O χρυσός αριθμός Φ έχει σχέση με την μουσική οκτάβα, αλλά από
μαθηματικής απόψεως έχει παράξενες ιδιότητες, που μας δίνουν την
δυνατότητα να αυξομειώσουμε τα φυσικά φαινόμενα στις άλλες διαστάσεις
(4η διάσταση, 5η διάσταση κ.λπ).
Συνεπώς, ο κατάλληλος ήχος ή η κατάλληλη μαζοενέργεια είναι ικανή να
ενεργοποιήσει τον χωρο-χρόνο (4η διάσταση), ώστε να μεταβούμε στον
ενεργειακό χωρο-χρόνο (5η διάσταση).
Το 2001 είχαμε πολλά γεγονότα που ήδη έχω αναλύσει εισπράτοντας την χλεύη κάποιων
Άλλα για μια ακόμη φορά ας θυμηθούμε κάποια:
Πριν την 25 Σεπτεμβρίου του 2001 είχαμε δυο γεγονότα που συνδέονται όσο κι αν φαντάζει τρελό. Είχαμε λοιπόν, την τρομοκρατική ενέργεια στους δίδυμους πύργους και λίγο πιο πριν την γνωστή συναυλία στις στήλες του ΟΛΥΜΠΙΟΥ ΔΙΟΣ...( βλ.: Στο κύκλο του αριθμού 11 )
Η NASA, λοιπόν, ισχυρίζετεαι ότι: επέλεξε την Ελλάδα, για την ακρίβεια, το ζήτησε σχεδόν ενάμισι χρόνο πριν από την Ελληνική Κυβέρνηση για να δημιουργήσει με τη βοήθεια της μουσικής του Βαγγέλη Παπαθανασίου, μέσα από τον Ναό του Ολυμπίου Διός, τις «κατάλληλες συνθήκες» προκειμένου η αποστολή της προς τον Πλανήτη Άρη να στεφθεί με επιτυχία!
Για προσέξτε εδώ με τι έντεχνο τρόπο την πάνε την δουλειά αλλού, ενώ ξέρουν ότι όλα αυτά παραπέμπουν στις Πλουτωνικές δυνάμεις και, ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΠΥΛΗ για να ενεργοποιήσουν όχι μόνο το διαπλανητικό σύστημα που βρήκαν έτοιμο, ώστε να κάνουν ένα ακόμη βήμα πιο πέρα, αλλά εκτός αυτού παράλληλα να κάνουν και άλλα που έχουν σχέση με άλλες διαστάσεις και, συγκεκριμένα με την διάσταση των μορφών. Δημοσίευσα κάποια πράγματα την στιγμή που όσοι γνώριζαν σιωπούσαν, ενώ οι αδαείς με κορόιδευαν. Βέβαια δεν περίμενα και κάτι καλύτερο από όλους αυτούς που σκότωσαν την ΜΝΗΜΗ και φυλάκισαν την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. Προσπαθούν να αφανίσουν τους Έλληνες για να μην κινδυνέψουν ποτέ να χάσουν ότι έκλεψαν και οικειοποιήθηκαν.
Όλα αυτά φυσικά είχαν να αντιμετωπίσουν την συστηματική απόκρυψη πληροφοριών και την προσπάθεια ελέγχου του ανθρώπινου νου, μιας και στο κάτω, κάτω, όλοι εμείς δεν είμαστε τίποτα άλλο παρά "ταπεινά ανθρωπάκια", μπροστά στον πόλεμο της παραπληροφόρησης που διεξάγεται. Ειδικά πάνω σε θέματα επικοινωνίας που σχετίζονται με εξωγήινους πολιτισμούς. Έδω ένα κορυφαίο παράδειγμα, είναι οι "στίχοι της ΜΥΘΩΔΙΑΣ", που ανέλυσα κατά το παρελθόν (ΛΕΞΑΡΙΘΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΜΥΘΩΔΙΑΣ )
Παρατηρούμε, λοιπόν, εκεί, πως χρησιμοποιούν όλο το μαθηματικό υπόβαθρο από το περιβόητο "δέντρο της ζωής" σε συνδιασμό με την ιερά ΤΕΤΡΑΚΤΥΣ και προπομπό τον Πλούτωνα.
