Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΝ -- ΜΟΝΑΔΙΚΟ!!!!!!!!!!!

Αποσπάσματα από το ημερολόγιο ενός σκύλου και ενός γάτου.
 










 Αποσπάσματα από το ημερολόγιο ενός σκύλου.


8:00 am - Φαγητό ! Το αγαπημένο μου !
9:30 am - Βόλτα με το αυτοκίνητο ! Το αγαπημένο μου !
9:40 am - Βόλτα στο πάρκο ! Το αγαπημένο μου !
10:30 am - Τρίψιμο και πλύσιμο ! Το αγαπημένο μου !
12:00 pm - Γεύμα ! Το αγαπημένο μου !

1:00 pm - Παιχνίδι στην αυλή ! Το αγαπημένο μου !
5:00 pm - Πλαστικά κόκαλα ! Το αγαπημένο μου !
3:00 pm - Κυνήγι της ουράς μου ! Το αγαπημένο μου !
7:00 pm - Παιχνίδι με την μπάλα μου ! Το αγαπημένο μου !
8:00 pm - Ουάου, τηλεόραση με τ' αφεντικά ! Το αγαπημένο μου !
11:00 pm - Ύπνος στο κρεβάτι τους ! Το αγαπημένο μου !



Αποσπάσματα από το ημερολόγιο ενός γάτου.





Ημέρα 983 της ομηρίας μου.
Οι απαγωγείς μου συνεχίζουν να με χλευάζουν με παράξενα κρεμαστά αντικείμενα .

Γευματίζουν με φρέσκο κρέας, ενώ οι υπόλοιποι τρόφιμοι κι Εγώ, τρώμε σιχαμερό κιμά και κάτι ξερά μπισκοτάκια .
Παρά το ότι κάνω σαφές πως περιφρονώ τις άθλιες αυτές μερίδες, ωστόσο πρέπει να τρώω κάτι για να διατηρώ τη δύναμή μου .
Το μόνο πράγμα που με κρατάει σε εγρήγορση, είναι το όνειρό μου να αποδράσω .

Σε μια απόπειρά μου να τους κάνω να με αηδιάσουν, ξέρασα πάνω στο χαλί .

Σήμερα, αποκεφάλισα ένα ποντίκι και άφησα το ακέφαλο πτώμα του μπροστά στα πόδια τους . Ήλπιζα ότι κάτι τέτοιο θα επέφερε φόβο
στην καρδιά τους, μιας και αναδεικνύει περίτρανα τι είμαι ικανός να κάνω .
Τελικά, αυτό που πέτυχα ήταν κάποιες συγκαταβατικές παρατηρήσεις από μέρους τους για το πόσο καλός μικρός κυνηγός είμαι .
Μπάσταρδοι !

Απόψε υπήρξε κάποιο είδος συνέλευσης μεταξύ των συνεργών . Ήμουν απομονωμένος μέσα σε ένα δωμάτιο καθόλη τη διάρκεια της παραπάνω συνωμοσίας .
Ωστόσο, μπορούσα να ακούσω τους θορύβους και να μυρίσω το φαγητό . Το αυτί μου έπιασε κάποια στιγμή, ότι ο περιορισμός μου οφειλόταν στη δύναμη των «αλλεργιών» .
Πρέπει να μάθω τι ακριβώς σημαίνει αυτό και πως θα το εκμεταλλευθώ υπέρ μου .

Σήμερα, παραλίγο να καταφέρω να δολοφονήσω έναν από τους βασανιστές μου στριφογυρνώντας γύρω από τα πόδια του ενώ περπατούσε .

Να θυμηθώ να το προσπαθήσω και αύριο, αλλά την ώρα που βρίσκεται στην κορυφή της σκάλας .

Είμαι πεπεισμένος ότι οι άλλοι φυλακισμένοι εδώ, είναι λακέδες τους και «καρφιά» .
Ο σκύλος απολαμβάνει ειδικά προνόμια . Συχνά τον αφήνουν χωρίς λουρί να βγαίνει και μοιάζει υπέρ του δέοντος πρόθυμος να επιστρέψει .
Προφανώς, είναι καθυστερημένος .

Το πουλί, πρέπει να είναι ο ρουφιάνος .
Το παρατηρώ που επικοινωνεί ύποπτα με τους φρουρούς σε καθημερινή βάση .
Είμαι σίγουρος ότι ενημερώνει για κάθε μου κίνηση .
Οι απαγωγείς μου, έχουν φροντίσει να είναι προφυλαγμένος από εμένα, τοποθετώντας τον σε ένα μεταλλικό κλουβί ψηλά στο ταβάνι .
Ώστε να είναι ασφαλής, για την ώρα !!!!!