Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

Οι ταινίες της εβδομάδας 29 Ιουνίου 2010

TOY STORY 3 - Η ΕΝΗΛΙΚΙΩΣΗ


Αμερικανική ταινία κινουμένων σχεδίων σε σκηνοθεσία Λι Άνκριτς με τις φωνές των Τομ Χανκς, Τιμ Άλεν, Τζόαν Κιούζακ.

Οι δημιουργοί των λατρεμένων ταινιών Toy Story, ξανανοίγουν το κουτί με τα παιχνίδια και φέρνουν κοντά μας τον υπέροχο κόσμο της πιο αγαπημένης παρέας των παιχνιδιών.Αυτή η ταινία εισάγει κατά κάποιο τρόπο στην εποχή της ενηλικίωσης μετά τις 2 προηγούμενες , που σημείωσαν τεράστια επιτυχία .

Η ΓΝΩΣΤΗ ΠΑΛΙΟΠΑΡΕΑ...

ΓΟΥΝΤΙ: Ο σερίφης κάουμποϊ ήταν πάντα το πιο αγαπημένο παιχνίδι του Άντι. Πιστεύει ακράδαντα ότι ο Άντι εξακολουθεί να νοιάζεται για τα παιχνίδια του, παρότι έχει μεγαλώσει. Καθώς το μέλλον μοιάζει αβέβαιο, ο Γούντι παραμένει η φωνή της λογικής. Και σαν υπεύθυνος ηγέτης, φροντίζει ώστε κανένα παιχνίδι να μη μείνει πίσω.

ΜΠΑΖ ΛΑΪΤΓΙΑΡ: Ένας ηρωικός αστροφύλακας, ταγμένος στη δράση, που σύντομα γίνεται αγαπημένος του Άντι αλλά και κολλητός του Γούντι. Παρότι η αποκλειστική αποστολή του Μπαζ είναι να κατατροπώσει τον κακό Αυτοκράτορα Ζεργκ, αυτό που τον απασχολεί τώρα είναι να κρατήσει ενωμένη την παιχνιδο-οικογένειά του. Ξεστρατίζει όμως από την πορεία της νέας του αποστολής όταν αποκαλύπτονται εντυπωσιακές πτυχές της προσωπικότητάς του, που ούτε καν ο ίδιος γνώριζε ότι υπήρχαν.

ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΤΑΤΑΣ: Οξύθυμος μα και αστείος, είναι ο αιώνιος απαισιόδοξος με τα θυμωμένα μάτια και το σκληρό πλαστικό περίβλημα. Παρ?όλα αυτά η απόλυτη αφοσίωσή του στη μικρή του πατατούλα, την Κυρία Πατάτα, αποκαλύπτει μια πιο ευάλωτη και τρυφερή του πλευρά. Αλλά κι εκείνη τον λατρεύει και βρίσκεται πάντα δίπλα του για να του δώσει ένα χεράκι (ή ένα ματάκι αν χρειαστεί).

ΖΑΜΠΟΝ: Ο ετοιμόλογος ροζ κουμπαράς της παρέας εξακολουθεί να νομίζει ότι τα ξέρει όλα – ή τουλάχιστον αυτή την εντύπωση θέλει να δίνει στους άλλους.

ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΛΟΤΣΟ: Είναι μεγάλος, μαλακός, ροζ και λούτρινος, και ο μοναδικός αρκούδος που μυρίζει φράουλα! Ο Λότσο είναι η καλύτερη συντροφιά για την αγκαλιά και το κρεβάτι κάθε παιδιού. Όμως το γλυκό του παρουσιαστικό δε λέει απαραίτητα την αλήθεια για την προσωπικότητά του. Όπως και στην πραγματική ζωή, ένας χαρακτήρας είναι πολύ παραπάνω από αυτό που φαίνεται στην αρχή.

ΚΕΝ: Ένας σύγχρονος εργένης που δε χάνει ευκαιρία για διασκέδαση: λατρεύει τα σαφάρι και τα δίνει όλα στο χορό – πάντα με την κατάλληλη περιβολή. Μαντήλι στο λαιμό και χρυσή ζώνη για τη βραδινή έξοδο, γαλάζιο σορτς με λεοπάρ πουκάμισο για τις εξορμήσεις στη φύση... Η αγάπη του για τα ρούχα και τα αξεσουάρ μπορεί ίσως να συγκριθεί μόνο με την αδυναμία του για τη Μπάρμπι.

