Αναρωτηθήκατε
ποτέ τον λόγο για τον οποίο επέμενε η ΤΡΟΙΚΑ στην υποχρεωτική χρήση της
ψηφιακής τηλεόρασης, κάτι που είναι και όρος του μνημονίου;
Γνωρίζετε ότι σε παγκόσμια κλίμακα μόνο η Ελλάδα την επέβαλε, χωρίς δικαίωμα επιλογής για τους πολίτες;
Πάμε να δούμε το γιατί λοιπόν ....
Στα κινηματογραφικά φιλμ, το κάθε δευτερόλεπτο αναλύεται σε 24 καρέ, ροή που εξασφαλίζει φυσιολογική κίνηση στην οθόνη. Αν τα καρέ ανα δευτερόλεπτο
είναι λιγότερα, η κίνηση θα φαίνεται αργή και αν είναι περισσότερα, θα φαίνεται γρήγορη.
Αν από αυτά τα 24 καρέ αφαιρεθούν π.χ. τρία (3) και αντικατασταθούν με άλλα, άσχετα με το περιεχόμενο του φιλμ, το μάτι μας θ΄αντιληφθεί την παρεμβολή των "ξένων" καρέ, αλλά ο εγκέφαλος δεν προλαβαίνει να κατανοήσει
το περιεχόμενό τους, με αποτέλεσμα να τα αποθηκεύσει στο υποσυνείδητο, χωρίς εμείς ν αντιληφθούμε το παραμικρό.
Η μέθοδος αυτή εφαρμόζεται εδώ και δεκαετίες για διαφημιστικούς σκοπούς, με εκπληκτικά αποτελέσματα.
Η ψηφιακή tv λοιπόν, έχει ανάλογες δυνατότητες επέμβασης στο υποσυνείδητό μας, αφού παρακολουθώντας π.χ. το δελτίο ειδήσεων, παρεμβάλλονται μηνύματα
με την ίδια παραπάνω μέθοδο, αλλά με πολύ πιο σύγχρονα ψηφιακά μέσα, χωρίς να τα αντιλαμβανόμαστε, κάτι το οποίο δεν θα μπορούσε να γίνει με την αναλογική tv.
Εδώ πλέον δεν μιλάμε για διαφημιστικά μηνύματα, αλλά για πολιτικά, κοινωνικά, οικονομικά και γενικά, μηνύματα χειραγώγησης της κοινής γνώμης και ελέγχου των αντιδράσεών της.
Γι αυτόν τον λόγο, το ξαναλέω, επεβλήθη η αλλαγή από αναλογική σε ψηφιακή tv, ως απαράβατος όρος του μνημονίου και όχι γιατί τους ενδιέφερε η ποιότητα της τηλεθέασής μας.
Για παράδειγμα, ενώ όλοι μας γνωρίζουμε και παραδεχόμαστε την κατευθυνόμενη ενημέρωση συγκεκριμένου MEGAλου καναλιού, αυτό εξακολουθεί να κατέχει την πρώτη θέση στην τηλεθέαση των δελτίων ειδήσεων.
Γνωρίζετε ότι σε παγκόσμια κλίμακα μόνο η Ελλάδα την επέβαλε, χωρίς δικαίωμα επιλογής για τους πολίτες;
Πάμε να δούμε το γιατί λοιπόν ....
Στα κινηματογραφικά φιλμ, το κάθε δευτερόλεπτο αναλύεται σε 24 καρέ, ροή που εξασφαλίζει φυσιολογική κίνηση στην οθόνη. Αν τα καρέ ανα δευτερόλεπτο
είναι λιγότερα, η κίνηση θα φαίνεται αργή και αν είναι περισσότερα, θα φαίνεται γρήγορη.
Αν από αυτά τα 24 καρέ αφαιρεθούν π.χ. τρία (3) και αντικατασταθούν με άλλα, άσχετα με το περιεχόμενο του φιλμ, το μάτι μας θ΄αντιληφθεί την παρεμβολή των "ξένων" καρέ, αλλά ο εγκέφαλος δεν προλαβαίνει να κατανοήσει
το περιεχόμενό τους, με αποτέλεσμα να τα αποθηκεύσει στο υποσυνείδητο, χωρίς εμείς ν αντιληφθούμε το παραμικρό.
Η μέθοδος αυτή εφαρμόζεται εδώ και δεκαετίες για διαφημιστικούς σκοπούς, με εκπληκτικά αποτελέσματα.
Η ψηφιακή tv λοιπόν, έχει ανάλογες δυνατότητες επέμβασης στο υποσυνείδητό μας, αφού παρακολουθώντας π.χ. το δελτίο ειδήσεων, παρεμβάλλονται μηνύματα
με την ίδια παραπάνω μέθοδο, αλλά με πολύ πιο σύγχρονα ψηφιακά μέσα, χωρίς να τα αντιλαμβανόμαστε, κάτι το οποίο δεν θα μπορούσε να γίνει με την αναλογική tv.
Εδώ πλέον δεν μιλάμε για διαφημιστικά μηνύματα, αλλά για πολιτικά, κοινωνικά, οικονομικά και γενικά, μηνύματα χειραγώγησης της κοινής γνώμης και ελέγχου των αντιδράσεών της.
Γι αυτόν τον λόγο, το ξαναλέω, επεβλήθη η αλλαγή από αναλογική σε ψηφιακή tv, ως απαράβατος όρος του μνημονίου και όχι γιατί τους ενδιέφερε η ποιότητα της τηλεθέασής μας.
Για παράδειγμα, ενώ όλοι μας γνωρίζουμε και παραδεχόμαστε την κατευθυνόμενη ενημέρωση συγκεκριμένου MEGAλου καναλιού, αυτό εξακολουθεί να κατέχει την πρώτη θέση στην τηλεθέαση των δελτίων ειδήσεων.
Αλλο χαρακτηριστικό παράδειγμα, είναι τα ασυνήθιστα υψηλά ποσοστά τηλεθέασης των Τούρκικων σήριαλ ...
Ελπίζω ότι αυτό το κείμενο βοηθά αρκετά στην κατανόηση της μαλθακότητας και της έλλειψης αντίδρασης σε όσα συμβαίνουν γύρω μας.
Ελπίζω ότι αυτό το κείμενο βοηθά αρκετά στην κατανόηση της μαλθακότητας και της έλλειψης αντίδρασης σε όσα συμβαίνουν γύρω μας.