Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

Για τον Πρωθυπουργό της Ελλάδας...

Γιώργο Ανδρέα Παπανδρέου δεν με πειράζει που δεν εχω να αγοράσω κρέας για την οικογένεια μου γιατί δεν ειμαι ο μονος.
Δεν με πειραζει...
που δεν εχω να στειλω χρηματα στο παιδι μου που υπερετει στρατιωτης γιατι παλι δεν ειμαι ο μονος.

Δεν με πειραζει που κινδυνευω να μου κοψουν το ρευμα γτ αν τολμησουν και ειμαι σπιτι εκεινη την ωρα δεν θα εχουν που να πανε.



Δεν με πειραζει που σταματησα το αλλο παιδι μου απο τα αγγλικα γιατι πλεον δεν εχω χρηματα να πληρωσω το φροντιστιριο.

Δεν με πειραζει ειλικρινα τιποτε απ ολα αυτα!

Mε πειραζει ομως που δεν εχω την ευκαιρια να στα πω απο κοντα,και να σου ευχηθω μεσα απο την καρδια μου το φετινο πασχα που καταδικασες το 80-90% του ελληνικου λαου να ζησει να το ζεις σε ολη την υπολοιπη ζωη σου.

Υπαρχει και θεος να ξερεις.
Ενας 46 χρονος πατρινος Ελληνας ανεργος πατερας


Πηγή
http://epirotiko.blogspot.com/2011/04/blog-post_4447.html