ΚΥΡΙΟΣ ΑΓΚΑΘΟΥΛΗΣ: Λούτρινος και στρουμπουλός, made in Germany, με την τιρολέζικη σαλοπέτα του, ο κύριος Αγκαθούλης είναι γεννημένος ηθοποιός και δε χάνει ευκαιρία για αυτοσχεδιασμούς.

Το 1995, το πρώτο φιλμ Τoy Story υπήρξε τομή στην κινηματογραφική ιστορία ως η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία κινουμένων σχεδίων που δημιουργήθηκε εξ ολοκλήρου με χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή: 76 χαρακτήρες, ανάμεσα στους οποίους άνθρωποι, παιχνίδια και ένας σκύλος, 1561 πλάνα και 77 ολόκληρα λεπτά animation, όλα σχεδιάστηκαν αρχικά στο χέρι και στη συνέχεια εξελίχθηκαν στον υπολογιστή. Είναι η πρώτη ταινία κινουμένων σχεδίων στην ιστορία που προτάθηκε για Όσκαρ Σεναρίου και κατέκτησε την κορυφή του box office με εισπράξεις 192 εκατομμυρίων δολαρίων στις ΗΠΑ και 362 εκατομμυρίων δολαρίων παγκοσμίως.

Το 1999, η δεύτερη ταινία Toy Story 2 προχώρησε ακόμη περισσότερο την τέχνη του computer animation, και έσπασε κάθε προηγούμενο ρεκόρ εισιτηρίων, αφού είναι το πρώτο σίκουελ κινουμένων σχεδίων που έκανε περισσότερες εισπράξεις από την αρχική ταινία, με 245 εκατομμύρια δολάρια εισπράξεις στην Αμερική και 485 εκατομμύρια δολάρια σε όλον τον κόσμο! Το έργο προτάθηκε για Όσκαρ και δύο Χρυσές Σφαίρες, κερδίζοντας τη Χρυσή Σφαίρα Καλύτερης Ταινίας. Το 2009 τα φιλμ Toy Story και Toy Story 2, επανακυκλοφόρησαν σε Disney Digital 3D.

Οι συντελεστές της 3ης ταινίας , σημειώνουν ότι το Toy Story 3 παρουσιάζει το μεγαλύτερο φόβο των παιχνιδιών: ότι θα πέσουν στην αχρηστία γιατί ο ιδιοκτήτης τους μεγαλώνει και δεν τα χρειάζεται πια. «Όταν τα παιχνίδια ζωντανεύουν, γίνονται ενήλικες με αντίστοιχες ανησυχίες. Οι θεατές μπορούν να ταυτιστούν μαζί τους και να βρουν αντιστοιχίες με τη δική τους ζωή» εξηγεί ο Λάσιτερ. Και ο Λι Άνκριτς συνοψίζει: «H ταινία Toy Story 3 αναφέρεται στην αλλαγή, στο πώς να αποδέχεσαι τις μεταβατικές περιόδους της ζωής. Οι χαρακτήρες του έργου, λόγω της ενηλικίωσης του Άντι, έρχονται αντιμέτωποι με μεγάλες αλλαγές και πρέπει να τις αντιμετωπίσουν».



FROM PARIS WITH LOVE - ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΜΕ ΑΓΑΠΗ


Ταινία γαλλικής παραγωγής , δράσης σε σκηνοθεσία Πιέρ Μορέλ με τους Τζον Τραβόλτα, Τζόναθαν Ρις Μέγιερς

