Καραμέλα στα «χείλη» των διεθνών media έγινε η Ελλάδα, με τη λέξη
«Greece» να ακούγεται δεκάδες χιλιάδες φορές μέσα σε διάστημα λίγων
ημερών.
Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας Matrix Media, στο διάστημα από 8/10 έως 8/11, τα αμερικανικά και βρετανικά τηλεοπτικά δίκτυα αναφέρθηκαν στη χώρα μας σχεδόν 30.000 φορές, δηλαδή περίπου 1.000 φορές την ημέρα. Ο παράγοντας που εκτόξευσε την Ελλάδα στην πρώτη γραμμή της διεθνούς ειδησεογραφίας την 1η Νοεμβρίου, δεν ήταν άλλος από το δημοψήφισμα.
Το δίπολο «Greece-referendum» αποδείχθηκε ο δημοφιλέστερος συνδυασμός λέξεων καθώς συγκέντρωσε 1728 αναφορές μέσα σε μία μέρα (στις 3/11)) έναντι 1403 στο «Ελλάδα και κρίση» και 1227 στο «Ελλάδα και Ε.Ε.».
Πηγή
Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας Matrix Media, στο διάστημα από 8/10 έως 8/11, τα αμερικανικά και βρετανικά τηλεοπτικά δίκτυα αναφέρθηκαν στη χώρα μας σχεδόν 30.000 φορές, δηλαδή περίπου 1.000 φορές την ημέρα. Ο παράγοντας που εκτόξευσε την Ελλάδα στην πρώτη γραμμή της διεθνούς ειδησεογραφίας την 1η Νοεμβρίου, δεν ήταν άλλος από το δημοψήφισμα.
Το δίπολο «Greece-referendum» αποδείχθηκε ο δημοφιλέστερος συνδυασμός λέξεων καθώς συγκέντρωσε 1728 αναφορές μέσα σε μία μέρα (στις 3/11)) έναντι 1403 στο «Ελλάδα και κρίση» και 1227 στο «Ελλάδα και Ε.Ε.».
Πηγή