία που επεξεργάζεται το υπουργείο Οικονομικών μόλις οι 260 κάτοχοι παλαιών αυτοκινήτων τηρούν τις προϋποθέσεις που ορίζει η σχετικά νομοθεσία ενώ οι υπόλοιποι 3.940 ιδιοκτήτες απλά τα κυκλοφορούν στους δρόμους όποτε επιθυμούν χωρίς όμως να έχουν καταβάλλει τους σχετικούς φόρους που προβλέπει η νομοθεσία για τα επιβατηγά ΙΧ...
Ειδικότερα τα στελέχη του υπουργείου Οικονομικών το αργότερο μέχρι την ερχόμενη Παρασκευή πρέπει να έχουν ενημερωθεί για τον ακριβή αριθμό των ιδιοκτητών που έχουν στην κατοχή τους κάποια αντίκα ενώ σύμφωνα με πληροφορίες στη χώρα μας έχουν εκδοθεί 3200 πινακίδες από την ΦΙΛΠΑ και περίπου 2.000 από την ΕΛΠΑ αντίστοιχα. Ωστόσο σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν στα χέρια τους στελέχη του υπουργείου Οικονομικών μόνο τα 260 οχήματα από τα 5.200 που κυκλοφορούν στη χώρα μας τηρούν τις προϋποθέσεις που ορίζει ο νόμος του 1971!
Οι υπόλοιποι κάτοχοι παλαιών (όχι και τόσο θα λέγαμε) αλλά και πανάκριβων μοντέλων μεταξύ των οποίων Ferrari, Porsche, Jaguar, Mercedes, BMW, κ.ά. Απλά τα χρησιμοποιούν για τις καθημερινές τους μετακινήσεις ή για τις νυχτερινές τους εξόδους και εκδρομές χωρίς να έχουν καταβάλει φόρους (τελωνείο) κατά την εισαγωγή τους στη χώρα μας αλλά ούτε πληρώνουν ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας.
Ο νόμος...
Σύμφωνα με το νόμο του 1971 οι πινακίδες τύπου αντίκας εκδίδονται για συγκεκριμένο σκοπό ο οποίος είναι η συμμετοχή των οχημάτων σε ράλι ενώ παρέχεται και η διευκόλυνση στους κατόχους να τα δοκιμάζουν μετά από επισκευές. Σύμφωνα με το νόμο λοιπόν μόλις 260 οχήματα από τα 5.200 που διαθέτουν πινακίδες κυκλοφορίας “αντίκας” έχουν τρέξει σε κάποιο αγώνα ενώ τα υπόλοιπα απλά κυκλοφορούν στο δρόμο όποτε επιθυμεί ο κάτοχός τους. Αλλωστε ποιος αστυνομικός της τροχαίας θα σταματήσει ένα όχημα αντίκα για έλεγχο αλλά ακόμη και αυτό να γίνει ο ιδιοκτήτης τους απλά θα αποκριθεί πως το οδηγεί στο συνεργείο για επισκευή...
Πάντως για να προμηθευτεί κάποιος πινακίδα αντίκας θα πρέπει το όχημά του να έχει συμπληρώσει τα 30 έτη ενώ πριν 2 χρόνια οι προϋποθέσεις έκδοσης τέτοιου είδους πινακίδας ήταν μόλις 25 έτη!
Πηγή
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=47562