Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Ποιος ειναι ο αρχηγος;



Στις αρχες της ανθρωποτητας, οταν δημιουργηθηκε ο ανθρωπος, τα ζωτικα οργανα αρχισαν να συζητουν για το ποιος θα γινοταν αρχηγος.

Ο εγκεφαλος ειπε:

Εγω πρεπει να γινω αρχηγος, εφοσον οργανωνω την λειτουργια ολων σας.

Τα ματια ισχυριστηκαν:

Εμεις θα πρεπει να γινουμε αρχηγος, γιατι φυλαμε ολο το σωμα.

Η καρδια ειπε:

Τοτε εγω θα επρεπε να ημουν αρχηγος, γιατι μεταφερω το αιμα για να δουλευετε ολοι σας.

Το στομαχι δηλωσε:

Εγω θα γινω αρχηγος, γιατι σας τρεφω ολους.

Τα ποδια ειπαν:

Πρεπει να γινουμε αρχηγος, γιατι μεταφερουμε ολο το σωμα. Και ολοι αγανακτησαν απο τις εξηγησεις των αλλων.

Οταν η κουραδα ζητησε να γινει αρχηγος, ολοι σκασανε στα γελια.

Η ΚΟΥΡΑΣ ΕΙΠΕ ΜΟΝΟ:

Εγω θα ειμαι αρχηγος...κι αρνηθηκε να βγει για ΠΕΝΤΕ ΜΕΡΕΣ!!!

τΟ ΣΩΜΑ εσκαγε, το ΣΤΟΜΑΧΙ φουσκωσε, τα ΜΑΤΙΑ θολωσαν, η ΚΑΡΔΙΑ αγωνιουσε, τα ΠΟΔΙΑ ετρεμαν....

Και τοτε ολοι φωναξαν: Να γινει η κουραδα αρχηγος!!!!!

Και απο τοτε καθε κουραδα γινεται αρχηγος και μας κυβερναει..........

Πηγή
http://www.youtube.com/watch?v=ohyc2M4KJJI
http://www.seleo.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=3897:2010-06-25-15-40-52&catid=34:mairi&Itemid=74