Άραγε γιατί; Μήπως και για να ανοιχθούν Πύλες προς άλλες διαστάσεις;
Τα ΜΜΕ μας λένε πως η NASA με την συναυλία αυτή έστειλε ένα μήνυμα προς εξωγήινους πολιτισμούς, έτσι απλά γενικά και αόριστα.
Άλλοι βέβαια μιλούν για τελετή, όπου ζητούν βοήθεια. Άραγε από ποιους; Και για ποιο λόγο;
Όταν αρχικά στην Μυθωδία επαναλαμβάνεται αρκετές φορές ο στίχος:
"ΔΙ Α Ε ΛΑ".
Γενικά θα έλεγα ότι με την Μυθωδία, στέλνονται αρκετές γνώσεις της Πυθαγόρειας διδασκαλίας στον αιθέρα ως "περιφερειακή παροχή ενδείξεων", με την χρήση των βαθμωτών πεδίων, διότι με αυτό το υπερ-όπλο μπορούν να δημιουργήσουν ένα ηλεκρομαγνητικό φαινόμενο εδώ και να το στείλουν όπου θέλουν... οπότε πάυει να είναι ένα απλό μήνυμα, όπως θέλουν να το παρουσιάζουν.
Τα βαθμωτά πεδία πληροφοριακά σχετίζονται με την την διάσπαση της συμμετρίας της αρχικής αλληλεπίδρασης που ενοποιεί όλες της αλληλεπιδράσεις που ίσως γνωρίζουμε σήμερα ως θεμελιώδεις. Τα πεδία Ηiggs σχετίζονται και αυτά με την διάσπαση της συμμετρίας της ασθενής αλληλεπίδρασης, της ηλεκτρομαγνητικής και της ισχυρής του Καθιερωμένου προτύπου με την σωματιδιακή φυσική. Συγκεκριμένα, η διάσπαση είναι το λεγόμενο αυθόρμητο σπάσιμο της συμμετρίας, που έπαιξε πρωταρχικό ρόλο στην ανάπτυξη της θεωρίας του πληθωριστικού σύμπαντος.
Τα βαθμωτά πεδία χρησιμοποιήθηκαν από την NASA για την αποστολή του ήχου και της εικόνας της ΜΥΘΩΔΙΑΣ στο διάστημα. Ο ΕΛΛΗΝ Λόγος το επιβεβαιώνει αυτό με την παρακάτω ισοψηφία:
ΕΙΚΟΣΙ ΟΚΤΩ ΙΟΥΝΙΟΥ ΔΥΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΝΑ = ΛΑΒΕ ΧΡΗΣΗ ΒΑθΜΩΤΩΝ ΠΕΔΙΩΝ = 3905
Στο παρακάτω απόσπασμα από το άρθρο του Ίωνα Μάγγου, με τίτλο :"ΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ; Από Την Σελήνη!", που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Άβατον 2006. Η θεωρία της διττότητος του Jean Pierre Garnier Malet μας δίνει με επιστημονικό ότι: «Η ελικοειδής κίνηση της διττότητος του χρόνου και του χώρου είναι ένα φαινόμενο το οποίο παρατηρείται σε όλο το σύμπαν, στο απείρως μεγάλο και στο απείρως μικρό των κυττάρων μας και του DNA» .
Για το λόγο αυτό στην ΜΥΘΩΔΙΑ ο αριθμός 11 είναι το κλειδί. Πάνω σε όλο αυτό το σκεπτικό βασίζονται κι άλλες απόκρυφες τεχνολογίες , που σκοπό έχουν την επικοινωνίας εξ αποστάσεως μεταξύ του ανθρώπινου πολιτισμού κι ενός άλλου "εξωγήινου" πολιτισμού...