ο Τζέημς Ρις,ένας από τους υπασπιστές του Αμερικανού Πρεσβευτή στην Γαλλία , ζει μια αξιοζήλευτη ζωή στο Παρίσι .Όμως το πραγματικό του πάθος είναι η δεύτερη δουλειά του ως ασκούμενος της CIA. Ο Τζέημς επιθυμεί περισσότερο από οτιδήποτε άλλο να γίνει ένας γνήσιος πράκτορας και να ζήσει την αληθινή δράση. Επιτέλους του προσφέρεται η πρώτη του αποστολή και σπεύδει να συναντήσει τον συνεργάτη του και ειδικό πράκτορα Τσάρλι Γουόξ ο οποίος έρχεται στο Παρίσι προκειμένου να εμποδίσει μια τρομοκρατική ενέργεια. Ο Τσάρλι εκτός από έμπειρος στην δουλειά του είναι και πολύ ιδιόρυθμος, , έως "χουλιγκάνος"και εύκολα καταστρατηγεί τους κανόνες με αποτέλεσμα να οδηγείται σε έκρυθμες και ακραίες καταστάσεις, βλέπε σκοτωμοί , παρακολουθήσεις, υποκλοπές. Όταν ο Τζέημς ανακαλύπτει πως ακόμα και ο ίδιος αποτελεί έναν από τους στόχους των τρομοκρατών, συνειδητοποιεί ότι ο μόνος που μπορεί να τον κρατήσει στην ζωή για τις επόμενες 48 ώρες είναι ο Τσάρλι...



NOEL COWARD'S BRIEF ENCOUNTER - ΣΥΝΤΟΜΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ

Ασπρόμαυρη αγγλική ταινία , επανέκδοση της κόπιας του 1945 σε σκηνοθεσία Ντέιβιντ Λιν με τους Σίλια Τζόνσον, Τρέβορ Χάουαρντ, Στάνλεϊ Χολογουέι, Τζόις Κάρεϊ

Υπόθεση: Η Λόρα Τζόνσον (Σίλια Τζόνσον) ζει σε μια μικρή επαρχιακή πόλη της Αγγλίας με τον σύζυγό της. Μία ημέρα την εβδομάδα παίρνει το τρένο και επισκέπτεται το κοντινό Μίλφορντ για τα ψώνια της και για να παρακολουθήσει την απογευματινή παράσταση στον κινηματογράφο. Ένα βράδυ και ενώ περιμένει στο σταθμό του Μίλφορντ το τρένο για την επιστροφή, μπαίνει στο μάτι της σκόνη. Αυτό το ασήμαντο γεγονός θα αποτελέσει την αφορμή να γνωριστεί με τον γιατρό Άλεκ Χάρβεϊ (Τέρενς Χάουαρντ). Ο Άλεκ με το ίδιο δρομολόγιο πηγαίνει στο Μίλφορντ μία φορά την εβδομάδα όπου εργάζεται ως σύμβουλος στο τοπικό νοσοκομείο. Απολαμβάνοντας ο ένας την παρέα του άλλου, συνεχίζουν να συναντιούνται τακτικά στο μικρό καφέ του σταθμού. Σιγά-σιγά αυτή η αμοιβαία συμπάθεια εξελίσσεται σε κάτι βαθύτερο, όμως τόσο η Λόρα όσο και ο Άλεκ είναι παντρεμένοι και έχουν παιδιά...

Για την ιστορία :

- Το 1999 η ΣΥΝΤΟΜΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ αναδείχθηκε ως η δεύτερη καλύτερη Βρετανική ταινία όλων των εποχών σύμφωνα με το Βρετανικό Ινστιτούτο Κινηματογράφου.




-Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν στις αρχές του 1945 πριν το τέλος του πολέμου, οπότε έπρεπε να επιλεχθεί ένα πολυσύχναστος σταθμός μακριά από τις μεγάλες πόλεις προκειμένου να αποφευχθούν τα προβλήματα με τις διακοπές ρεύματος και τις υποχρεωτικές συσκοτίσεις. Έτσι επιλέχθηκαν ο σιδηροδρομικός σταθμός του Κάμφορθ στο Λάνκασαϊρ και μια διασταύρωση των σιδηροδρόμων του Λονδίνου, των Μίντλαντ και της Σκωτίας.

-Για μουσική της ταινίας ο Ντέιβιντ Λιν χρησιμοποίησε το Κονσέρτο για πιάνο Νο. 2 του Ραχμάνινοφ στην εκτέλεση της Αϊλίν Τζόις.

- Όταν η ΣΥΝΤΟΜΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ προβλήθηκε για πρώτη φορά υπήρξε πολύ μεγάλη εισπρακτική και καλλιτεχνική επιτυχία τόσο στην Βρετανία (26 Νοεμβρίου 1945) όσο και τις ΗΠΑ (24 Αυγούστου 1946).

- Για τη ΣΥΝΤΟΜΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ο Ντέιβιντ Λιν απέσπασε την πρώτη του υποψηφιότητα (από τις επτά συνολικά) για το Όσκαρ Σκηνοθεσίας.


- Το 1974 το ριμέικ της ταινίας με πρωταγωνιστές τους Ρίτσαρντ Μπάρτον και Σοφία Λόρεν απέσπασε πολύ χλιαρή υποδοχή από κοινό και κριτικούς.



CITY ISLAND - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΕ ΠΑΡΑΝΟΙΑ

θέμα της ταινίας που σκηνοθετεί ο Ρέιμοντ ντε Φελίτα , είναι οι σχέσεις μιάς , ας πούμε ιδιόρρυθμης οικογένειας: Ο Βινς Ρίζο (Andy Garcia), είναι ένας ήσυχος οικογενειάρχης που εργάζεται ως φύλακας σε φυλακές, αλλά ανεκπλήρωτο όνειρό του είναι να γίνει ηθοποιός. Για να το πραγματοποιήσει παρακολουθεί μαθήματα υποκριτικής χωρίς όμως να το πει πουθενά. Η σύζυγος του Βινς, Τζόις (Julianna Marguiles), μην μπορώντας να εξηγήσει αλλιώς τις περίεργες απουσίες του είναι πεπεισμένη ότι εκείνος την απατάει! Η κόρη του, Βίβιαν (Dominik Garcia-Lorido) είναι φοιτήτρια ή τουλάχιστον έτσι πιστεύουν οι γονείς της. Στην πραγματικότητα είναι στρίπερ, αφού τη διώξανε από τη σχολή. Ο γιος του Βίνι Jr. (Ezra Miller), έχει ένα πολύ ιδιαίτερο σεξουαλικό φετίχ… Ο Βινς έχει μια στενή φιλία, με μία άλλη ηθοποιό, τη Μόλι (Emily Mortimer), μέσα από την οποία ανακαλύπτει ότι για να καταλάβει την αγάπη και την οικειότητα, θα πρέπει να έρθει αντιμέτωπος με το παρελθόν του και να αποκαλύψει τα μυστικά του. Και μέσα σε όλα αυτά τα... ψέματα, μια μέρα στη δουλειά ο Βίνς αναγνωρίζει στη νέα λίστα καταδίκων που φτάνει στα χέρια του, το όνομα του γιου του (Steven Strait) που εγκατέλειψε πριν είκοσι χρόνια!!! Αποφασίζει λοιπόν να τον φέρει σπίτι, στην καινούρια του οικογένεια, χωρίς φυσικά να αποκαλύψει την σχέση τους σε κανέναν ούτε καν στον ίδιο .
Το ψέμα είναι στη φύση τους! Μήπως τελικά δεν πρόκειται και για τόσο ασυνήθιστη οικογένεια;


Να τι λέει ο σκηνοθέτης για την ταινία:


Καθώς έγραφα το City Island αναγκάστηκα να εξερευνήσω το μυστήριο του τι δημιουργεί και συντηρεί μια οικογένεια, πως το συχνά επώδυνο παρελθόν μας αναμιγνύεται στο παρόν, και πως αν είσαι ανοιχτός στη ζωή, δεν είναι ποτέ αργά να ανακαλύψεις και να αλλάξεις αυτό που είσαι.
Μου φαίνεται ότι συχνά παγιδευόμαστε στους φόβους μας και από τις επιλογές που έχουμε κάνει- ασχέτως αν αυτές ήταν καλές- απλά έχουμε συνηθίσει να ζούμε με αυτές. Η κρίσιμη καμπή στη ζωή μας, είναι εκείνη η στιγμή που θα καταλάβουμε ότι κάναμε λάθος και θα επιλέξουμε ένα διαφορετικό μονοπάτι. Συχνά αυτό μπορεί να διαλύσει ολόκληρη οικογένεια, και στην περίπτωση των Ρίζο, αυτή είναι η τελευταία τους ελπίδα για να μείνουν μαζί.



