Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

«Τρελίτσα»… τέλος!

Είναι πλέον γεγονός. Η νέα στρατηγική εξόδου από την κρίση που υιοθετεί η τρικομματική κυβέρνη­ση - και οι πιστωτές μας - συνοψίζεται στο εξής απλό: «Πούλα τρέλα… κάποιος θα βρεθεί να την αγοράσει». Το μόνο πρόβλημα είναι ότι, όπως αποδεικνύεται και από την πρόσφατη δημοσκόπη­ση που δημοσίευσε το «Π», η δυσχέρεια του λαού είναι τέτοια που, η συντριπτική του πλειονότητα, δεν είναι σε θέση να αγοράσει άλλη «τρέλα».

Για τον λόγο αυτό, όταν οι τρεις θεματοφύλακες - και σωματοφύλακες - του μνημονίου εκβιά­ζουν για την ψήφιση του ενός τερατουργήματος μετά το άλλο, όταν διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους περί...
«τελευταίων μέτρων», θα πρέπει να απαντή­σουν σε ένα ερώτημα: Σε ποιον ακριβώς απευθύ­νονται;. Στο μόλις 4% των πολιτών που συνεχίζει να τους πιστεύει; Στους ψηφοφόρους τους που τους έχουν διαγράψει; Ή μήπως στον ίδιο τους τον εαυτό; Γιατί, παρά το γεγονός ότι η πλειονότητα του λαού έχει προεξοφλήσει ότι «αυτά τα μέτρα δεν είναι τα τελευταία», οι ίδιοι - με «αυτιστική» εμμονή - συνεχίζουν να προασπίζονται αυτά που ψηφίζουν ως μονόδρομο για τη «σωτηρία» της χώ­ρας την ώρα που τα ίδια τα νομοσχέδια… αλληλο- και αυτοακυρώνονται!


 Οµολογουµένως δεν είναι εύκολο να πείσει κανείς - ούτε τον εαυτό του, πόσο μάλλον τους υπό­λοιπους - για την ορθότητα ενός… «μεσοπρόθε­σμου», του οποίου οι ίδιοι οι συντάκτες παραδέ­χονται ότι υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να μην επα­ληθευτούν οι προβλέψεις λόγω των υφεσιακών επιπτώσεων των νέων μέτρων! Όπως αναφέρουν οι συντάκτες, «αν όντως αληθεύουν οι νέες με­λέτες που δείχνουν σημαντική αύξηση των δη­μοσιονομικών πολλαπλασιαστών στη μετά κρίση περίοδο, υπάρχει περίπτωση να υπάρξει απόκλιση της πραγματικής μακροοικονομικής επίδοσης της οικονομίας για την περίοδο 2013 - 2016 σε σχέ­ση με το μακροοικονομικό σενάριο», κάτι που σε απλά ελληνικά μεταφράζεται σε ανάγκη λήψης νέων μέτρων.

Αυτά δεν τα λέµε εµείς…
οι ίδιοι τα λένε. Αυτοί που τα υπαγορεύουν και οι άλλοι που τα ψηφίζουν, έχοντας το θράσος να υποστηρίζουν ότι πρόκειται για τα «τελευταία μέτρα».

Από το Ποντίκι, μοντάζ Γρέκι


Πηγή