Πολλές διασταυρωμένες παρατηρήσεις τις έχω συμπεριλάβει σε βιβλία που έγραψα, όπως, από το ότι οι μυημένοι αποκρυφιστές που συνεργάζονται με την NASA, έχουν δημιουργήσει ένα μυστικό κώδικα επικοινωνίας με ανώτερες "πνευματικές οντότητες" που δρούν σ' άλλες διαστάσεις, μέχρι, την ενεργοποίηση και χρησιμοποίηση των μεγάλων δυνάμεων του δικτύου των "μαύρων τρυπών", που έχει σχέση με τις άλλες διαστάσεις και, βρίσκεται μετά τη σελήνη..
Το 2001 είχαμε πολλά γεγονότα που ήδη έχω αναλύσει εισπράτοντας την χλεύη κάποιων
Άλλα για μια ακόμη φορά ας θυμηθούμε κάποια:
Πριν την 25 Σεπτεμβρίου του 2001 είχαμε δυο γεγονότα που συνδέονται όσο κι αν φαντάζει τρελό. Είχαμε λοιπόν, την τρομοκρατική ενέργεια στους δίδυμους πύργους και λίγο πιο πριν την γνωστή συναυλία στις στήλες του ΟΛΥΜΠΙΟΥ ΔΙΟΣ...( βλ.: Στο κύκλο του αριθμού 11 )
Η NASA, λοιπόν, ισχυρίζετεαι ότι: επέλεξε την Ελλάδα, για την ακρίβεια, το ζήτησε σχεδόν ενάμισι χρόνο πριν από την Ελληνική Κυβέρνηση για να δημιουργήσει με τη βοήθεια της μουσικής του Βαγγέλη Παπαθανασίου, μέσα από τον Ναό του Ολυμπίου Διός, τις «κατάλληλες συνθήκες» προκειμένου η αποστολή της προς τον Πλανήτη Άρη να στεφθεί με επιτυχία!
Για προσέξτε εδώ με τι έντεχνο τρόπο την πάνε την δουλειά αλλού, ενώ ξέρουν ότι όλα αυτά παραπέμπουν στις Πλουτωνικές δυνάμεις και, ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΠΥΛΗ για να ενεργοποιήσουν όχι μόνο το διαπλανητικό σύστημα που βρήκαν έτοιμο, ώστε να κάνουν ένα ακόμη βήμα πιο πέρα, αλλά εκτός αυτού παράλληλα να κάνουν και άλλα που έχουν σχέση με άλλες διαστάσεις και, συγκεκριμένα με την διάσταση των μορφών. Δημοσίευσα κάποια πράγματα την στιγμή που όσοι γνώριζαν σιωπούσαν, ενώ οι αδαείς με κορόιδευαν. Βέβαια δεν περίμενα και κάτι καλύτερο από όλους αυτούς που σκότωσαν την ΜΝΗΜΗ και φυλάκισαν την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. Προσπαθούν να αφανίσουν τους Έλληνες για να μην κινδυνέψουν ποτέ να χάσουν ότι έκλεψαν και οικειοποιήθηκαν.
Όλα αυτά φυσικά είχαν να αντιμετωπίσουν την συστηματική απόκρυψη πληροφοριών και την προσπάθεια ελέγχου του ανθρώπινου νου, μιας και στο κάτω, κάτω, όλοι εμείς δεν είμαστε τίποτα άλλο παρά "ταπεινά ανθρωπάκια", μπροστά στον πόλεμο της παραπληροφόρησης που διεξάγεται. Ειδικά πάνω σε θέματα επικοινωνίας που σχετίζονται με εξωγήινους πολιτισμούς. Έδω ένα κορυφαίο παράδειγμα, είναι οι "στίχοι της ΜΥΘΩΔΙΑΣ", που ανέλυσα κατά το παρελθόν (ΛΕΞΑΡΙΘΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΜΥΘΩΔΙΑΣ )
Παρατηρούμε, λοιπόν, εκεί, πως χρησιμοποιούν όλο το μαθηματικό υπόβαθρο από το περιβόητο "δέντρο της ζωής" σε συνδιασμό με την ιερά ΤΕΤΡΑΚΤΥΣ και προπομπό τον Πλούτωνα.
Άραγε γιατί; Μήπως και για να ανοιχθούν Πύλες προς άλλες διαστάσεις;
Τα ΜΜΕ μας λένε πως η NASA με την συναυλία αυτή έστειλε ένα μήνυμα προς εξωγήινους πολιτισμούς, έτσι απλά γενικά και αόριστα.