THE CITY OF YOUR FINAL DESTINATION - ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ

Σε σκηνοθεσία Τζέιμς Άιβορι η ταινία , όπως αναφέρεται και στο δελτίο τύπου έχει ως θέμα : Το τρόπο που ερωτευόμαστε, το πως χτίζουμε την εστία μας ή το πώς μαθαίνουμε και αλλάζουμε τους εαυτούς μας σε μία τρυφερή και ιδιαίτερη ταινία.Παίζουν οι Άντονι Χόπκινς, Λόρα Λίνεϊ, Σάρλοτ Γκέινσμπουργκ, Όμαρ Μέτγουολι

Ο πρωταγωνιστής Ομάρ Ραζάγκι,είναι Ιρανός , απόφοιτος του πανεπιστημίου του Κολοράντο. Ο Ομάρ κερδίζει υποτροφία, για να γράψει την επίσημη βιογραφία του αποθανόντος Λατινοαμερικάνου συγγραφέα Ιούλιου Γκαντ. Έξι μήνες μετά και χωρίς εξήγηση, ο Ομάρ μαθαίνει πως η οικογένεια του Γκαντ αρνείται να του δώσει εξουσιοδότηση να συνεχίσει το έργο του. Με τη βοήθεια και την υποστήριξη της φίλης του Ντίρντρε, θα ταξιδέψει στην Ουρουγουάη,για να γνωρίσει την οικογένεια του συγγραφέα και να τους αλλάξει γνώμη.Ετσι φτάνει εκεί και γνωρίζει τα μέλη της οικογένειας του Γκαντ που ζουν όλοι μαζί, στην απομονωμένη και παρακμάζουσα έπαυλη του συγγραφέα. Μεταξύ αυτών, την χήρα του συγγραφέα, Κάρολαϊν (Λόρα Λίνεϊ), την ερωμένη του, Άρντεν (Σάρλοτ Γκένσμπουργκ), την μικρότερη της κόρη, Πόρσια, τον αδερφό του Γκαντ, Άνταμ (Άντονι Χόπκινς) και τον σύντροφο του Άνταμ, Πιτ (Χιρογιούκι Σανάντα). Η απρόσμενη άφιξη του Ομάρ αναστατώνει την εύθραυστη συνύπαρξη τους και τους οδηγεί να αναθεωρήσουν την καθημερινότητα και τις επιλογές τους. Όμως και ο Ομάρ αρχίζει να αναρωτιέται για την ίδια του τη ζωή....


Η φωτογραφία της ταινίας είναι του έξι φορές βραβευμένου με Goya, Χαβιέ Αγκιρεσαρόμπ (Talk to Her, The Others, The Sea Inside, Vicky Christina Barcelona) και η μουσική του βραβευμένου με Όσκαρ, Χόρχε Ντρέξλερ.



MONTY PYTHON AND THE HOLY GRAIL - ΤΟ ΑΔΕΛΦΑΤΟ ΤΩΝ ΙΠΠΟΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΕΕΙΝΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ

Επανέκδοση της κόπιας του 1975 , η εκπληκτική, ευφυέστατη ομάδα των Monty Python, στην πιο ξεκαρδιστική τους, μεγάλου μήκους ταινία, το Holy Grail, αναλαμβάνει να καταρρίψει τον θρύλο του Βασιλιά Αρθούρου και των Ιπποτών της Στρογγυλής (Ελεεινής) Τραπέζης,στην αναζήτησή τους για το Άγιο Δισκοπότηρο.Οι Python, γνωστοί ήδη, στην Αγγλία για το καυστικό και γκροτέσκο χιούμορ τους, με το οποίο σχολιάζουν τις συνήθειες της βρετανικής κοινωνίας, από τη σειρά Flying Circus στο BBC, καταπιάνονται με τη Μεσαιωνική παράδοση. Διακωμωδώντας τα σκληρά μεσαιωνικά χρόνια και τους μύθους που τα ακολουθούν, την εποχή του 10ου Αιώνα μ.Χ, αποδεικνύουν περίτρανα, ότι τότε τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα απ' ότι εν έτει 1975...

