Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Εργασία στη νέα γενιά...

Υπευθυνος καταστηματος απο το 2007 που ανοιξε, εχω συνολικα μαζεψει 192 βιογραφικα απο ατομα για εργασια (μολις τα μετρησα).
Μεχρι και το 2009 τα βιογραφικα αφορουν κυριως φοιτητες χωρις πτυχια κλπ. Απο την αρχη αυτου του ετους, εχω βιογραφικα με πτυχιουχους Χημικους μηχανικους, Μαθηματικους, Φυσικους, Τεχνικους Η/Υ, Νοσηλευτριες και το παιδι που ηρθε πριν απο 5 λεπτα Ηλεκτρολογος Μηχανολογος. Στην ολιγολεπτη συζητηση μας μου ειπε οτι εχει και 3 χρονια εμπειρια στο επαγγελμα του αλλα ολοι ειναι στο "θα δουμε".

Καθημερινα ερχονται 2 με 3 ατομα για δουλεια! Ενω περσι ενας ανα 15 μερες και αν! Σκεφτειτε τι γινεται στην αγορα εργασιας... Τα παιδια αυτα σπουδασαν, πληρωσαν για να πιασουν δουλεια τυπου "service"....
Πραγματικα ομως με πιανει στεναχωρια! Στο συγκεκριμενο καταστημα δυσκολα να ερθει καινουργιο ατομο διοτι η ομαδα που εχουμε εχει "δεσει" και ειναι ιδια αρκετο καιρο τωρα.. Σαν υπευθυνος ομως πραγματικα δυσκολευομαι να απαντησω αρνητικα σε ολα αυτα τα παιδια που πραγματικα απογοητευοντε οταν καταλαβαινουν οτι δυσκολα να ερθουν εδω για μεροκαμματο! Απογοητευση για μια δουλεια που πληρωνει λιγα... Θα ηθελα να μπορω να λεω σε ολους να ερθουν να δουλεψουν μαζι μου... Παιδια της γενιας μου, ομοιοι μου, συγγνωμη που δε μπορω να κανω κατι...! Εγω ημουν απλα λιγο πιο τυχερος..!

Πηγή
http://www.inews.gr/96/ergasia-sti-nea-genia.htm