Άλλοι βέβαια μιλούν για τελετή, όπου ζητούν βοήθεια. Άραγε από ποιους; Και για ποιο λόγο;
Όταν αρχικά στην Μυθωδία επαναλαμβάνεται αρκετές φορές ο στίχος:
"ΔΙ Α Ε ΛΑ".
Γενικά θα έλεγα ότι με την Μυθωδία, στέλνονται αρκετές γνώσεις της Πυθαγόρειας διδασκαλίας στον αιθέρα ως "περιφερειακή παροχή ενδείξεων", με την χρήση των βαθμωτών πεδίων, διότι με αυτό το υπερ-όπλο μπορούν να δημιουργήσουν ένα ηλεκρομαγνητικό φαινόμενο εδώ και να το στείλουν όπου θέλουν... οπότε πάυει να είναι ένα απλό μήνυμα, όπως θέλουν να το παρουσιάζουν.
Τα βαθμωτά πεδία πληροφοριακά σχετίζονται με την την διάσπαση της συμμετρίας της αρχικής αλληλεπίδρασης που ενοποιεί όλες της αλληλεπιδράσεις που ίσως γνωρίζουμε σήμερα ως θεμελιώδεις. Τα πεδία Ηiggs σχετίζονται και αυτά με την διάσπαση της συμμετρίας της ασθενής αλληλεπίδρασης, της ηλεκτρομαγνητικής και της ισχυρής του Καθιερωμένου προτύπου με την σωματιδιακή φυσική. Συγκεκριμένα, η διάσπαση είναι το λεγόμενο αυθόρμητο σπάσιμο της συμμετρίας, που έπαιξε πρωταρχικό ρόλο στην ανάπτυξη της θεωρίας του πληθωριστικού σύμπαντος.
Τα βαθμωτά πεδία χρησιμοποιήθηκαν από την NASA για την αποστολή του ήχου και της εικόνας της ΜΥΘΩΔΙΑΣ στο διάστημα. Ο ΕΛΛΗΝ Λόγος το επιβεβαιώνει αυτό με την παρακάτω ισοψηφία:
ΕΙΚΟΣΙ ΟΚΤΩ ΙΟΥΝΙΟΥ ΔΥΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΝΑ = ΛΑΒΕ ΧΡΗΣΗ ΒΑθΜΩΤΩΝ ΠΕΔΙΩΝ = 3905
Στο παρακάτω απόσπασμα από το άρθρο του Ίωνα Μάγγου, με τίτλο :"ΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ; Από Την Σελήνη!", που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Άβατον 2006. Η θεωρία της διττότητος του Jean Pierre Garnier Malet μας δίνει με επιστημονικό ότι: «Η ελικοειδής κίνηση της διττότητος του χρόνου και του χώρου είναι ένα φαινόμενο το οποίο παρατηρείται σε όλο το σύμπαν, στο απείρως μεγάλο και στο απείρως μικρό των κυττάρων μας και του DNA» .
Για το λόγο αυτό στην ΜΥΘΩΔΙΑ ο αριθμός 11 είναι το κλειδί. Πάνω σε όλο αυτό το σκεπτικό βασίζονται κι άλλες απόκρυφες τεχνολογίες , που σκοπό έχουν την επικοινωνίας εξ αποστάσεως μεταξύ του ανθρώπινου πολιτισμού κι ενός άλλου "εξωγήινου" πολιτισμού...
Πολλές διασταυρωμένες παρατηρήσεις τις έχω συμπεριλάβει σε βιβλία που έγραψα, όπως, από το ότι οι μυημένοι αποκρυφιστές που συνεργάζονται με την NASA, έχουν δημιουργήσει ένα μυστικό κώδικα επικοινωνίας με ανώτερες "πνευματικές οντότητες" που δρούν σ' άλλες διαστάσεις, μέχρι, την ενεργοποίηση και χρησιμοποίηση των μεγάλων δυνάμεων του δικτύου των "μαύρων τρυπών", που έχει σχέση με τις άλλες διαστάσεις και, βρίσκεται μετά τη σελήνη..