Για την ιστορία:

Οι «Monty Python» σχηματίστηκαν τη δεκαετία του 60 από τους Graham Chapman, John Cleese, Terry Gilliam, Eric Idle, Terry Jones και Michael Palin. Για αρκετά χρόνια τα έξι μέλη δούλευαν για λογαριασμό της τηλεόρασης του BBC γράφοντας και παίζοντας. Λίγο πριν το «Flying Circus», o Τζον Κλιζ και ο Γκρέιαμ Τσάπμαν είχαν μόλις τελειώσει το σόου «At last the 1948 Show», ενώ οι Ερικ Αϊντλ, Μάικλ Πέιλιν, Γκρέιαμ Τσάπμαν και Τέρι Τζόουνς μαζί με τον μοναδικό Αμερικανό της παρέας, τον Τέρι Γκίλιαμ, είχαν ετοιμάσει το «Do not adjust your set», ένα πρόγραμμα για παιδιά.

Το 1969 συνεργάστηκαν όλοι μαζί ως μια ομάδα και έστησαν το σόου «Monty Python's Flying Circus», μια παραγωγή βασισμένη σε σατιρικά σκετς. Το πρώτο επεισόδιο προβλήθηκε τον Οκτώβριο του 69 και άλλαξε τα δεδομένα στη βρετανική τηλεόραση, καταρρίπτοντας κάθε συντηρητική αντίληψη με ένα μοναδικό αναρχικό χιούμορ που ξέφυγε πολύ γρήγορα εκτός συνόρων, γνωρίζοντας παγκόσμια επιτυχία. Οι ευφυέστατοι και προκλητικοί entertainers έθεσαν νέα θεμέλια στην κωμωδία, αλλάζοντας όχι μόνο την αντιμετώπισή της από τον μέσο θεατή αλλά ταυτόχρονα και τον τρόπο σκέψης του.

Το «Ιπτάμενο Τσίρκο των Μόντι Πάιθον» ολοκληρώθηκε το 1974, ύστερα από τέσσερις σεζόν επιτυχίας και 45 συνολικά επεισόδια, όπου σχεδόν τίποτε δεν απαγορευόταν μέσα στα πλαίσια μιας κοντρολαρισμένης αναρχίας, κάτι τελείως καινούργιο για ένα μέσο όπως η τηλεόραση. Αναρωτιέσαι σήμερα τι δεν άφησαν όρθιο και απάντηση δεν βρίσκεις. Η σάτιρά τους δεν άφησε τίποτα όρθιο, άγγιξε τολμηρά και στα ίσα την πολιτική, τη γραφειοκρατία, την οικογένεια, τη θρησκεία, ιστορικά πρόσωπα, καθημερινές καταστάσεις απλών ανθρώπων και πάνω απ' όλα την υποκρισία μιας αυτοκρατορίας που ζούσε ακόμη κάτω από τη σκιά του ξεπερασμένου παρελθόντος της.

Μετά το τέλος της σειράς, ακολούθησαν πέντε ταινίες με την ίδια σατιρική διάθεση, το ίδιο αυθεντικό ύφος και το ίδιο καυστικό, ακραίο χιούμορ. Ο κινηματογράφος βοήθησε πολύ στην εξάπλωση και παγκοσμιοποίηση του φαινομένου «Monty Python», καθώς, αντίθετα με τη σειρά που δεν παιζόταν παντού, οι ταινίες προβάλλονταν σε όλον τον κόσμο. Οι «Pythons» απέκτησαν εκατομμύρια φανατικούς οπαδούς για πολλούς λόγους: στάθηκαν απέναντι στο κατεστημένο διακωμωδώντας το όσο ελάχιστοι στο παρελθόν, έσπασαν στερεότυπα στην έννοια της διασκέδασης και του γέλιου, δεν έγιναν ποτέ «ντίβες», αλλά αντίθετα, παραμένοντας συνεχώς απλοί και εμπνευσμένοι, δεν έπαψαν ποτέ να μας υπενθυμίζουν ότι πρέπει πάντοτε να κοιτάζουμε τη φωτεινή πλευρά της ζωής…



πηγή
http://culture.ana-mpa.gr/view5.php?id=9635